Plán realizace SZ pro rok 2021 ****************************************************************************************** * Plán realizace SZ UK pro rok 2021 ****************************************************************************************** Plán realizace strategického záměru pro rok 2021 [ URL "UK-11188-version1- sz_uk_2021_2025_pr_2021_final.pdf"] (PDF) • Projednán Vědeckou radou 17. prosince 2020 • Schválen Akademickým senátem 22. ledna 2021 • Schválen Správní radou 16. února 2021 *========================================================================================= * I. NEJLEPŠÍ LIDÉ DĚLAJÍ NEJLEPŠÍ UNIVERZITU *========================================================================================= • Pro získání většího počtu uchazečů ze zahraničí a zajištění možnosti většího výběru využ propagaci univerzity a jejích studijních programů zahraniční studentské ambasadory, kteř uchazečům své zkušenosti, naše absolventy působící v zahraničí, popř. taktéž kariérní po na zahraničních středních školách a další cílové skupiny. (odpovídá: pror. pro studijní člen KR odpovědný za doktorské studium) (I.1) • Zjednodušíme a zefektivníme proces uznávání předchozího vzdělání získaného v zahraničí, implementujeme jednotné postupy pro celou univerzitu a zorganizujeme školení pro zástupc agendu zpracujeme elektronicky. (odpovídá: pror. pro studijní záležitosti) (I.1) • Rozšíříme buddy program, který v současné době úspěšně funguje na některých fakultách, n univerzitu. Cílem je, aby péče, kterou poskytnou „buddies“ zahraničním studentům, splňov součástech standardy stanovené univerzitou. Za tímto účelem nabídneme fakultním „buddies pomoc a školení. (odpovídá: pror. pro studijní záležitosti) (I.1) • V návaznosti na změny na národní úrovni připravíme nový systém financování doktorského s (odpovídá: člen KR odpovědný za doktorské studium) (I.3) • Za účelem intenzivnějšího zapojování doktorandů do vědecké práce zorganizujeme informačn uchazeče i stávající studenty (zejména v rámci Welcome Days a akcí, které pořádá UK Poin člen KR odpovědný za doktorské studium) (I.3) • Rozšíříme portfolio kurzů směřujících k podpoře vědecké excelence a akademické integrity (např. akademické psaní v českém i anglickém jazyce, prezentace apod.), i nabídku prakti např. s tématem rozvoje digitálních kompetencí, a kurzů rozvíjejících jejich měkké doved těchto aktivit postupně jako vyučující zapojíme také naše zahraniční postdoktorandy. (od odpovědný za doktorské studium, pror. pro vědeckou činnost) (I.3) • Nabídneme doktorandům možnost setkávání pro přípravu projektů či psaní odborných textů v Groups. (odpovídá: člen KR odpovědný za doktorské studium) (I.3) • Zahraničním doktorandům nabídneme kurz základů českého jazyka. (odpovídá: člen KR odpově studium, řed. Ústavu jazykové a odborné přípravy) (I.3) • Zpracujeme srovnávací analytickou studii týkající se stávajícího stavu nároků na student doktorských studijních programech a na jejím základě připravíme a následně v rámci Rady hodnocení a koordinačních rad prodiskutujeme návrhy na jejich sblížení u jednotlivých ob pror. pro koncepci a kvalitu vzdělávací činnosti, člen KR odpovědný za doktorské studium • Vytvoříme soubor oborově ukotvených standardů pro osobu školitele. (odpovídá: pror. pro kvalitu vzdělávací činnosti, člen KR odpovědný za doktorské studium) (I.4) • Prezentaci doktorského studia pro pregraduální studenty více zaměříme na jeho představen rozhodnutí o