Opatření rektora č. 43/2019 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Podrobnosti o vybraných povinnostech a dalších náležitostech týkajících K provedení: čl. 6 odst. 1 opatření rektora č. 16/2016 ve znění pozdějších předpisů, rektora č. 17/2017 ve znění pozdějších předpisů Gestor: OVaV Účinnost: 1. ledna 2020 [zrušeno OR č. 53/2020 [ URL "UK-10876.html "] ] ****************************************************************************************** * Podrobnosti o vybraných povinnostech a dalších náležitostech týkajících se programů Prog Primus ****************************************************************************************** *========================================================================================= * Čl. 1 - Úvodní ustanovení *========================================================================================= Tímto opatřením se stanoví podrobnosti o vybraných povinnostech a dalších náležitostech tý interních programů Progres, Univerzitních výzkumných center (dále jen „UNCE“) a Primus na Karlově (dále jen „UK“). Konkrétně se stanoví a.v rámci programů Progres podrobnosti o rámcovém přehledu vynaložených finančních prostře b.v rámci programu UNCE podrobnosti o průběžné zprávě předkládané po prvních dvou letech č o přehledu vynaložených finančních prostředků za rok 2019, c.v rámci programu Primus podrobnosti o průběžných zprávách za rok 2019 projektů z 2. a 3. pokračujících projektů z 1. kola soutěže, o závěrečných zprávách končících projektů z 1. o žádostech o prodloužení projektů z 2. kola soutěže. *========================================================================================= * Čl. 2 - Rámcový přehled finančních prostředků vynaložených v rámci programu Progres za r *========================================================================================= 1.Rámcový přehled vynaložených finančních prostředků za rok 2019 (dále jen „rámcový přehle do předepsaného formuláře. Součástí formuláře jsou i podrobné pokyny ke zpracování rámco Pokud byl v roce 2019 z prostředků programu Progres pořízen dlouhodobý hmotný nebo nehmo hodnotě přesahující hodnotu stanovenou právním předpisem pro veřejnou zakázku malého roz nedílnou součástí rámcového přehledu také přehled tohoto majetku. 2.Formuláře rámcových přehledů s předvyplněnými údaji o jednotlivých programech poskytne o a výzkum rektorátu UK (dále jen „RUK“) fakultám a vysokoškolským ústavům UK (dále jen „V nejpozději 10. ledna 2020. 3.Po souhlasném vyjádření děkana fakulty (ředitele VŠ ústavu) předkládá rámcový přehled na koordinátora programu koordinátor evidence aktivit (nebo referent evidence aktivit) z fa ústavu) koordinátora programu prostřednictvím modulu GAP informačního systému IS Věda. 4.U společných programů zajistí souhlasy děkanů (ředitelů) participujících fakult (VŠ ústa evidence aktivit (nebo referenti evidence aktivit) na těchto fakultách (VŠ ústavech) a t zanesou do modulu GAP informačního systému IS Věda. 5.Rámcové přehledy lze předkládat nejdříve od 31. ledna 2020. Nejzazší termín pro předlože přehledu včetně všech souhlasů dle odst. 4 je stanoven na 28. února 2020. 6.Odbor pro vědu a výzkum RUK může v případě zjištěné nesrovnalosti vyzvat příslušnou faku opravě či doplnění rámcového přehledu. 7.Rámcové přehledy všech programů Progres budou postoupeny Komisi programů pro podporu věd jen „komise“) jako součást podkladů při posuzování bilančních zpráv předkládaných po čtv uskutečňování programů Progres. *========================================================================================= * Čl. 3 - Průběžná zpráva předkládaná po prvních dvou letech činnosti centra UNCE *========================================================================================= 1.Průběžná zpráva předkládaná po prvních dvou letech činnosti centra UNCE se vztahuje k ob 2019. Vyplňuje se do předepsaného formuláře, zveřejněného na webových stránkách UK nejpo 2020. 2.Průběžná zpráva obsahuje zejména a.souhrnný popis dosavadní činnosti centra včetně dosažených výsledků se stručným koment zhodnocením celkového kariérního růstu juniorských řešitelů; b.údaje o počtu osob participujících na činnosti centra, platné ke dni 31. 12. 2019 (uvá za každou fakultu / VŠ ústav); zdůvodnění personálních změn, ke kterým došlo v roce 20 seznam v kategorii seniorů a juniorů; c.5–10 nejvýznamnějších vědeckých výsledků (výstupů) centra za hodnocené období se zdůvo přínosu a se zvýrazněním jmen juniorských autorů; d.přehled publikačních výstupů a dosažených výsledků za sledované období u všech juniors 3.Průběžnou zprávu předkládá příslušný koordinátor nebo referent evidence aktivit prostřed GAP informačního systému IS Věda po souhlasném vyjádření hlavního řešitele projektu a dě participujících fakult (ředitelů VŠ ústavů). 4.Termín pro předložení průběžné zprávy se stanovuje na 28. února 2020. 5.Ke všem průběžným zprávám se bude vyjadřovat komise. Závěry komise budou předloženy Věde *========================================================================================= * Čl. 4 - Přehled vynaložených finančních prostředků UNCE za rok 2019 *========================================================================================= 1.Přehled vynaložených finančních prostředků, včetně evidence změn ve složení seniorů a ju údajů o dalších členech řešitelského kolektivu za rok 2019, vkládá příslušný koordinátor evidence aktivit prostřednictvím modulu GAP informačního systému IS Věda po souhlasném v hlavního řešitele projektu a děkanů všech participujících fakult (ředitelů VŠ ústavů). 