Časté dotazy (FAQ) ****************************************************************************************** * Časté nejasnosti při práci s WhoIsNT a rozhraním na EGJE ****************************************************************************************** V případě dotazů či problémů s provozem aplikace WhoIsNT se prosím obracejte na Poradnu [ is.cuni.cz/webapps/index.php?controller=Porad2QueryPublic&action=run&apl=CORE"] . *========================================================================================= * Časté dotazy k systému WhoIsNT *========================================================================================= 1.Neuzamykání personálních dokumentů … při vytváření personálních dokumentů uživatel občas dokument uzamknout. Dokud není dokument uzamčený není považován na oficiální (je pouze r Veškeré změny se v systému projeví až jeho uzamčením. 2.Matoucí vazba mezi organizační složkou pracovního vztahu (místo výkonu práce) a vztahy k složkám navázanými na pracovní vztah. Na pracovní vztah může být navázáno více vztahů k organizačním složkám (sekretářka na dvou katedrách má jednu pracovní smlouvu, ale vztah Častým omylem je, že zkrácením vztahu k organizační složce se zkrátí i pracovní smlouva nestane). 3.Datum vzniku vztahu je menší než datum vzniku organizační složky. Tato chyba se zobrazuj personálního dokumentu, pokud je vztah navázán na organizační složku, u níž je uvedeno d novější, než je datum zahájení vztahu. Při opravě nebo dodatku smlouvy se kontrolují vše navázané na úvazek (nutno upravit všechna data). 4.Na úpravu osobních údajů nemáte příslušná práva. K této chybě dochází, pokud se personal editovat údaje osoby, aniž by mezi osobou a danou fakultou existoval vztah (nebo alespoň smlouva). Pokud při založení osoby opomene vyplnit zdravotní pojišťovnu, může se stát že úvazku aplikace nepovolí editaci osobních údajů ani archivaci smlouvy (vzhledem k příslu V tomto případě je nutné, uložit smlouvu v rozpracovaném stavu, doplnit zdravotní pojišť osoby a následně smlouvu uzamknout. *========================================================================================= * Časté dotazy k importu do EGJE *========================================================================================= 1.Zneplatněné vztahy … v provozu nastalo již několikrát, že ve WhoIsu je založen pracovní následně přenesen do Elanoru. Nicméně pak dojde k události, kvůli níž musí personalista WhoIs zneplatnit. V Importéru se toto zobrazí jako informace „Zneplatněný vztah“ v červe V takovém případě by se měl uživatel, která pustil Import ozvat (ÚVT, oddělení IS), že j nějaký vztah u osoby (žádný jiný notifikační mechanismus není). Poté je potřeba v Elanor za data je v databázi a zkusit vztah odmazat nebo aspoň nějak neškodně ukončit a prověři součástí výplaty. 2.K importu se nenabízí to, co by se mělo nabízet … nejčastější příčinou je neuzamčení odp personálního dokumentu (který tudíž oficiálně neplatí). 3.Při provedení importu se může vyskytnout následující chyba: Došlo k výjimce při propisu find resource for bundle java.util.PropertyResourceBundle, key id_org.UKRUK.289 … tato c že v mapování organizačních struktur chybí mapování organizační složky z místa výkonu pr organizační složky z Elanoru.