další kariéře. (odpovídá: člen KR odpovědný za doktorské studium, pror. pro záležitosti) (I.2, I.5) • Pro naše absolventy doktorského studia vytvoříme pilotní schéma podpory pro zajišťování postdoktorandských pozic zejména na univerzitách z aliance 4EU+ či z řad našich strategi (odpovídá: člen KR odpovědný za doktorské studium, pror. pro vědeckou činnost) (I.1, I.5 • Zajistíme inzerci na volná místa akademických pracovníků a postdoktorandů na kvalitních (pror. pro vědeckou činnost) (I.6, I.7) • Nastavíme ucelený systém podpory postdoktorandů na Univerzitě Karlově s důrazem na získá zahraničních kandidátů. (odpovídá: pror. pro vědeckou činnost) (I.1, I.9) • Na základě dokončení a vyhodnocení pilotního běhu na vybraných fakultách připravíme syst akademických pracovníků Univerzity Karlovy a zahájíme tvorbu navazujících fakultních pra (odpovídá: kvestor, kancléř) (I.10) • Uskutečníme první kolo hodnocení administrativních pracovníků rektorátu. (odpovídá: kves (I.10) • Přijmeme rámcový kariérní řád Univerzity Karlovy a odpovídající novelizaci vnitřního mzd univerzity. (odpovídá: kvestor, kancléř) (I.11) • Zmapujeme aktuální situaci na fakultách v oblasti poskytování kurzů pedagogických dovedn zájem o toto vzdělávání. Na univerzitní úrovni připravíme kurzy rozšiřující stávající zá a navýšíme kapacity pro studenty doktorských studijních programů. (odpovídá: pror. pro s záležitosti, pror. pro koncepci a kvalitu vzdělávací činnosti, člen KR odpovědný za dokt (I.3, I.12) • V rámci vzdělávání v manažerských dovednostech nabídneme fakultám a součástem vedle stáv uceleného kurzu (12 témat s dotací 80 hodin) jednotlivá témata jako samostatné kurzy a r nabídku také o kurzy v anglickém jazyce. (odpovídá: pror. pro studijní záležitosti) (I.1 • Zavedeme „onboardingové workshopy“ pro nové zaměstnance rektorátu, abychom je seznámili institucionální kulturou Univerzity Karlovy. (odpovídá: kvestor, kancléř) (I.12) • Zlepšíme stávající podporu studentů a zaměstnanců prostřednictvím workshopů zaměřených n osobního života a kariéry, workshopů, kurzů a kampaní s tématikou prevence negativních p jevů (série workshopů Fit Student, kurzy Nevypusť duši aj.) či rozšíření nabídky kariéro v českém i anglickém jazyce. (odpovídá: pror. pro studijní záležitosti) (I.13) • Prostřednictvím možnosti podat přihlášku na Univerzitu Karlovu zdarma, mentoringu, kampa školách a dalších aktivit podpoříme uchazeče ze socioekonomicky znevýhodněného prostředí speciálními potřebami. (odpovídá: pror. pro studijní záležitosti) (I.13) • Jakožto nositel ocenění HR Excellence in Research Award vyhodnotíme dosavadní naplňování plánu pro dosažení souladu s principy Evropské charty pro výzkumné pracovníky a Kodexu c přijímání výzkumných pracovníků, na tomto základě připravíme plán prací pro následující následně tyto dokumenty postoupíme Evropské komisi k posouzení. (odpovídá: kancléř) (I.1 • S cílem dále rozšířit a aktivizovat členskou základnu Klubu Alumni Univerzity Karlovy us kampaně. (odpovídá: pror. pro evropskou problematiku, pror. pro studijní záležitosti) (I • Připravíme strategii pro oslovování zahraničních absolventů a jejich zapojování do preze Karlovy v zahraničí. (odpovídá: pror. pro evropskou problematiku, pror. pro studijní zál *========================================================================================= * II. VÝZKUM SCHOPNÝ KONKURENCE NA MEZINÁRODNÍ ÚROVNI *========================================================================================= • Dopracujeme