Popis provedeného ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** V dubnu roku 2011 byl jako první zpracován prováděcí projekt pasportizace objektů Univerzi Praze společností EFA Services s.r.o., jehož hlavním výstupem byla dokumentace pro budoucí v rozsahu: - přehled objektů UK s posouzením členitosti, celkové plochy, stavu výkresové dokumentace kontaktních osob - metodika zaměřování a vykreslování budov do CADu - metodika provádění pasportizace - specifikace potřebného software - metodika postupu prací Místním šetřením byla posouzena každá budova, byl proveden odečet zastavěné plochy dle kat a na místě ověřena skladba podlaží budov. Dále byla prověřena kvalita a rozsah existující výkresové dokumentace (papírová dokumentac …) každé budovy s výstupy a tento rozsah byl zaznamenán do celkového přehledu objektů UK. V listopadu roku 2011 byl na základě výběrového řízení vybrán dodavatel systému pro eviden nemovitého majetku a pasportizaci, kterým se stala společnost EFA Services s.r.o.. Systém EFA může obsahovat: - stavební část - pasportizace - výkresová dokumentace CAD - fotodokumentace, návody - znalostní báze řešených problémů - help-desk - zdravotnická technika - technologická zařízení - plánovaná údržba a prevence - evidence čárovými kódy - objednávkový modul, rozúčtování faktur - opravy s historií - uživatelské parametrizace Tento software byl nainstalován na všechny fakulty a součásti, které mají ve své správě ne V listopadu roku 2011 byl zároveň vybrán zpracovatel výkresové dokumentace, který převedl dokumentaci v papírové podobě do digitálního formátu dwg. Tímto dodavatelem se na základě stala firma SEVIN s.r.o.. V září roku 2012 byl, na základě výběrového řízení, vybrán další zpracovatel výkresové dok se stala firma INDESS, s.r.o.. Zároveň v tomto roce proběhl pilotní projekt zaměření vybra které (na základě výběrového řízení) provedla firma GEOŠRAFO, s.r.o..           V roce 2013 bylo vypsáno výběrové řízení na digitalizaci výkresové dokumentace cca 2/3 obj dodavatelem se stala firma SEVIN s.r.o.. Poté byla na základě výběrového řízení oslovena f Services, s.r.o., která tato data začlenila do systému EFA. V roce 2014 proběhlo poslední výběrové řízení na digitalizaci zbývajících objektů KaM a vý rekreačních středisek, dodavatelem se stala firma SEVIN s.r.o.. Zároveň bylo provedeno zam UK, které neměly žádnou výkresovou dokumentaci. Dodavatelem se, na základě výběrového říze GEOŠRAFO, s.r.o.. V roce 2015 bylo vypsáno výběrové řízení na zaměření skutečného stavu objektů RUK a budovy dodavatelem se stala firma INDESS s.r.o.. Následně proběhlo zaměření fasád a příčných řezů dodavatelem byl, na základě zaslaných nabídek, Ing.Trnka. V roce 2016 proběhlo, na základě výběrového řízení, zaměření řezů a pohledů zbývající cca Karolina a objektu Filozofické fakulty Hybernská 3, kdy dodavatelem byl ing. Trnka. Poté b zaměření řezů prvních objektů Matematicko-fyzikální fakulty, kde se dodavatelem stala, na nabídek, firma Geoprogres. V roce 2017 bylo provedeno, na základě výběrového řízení, zaměření pohledů fasád historick Matematicko-fyzikální fakulty - dodavatelem byla firma Foltánek s.r.o.. V druhé polovině r zaměření svislých řezů budov areálu "V Holešovičkách" Matematicko-fyzikální faku dodavatelem, na základě výběrového řízení, byla firma Geoprogres, spol. s r.o. Grafická dokumentace všech objektů UK je v současné době digitalizována a začleněna do pro pouze cca 1/2 z nich je aktualizována na současný stav.