2.Termín pro vložení přehledů se stanovuje na 28. února 2020. *========================================================================================= * Čl. 5 - Průběžná zpráva projektu Primus za rok 2019 *========================================================================================= 1.Průběžnou zprávu za rok 2019 předkládají všechny projekty Primus z 2. a 3. kola soutěže projekty z 1. kola soutěže, u nichž bylo v roce 2019 schváleno prodloužení financování. 2.Průběžná zpráva obsahuje zejména a.souhrnný popis celkové činnosti v roce 2019 včetně seznamu obhájených kvalifikačních p rigorózní, disertační); doporučený rozsah 2–3 strany; b.seznam nejvýznamnějších výsledků (publikačních výstupů) dosažených v roce 2019; c.údaje o počtu osob v řešitelském týmu včetně personálních změn za rok 2019; d.přehled vynaložených finančních prostředků za rok 2019, který se vyplňuje v modulu GAP systému IS Věda v okně pro vložení formuláře průběžné zprávy. 3.Průběžná zpráva se vyplňuje do předepsaného formuláře, který bude zveřejněn na webových nejpozději 10. ledna 2020. 4.Průběžnou zprávu předkládá příslušný koordinátor nebo referent evidence aktivit prostřed GAP informačního systému IS Věda po souhlasném vyjádření hlavního řešitele projektu a dě (ředitele VŠ ústavu) hlavního řešitele; v případě projektu realizovaného na více fakultá souhlasné vyjádření děkanů všech zúčastněných fakult i spoluřešitele. 5.Termín pro předložení průběžné zprávy se stanovuje na 28. února 2020. 6.Všechny průběžné zprávy budou předloženy komisi a souhrn následně Vědecké radě UK. *========================================================================================= * Čl. 6 - Závěrečné zprávy končících projektů Primus z 1. kola soutěže *========================================================================================= 1.Závěrečnou zprávu předkládají všechny projekty 1. kola soutěže Primus s výjimkou těch, u v roce 2019 schváleno prodloužení financování. Není-li uvedeno jinak, vztahuje se závěre celému období realizace projektu. 2.Závěrečná zpráva se vyplňuje do předepsaného formuláře, který bude zveřejněn ve veřejné internetových stránek UK nejpozději 10. ledna 2020. 3.Závěrečná zpráva obsahuje zejména popis celkové činnosti, seznam publikačních výstupů, c zhodnocení výsledků a přehled vynaložených finančních prostředků za rok 2019. Projekty, stanoven pozdější termín ukončení než 31. 12. 2019, předloží také přehled vynaložených f prostředků za rok 2020. 4.Závěrečnou zprávu předkládá příslušný koordinátor nebo referent evidence aktivit prostře GAP informačního systému IS Věda po souhlasném vyjádření hlavního řešitele projektu a dě (ředitele VŠ ústavu). 5.Termín pro předložení závěrečné zprávy se v případě projektů, které ukončí svoji činnost stanovuje na 31. března 2020. Projekty se stanoveným pozdějším termínem ukončení předklá zprávu do tří měsíců od ukončení projektu. 6.Všechny závěrečné zprávy budou předloženy komisi a souhrn včetně výsledků Vědecké radě U *========================================================================================= * Čl. 7 - Žádosti o prodloužení financování projektů Primus z 2. kola soutěže *========================================================================================= 1.Žádost o prodloužení financování projektu Primus mohou podat všechny projekty 2. kola so 2.Žádost o prodloužení financování se vyplňuje do předepsaného formuláře, který bude zveře části internetových stránek UK nejpozději 10. ledna 2020. 3.Žádost o prodloužení obsahuje zejména a.souhrnný popis celkové činnosti projektu za dosavadní dobu řešení, b.popis náplně projektu v době prodloužení, c.popis a anotaci předpokládaného ERC grantu / jiného významného zahraničního grantu, d.požadovanou délku prodloužení financování projektu, e.návrh rozpočtu na dobu prodloužení. 4.Žádost o prodloužení předkládá příslušný koordinátor nebo referent evidence aktivit pros modulu GAP informačního systému IS Věda po souhlasném vyjádření hlavního řešitele projek fakulty (ředitele VŠ ústavu). 5.Žádosti o prodloužení financování lze odevzdávat v termínu od 1. dubna do 20. dubna 2020 6.Všechny žádosti o prodloužení financování budou předloženy k projednání komisi, Mezináro Vědecké radě UK. O prodloužení financování projektu rozhoduje rektor. Výsledky budou ozn 30. 9. 2020. *========================================================================================= * Čl. 8 - Závěrečná ustanovení *========================================================================================= 1.Tímto opatřením se ruší opatření rektora č. 36/2016, opatření rektora č. 75/2017, opatře č. 77/2017, opatření rektora č. 50/2017, opatření rektora č. 49/2018, opatření rektora č opatření rektora č. 9/2019. 2.Tímto opatřením se zrušuje Bioetická platforma UK. 3.Toto opatření nabývá účinnosti dne 1. ledna 2020. V Praze dne 17. prosince 2019 .pdf ke stažení [ URL "UK-10139-version1-or_2019_43.pdf"]