nový systém institucionálního financování tvůrčí činnosti na univerzitě účin (odpovídá: pror. pro vědeckou činnost) (II.1, II.2) • Stanovíme obory malé, unikátní a s potenciálem pro zlepšení a podpoříme je v rámci novéh financování. (odpovídá: pror. pro vědeckou činnost) (II.2) • S cílem zkvalitnit institucionální zázemí pro rozvoj vědecké činnosti na Univerzitě Karl ucelené reflexi závěry a doporučení mezinárodních panelů zajišťujících univerzitní a nár (odpovídá: pror. pro vědeckou činnost) (II.3) • Na základě zkušeností s prvním cyklem mezinárodního posouzení kvality vědecké práce na u vyhodnotíme koncepci našeho systému, v případě potřeby novelizujeme Strategii hodnocení na Univerzitě Karlově a stanovíme pravidla pro sledování úrovně naší vědy mezi dvěma cyk (odpovídá: pror. pro vědeckou činnost) (II.3) • Připravíme program pro institucionální rozvoj vědních oborů pěstovaných na Univerzitě Ka nahradí stávající programy PROGRES. (odpovídá: pror. pro vědeckou činnost, pror. pro tvů činnost) (II.4) • Soutěž programu PRIMUS upravíme tak, aby byli ještě více zvýhodněni zahraniční uchazeči s dlouhodobou mezinárodní zkušeností) o podporu nového či prodloužení stávajícího projek pror. pro vědeckou činnost) (II.4) • V návaznosti na spuštění programu START modifikujeme činnost Grantové agentury Univerzit tak, aby oba programy působily synergicky a tvořily ucelený systém podpory vědecké práce případě novelizace zákona o podpoře výzkumu, experimentálního vývoje a inovací převádějí účelové prostředky na specifický vysokoškolský výzkum pod institucionální prostředky na výzkumné organizace zvážíme možnosti změny systému financování studentské vědy na Univer (odpovídá: člen KR odpovědný za rozvoj GAUK, pror. pro vědeckou činnost) (II.5) • Ve spolupráci s Technologickým centrem Akademie věd České republiky uspořádáme otevřené workshopy zaměřené na psaní ERC grantů a Národní informační den. (odpovídá: pror. pro vě (II.6) • Vytvoříme komunikační plán pro propagaci výsledků výzkumu Univerzity Karlovy ve veřejném (odpovídá: řed. Centra pro přenos poznatků a technologií) (II.8, II.10) • Vytvoříme návrh univerzitního fondu na podporu transferových projektů ve fázi proof of c (odpovídá: řed. Centra pro přenos poznatků a technologií) (II.9) • V oblasti přenosu znalostí a technologií registrujeme pod značkou Univerzity Karlovy osm průmyslového vlastnictví, založíme dvě spin-off společnosti s účastí univerzity a uzavře spolupráce s partnery z aplikační sféry. (odpovídá: řed. Centra pro přenos poznatků a te (II.9) • Připravíme strategii rozvoje výzkumných infrastruktur včetně jejich financování a přehle těchto celků, tak i našich core facilities. (odpovídá: pror. pro vědeckou činnost) (II.1 • S cílem identifikovat možnosti, jak podpořit Citizen Science, zmapujeme aktivity našich oblasti. (odpovídá: pror. pro vědeckou činnost) (II.10) • V návaznosti na zákonné požadavky týkající se ukládání výzkumných dat vzniklých při řeše podporovaných z veřejných prostředků zpracujeme šablonu pro Data Management Plan a zajis odpovídající rozvoj depozitářů. (odpovídá: pror. pro vědeckou činnost, pror. pro tvůrčí činnost, řed. Ústřední knihovny) (II.10) • Vytvoříme workflow pro autoarchivaci výsledků vědecké činnosti v institucionálním repozi zavedeme jej do praxe a následně vyhodnotíme jeho správnost a efektivitu. (odpovídá: pro činnost, pror. pro tvůrčí a ediční činnost, řed. Ústřední knihovny) (II.10) • Připravíme pracovní postup pro sběr informací o výdajích na publikační poplatky Open Acc pror. pro vědeckou činnost, pror. pro tvůrčí a ediční činnost, řed. Ústřední knihovny) ( • Naše univerzitní Nakladatelství Karolinum pro své elektronické publikace ve větší míře v formáty epub a mobi, navýší jejich počet v anglickém jazyce a zavede mezinárodní standar strukturování metadat e-knih včetně tematického třídění. (odpovídá: pror. pro tvůrčí a e řed. Nakladatelství Karolinum) (II.11) *========================================================================================= * III. VZDĚLÁVÁNÍ PRO BUDOUCNOST A VZDĚLÁVÁNÍ K BUDOUCNOSTI *========================================================================================= • V návaznosti na pilotní testování, které proběhlo v období let 2018-2020, spustíme druho systému průběžného hodnocení studijních programů, jenž spolu se systémem akreditací tvoř pilíře zajišťování kvality vzdělávací činnosti Univerzity Karlovy. Její součástí bude ta nastavení procesů, kterými budou implementovány výstupy metodicko-analytické platformy. pro koncepci a kvalitu vzdělávací činnosti) (III.1) • Činnost metodicko-analytické platformy pro rozvoj kvality vzdělávací činnosti Univerzity zahájíme ustavením týmu fakultních koordinátorů a sítě spolupracujících výzkumníků a odb témata, kterými se platforma bude v prvním roce své činnosti věnovat, patří šetření kval studenty a analýza problematiky předčasných odchodů ze studia, resp. kurikul ve studijní Výstupy platformy budou postupně implementovány do druhé fáze testování systému hodnocen (odpovídá: pror. pro koncepci a kvalitu vzdělávací činnosti) (III.1) • Zorganizujeme další běh Kariérního dne Univerzity Karlovy. (odpovídá: pror. studijní zál (III.2) • Vytvoříme ucelený seznamu předmětů a kurzů s tématikou přenosu poznatků a technologií či a aktualizujeme vzdělávací program Management of Science and Innovations. (odpovídá: řed přenos poznatků a technologií) (III.2) • Práce na zjednodušení a zefektivnění systému uznávání formálního vzdělání získaného v za mapováním dosavadní fakultní a dobré mezinárodní praxe s důrazem na elektronizaci budouc a přípravu ucelené metodiky využitelné pro celou univerzitu. (odpovídá: pror. studijní z (III.7) • Pro rozvoj moderních a flexibilních forem vzdělávání na Univerzitě Karlově: • optimalizujeme provoz systému Moodle díky clusterování produkčních serverů, upgradu na automatizovanému provozu kurzů s vazbou na Studijní informační systém; • upgradujeme systém streamserverů; • vytvoříme databázi videozáznamů pro distanční výuku a zavedeme správu souborů ve formá • provedeme pilotní testování nových nástrojů pro flexibilní formy výuky; • zajistíme uživatelskou podporu pro zapojení nástrojů MS365 do flexibilních forem výuky školení, prezentace možností); • zabezpečíme propagaci a podporu pro nástroj MAHARA (testování instalace na Filozofické • vybavíme virtuální zasedací místnost pro hybridní formu setkávání (část prezenčně a čá videokonferenčně) akademických pracovníků; • zprovozníme virtuální VDI učebnu; • nastavíme základní schéma virtuální a blended mobility na univerzitě a vypracujeme pře pro přípravu kurzů či programů obsahujících tyto typy mobilit. (odpovídá: pror. studijní záležitosti, řed. Ústřední knihovny, řed. Ústavu výpočetní tec • Navýšíme počet hodin věnovaných kariérovému poradenství, osobnostní diagnostice a koučin pror. pro studijní záležitosti) (III.9) • Na základě transformace dosavadních dílčích workshopů připravíme a studentům Univerzity nabídneme ucelený studijní předmět s kreditovou dotací Kariérní start, jehož cílem je us hledání zaměstnání, připravit je na působení v profesním životě a pomoci jim na počátku (odpovídá: pror. pro koncepci a kvalitu vzdělávací činnosti) (III.2, III.9) • Pro dosažení cíle ustavit ucelený systém uznávání předchozího učení, především neformáln celoživotního vzdělávání), se v první fázi zaměříme na mapování možných přístupů, sdílen zkušeností a dobré domácí i mezinárodní praxe a na zapojení tuzemských i zahraničních od těch z aliance 4EU+. (odpovídá: pror. pro studijní záležitosti) (III.10) • Uskutečníme základní a pokročilá školení pro studenty a zaměstnance zaměřená na efektivn využívání elektronických informačních zdrojů. (odpovídá: řed. Ústřední knihovny UK) (III • Uvedeme do pilotního provozu celouniverzitní služby Digitalizačního centra Ústřední knih Karlovy. (odpovídá: řed. Ústřední knihovny UK) (III.11) • V oblasti moderního způsobu uložení a správy historických dokumentů Univerzity Karlovy a line zpřístupňování pro flexibilní formy studia zejména v rámci společenskovědních oborů čtyřicet pět tisíc stran archiválií, zajistíme jejich dlouhodobou ochranu i odpovídající v Archivním informačním systému a zpřístupníme je pro studenty, zaměstnance i širokou ve (odpovídá: řed. Ústavu dějin UK a Archivu UK) (III.12) *========================================================================================= * IV. INTERNACIONALIZACE JE KRITICKOU PODMÍNKOU KVALITY A KONKURENCESCHOPNOSTI *========================================================================================= • V rámci univerzitní aliance šesti předních evropských univerzit zejména: • ustanovíme skupinu 4EU+ Virtual Development Office, tj. projektových administrátorů, k budou v pravidelném kontaktu s cílem podněcovat spolupráci v oblasti vědeckých projekt vytváření společných vědeckých týmů, aktivně vyhledávat lokální i mezinárodní grantové poskytovat servis při psaní projektových žádostí; • implementujeme projekt TRAIN4EU+, jehož cílem je harmonizovat vědní politiky partnersk určit oblasti, v nichž mohou postupovat společně, a sdílet dobré zkušenosti z oblasti přenosu poznatků a technologií či Open Science; • poskytneme studentům, učitelům a vědcům naší univerzity metodickou a technologickou po uskutečňování virtuální mobility; • podpoříme vznik mezinárodních kurzů, workshopů a seminářů v oblasti celoživotního vzdě (odpovídá: pror. pro evropskou problematiku, pror. pro vědeckou činnost, pror. studijní (IV.1) • V oblasti strategických partnerství: • podpoříme prostřednictvím finanční soutěže a tzv. Travel Fund setkávání pracovníků, je iniciovat nové spolupráce a projekty, • posílíme četnost online přednášek předních učitelů a vědců z partnerských univerzit pr • zavedeme základní rámec vědecké spolupráce s University of St Andrews. (odpovídá: pror. pro zahraniční styky a mobilitu) (IV.2) • Vyhodnotíme přínos našich stávajících partnerství v regionech Severní Ameriky a Asie a i prestižní univerzity, s nimiž zahájíme jednání o případném navázání užších vztahů. (odpo zahraniční styky a mobilitu) (IV.3) • Zakotvíme požadavky na jazykové kompetence ve vnitřním mzdovém předpisu a v systému hodn zaměstnanců. (odpovídá: kancléř) (IV.4) • Zajistíme plnou dvojjazyčnost pro všechny univerzitní soutěže o prostředky na vědeckou č (odpovídá: pror. pro vědeckou činnost) (IV.4) • Zaměříme se na to, aby se počty účastníků přípravných programů organizovaných Ústavem ja přípravy vrátily na úroveň před přijetím protipandemických opatření. (odpovídá: řed. Úst odborné přípravy) (IV.5) • Rozšíříme nabídku výuky metodiky češtiny jako cizího jazyka pro učitele o on-line živé s (odpovídá: řed. Ústavu jazykové a odborné přípravy) (IV.5) • Alespoň čtyřmi cykly zahájíme vzdělávání zahraničních zdravotníků a pracovníků v sociáln v českém jazyce, aby byli připraveni ke vstupu na české pracoviště, a to i s využitím vý platformách. (odpovídá: řed. Ústavu jazykové a odborné přípravy) (IV.5) • Služby, které pro fakulty a součásti zajišťuje Staff Welcome Centre, rozšíříme o poraden a zastupování univerzity jako zaměstnavatele v zemích mimo Českou republiku při vyřizová hlášení za zaměstnance. (odpovídá: kancléř) (I.6, IV.6) • Uvedeme web Staff Welcome Centra do plného provozu. (odpovídá: kancléř) (I.6, IV.6) • Pro zaměstnance Evropského centra zajistíme další vzdělávání. (odpovídá: pror. pro evrop problematiku) (IV.7) • Posílíme informovanost našich studentů o možnostech výjezdů do zahraničí skrze rozhraní a přidružené aktivity a budeme usilovat, aby se četnost mobilit navrátila na úroveň před protipandemických opatření, a to i s využitím virtuálních a blended forem mobility. (odp zahraniční styky a mobilitu) (IV.8) • V rámci evropských univerzitních uskupení se zaměříme na posílení našeho zastoupení v ří sdílení našich prestižních aktivit s partnery a na intenzivnější zapojení našich fakult aktivit těchto sítí. (odpovídá: pror. pro evropskou problematiku) (IV.10) • Aktivně se zúčastníme série workshopů univerzit sdružených v League of European Research přidružené skupině Central European Universities k přenosu dobré praxe v oblasti otevřen vědeckým informacím či hodnocení vědy. (odpovídá: pror. pro evropskou problematiku) (IV. *========================================================================================= * V. JEDNOTA V ROZMANITOSTI – SPOJENI ZNAČKOU, SPOJENI PRINCIPY *========================================================================================= • V rámci třetí role zorganizujeme pro širokou veřejnost vzpomínkové akce, jako jsou Den v samostatného československého státu (28. říjen), Den válečných veteránů (11. listopad), svobodu a demokracii a Mezinárodní den studentstva (17. listopad), připomínka milénia od sv. Ludmily. (V. 1), akce s aktuální tématikou v rámci projektu Česko! A jak dál? a dalš osvětové kampaně, jako např. připomínka Dne proti obezitě. (odpovídá: pror. pro vnější v • S cílem podpořit svobodnou veřejnou diskusi a přispět ke tříbení názorů zprovozníme nový portál Univerzity Karlovy s názorovou sekcí a na základě uzavřených memorand o partnerst televizí, Českým rozhlasem a Českou tiskovou kanceláří připravíme společné projekty. (od pro vnější vztahy) (V.1) • Zprovozníme webové stránky, kde představíme činnost Univerzity Karlovy v oblasti udržite (studijní programy a předměty, kurzy celoživotního vzdělávání, vědecké a popularizační p opatření v rámci provozu univerzity), a připravíme se na členství v národní nebo mezinár která se zabývá touto tematikou. (odpovídá: člen KR pověřený koordinací aktivit v oblast rozvoje) (V.2) • Na základě zjištění současného stavu komunikace na osách pracoviště rektorátu, rektorát rektorát – externí subjekty připravíme strategii interní komunikace Univerzity Karlovy, vhodné nástroje pro její naplňování a jako první krok ji zavedeme do praxe uvnitř rektor pror. pro vnější vztahy) (V.3) • Pro lepší sdílení novinek uvnitř Univerzity Karlovy inovujeme náš online magazín Forum. pro vnější vztahy) (V.3) • Fotobanku Univerzity Karlovy na základě zkušeností s pilotním provozem dále rozvineme ta využitelná pro všechny součásti a činnosti univerzity. (odpovídá: pror. pro vnější vztah • Jako jeden z podkladů pro zpracování komplexní marketingové strategie univerzity připrav marketingovou analýzu Univerzity Karlovy. (odpovídá: pror. pro vnější vztahy) (V.3) • Za účelem podpory pracovníků univerzity, kteří se zabývají projekty financovanými z Evro strukturálních a investičních fondů, zprovozníme komunikační platformu pro otázky a odpo alespoň šest aktivit zaměřených na sdílení zkušeností a příkladů dobré praxe z realizace (odpovídá: pror. pro rozvoj) (V.5) • Vytvoříme základní verzi interního informačního portálu Univerzity Karlovy a implementuj mobilní aplikaci. (odpovídá: kancléř) (V.5) • Do plného provozu pro celou univerzitu uvedeme aplikaci pro odstraňování duplicit při po projekty a veřejné zakázky. (odpovídá: kvestor) (V.5) • Nalezneme nové případy transferu a technologií s potenciá lem komercializace. (odpovídá: přenos poznatků a technologií) (V.6) • Revidujeme současná fundraisingová nastavení a implementujeme systém Due Diligence. (odp kancléř, pror. pro vnější vztahy) (V.8) • Založíme Nadační fond Univerzity. (odpovídá: kvestor, kancléř, pror. pro vnější vztahy) • Uvedeme do praxe elektronické systémy pro evidenci a účtování tuzemských i zahraničních příkazů. (odpovídá: kvestor) (V.9) • Pro potřeby administrace institucionálního plánu pro rok 2021 a programu na podporu stra 2022-2025 zajistíme další rozvoj portálu Strategický plán rozvoje Univerzity Karlovy. (o pro rozvoj) (V.9) • V rámci rektorátu elektronizujeme procesy spojené s evidencí a inventurou majetku a zave sledování zakázek a přehledů hospodaření pro vedoucí jednotlivých útvarů. (odpovídá: kve • Vytvoříme kampus pro podporu kreativního a inovativního myšlení. (odpovídá: p. rektor, k Centra pro přenos poznatků a technologií) (V.10) • Provedeme vyhodnocení stávajících rozvojových lokalit Univerzity Karlovy a prozkoumáme m v nových lokalitách ve vazbě na Územní plán hlavního města Prahy (Metropolitní plán). (o pro rozvoj) (V.11) • Zahájíme realizaci akcí zařazených v dokumentaci programu 133 220 a 133 240. (odpovídá: rozvoj) (V.11) • Budeme pokračovat ve výstavbě kampusu Lékařské fakulty v Plzni (UniMeC II), v rekonstruk areálu Fakulty sociálních věd v Jinonicích, v projektové přípravě kampusu Farmaceutické Lékařské fakulty v Hradci Králové (MEPHARED 2), ve vyhodnocování dislokace pracovišť uni přípravných a projektových pracích pro akce zařazené v dokumentaci programu 133 220 Rozv materiálně technické základny veřejných vysokých škol a 133 240 Rozvoj a obnova materiál základny lékařských fakult a pedagogické fakulty. (odpovídá: pror. pro rozvoj) (V.12) • Dokončíme projektové dokumentace pro Kampus Albertov a novou budovu Ústavu dějin Univerz Archivu Univerzity Karlovy. (odpovídá: pror. pro rozvoj) (V.12) • V rámci modernizace kolejí a menz budeme rekonstruovat koleje Na Kotli (blok A4), Kajetá Na Větrníku (blok IV, sociální zařízení a kuchyně K) a hledat dodatečné finanční zdroje kolejí Švehlova a Hostivař se zajištěným stavebním povolením a kolej Jednota. (odpovídá: menz) (V.12) • Pro strategické řízení Univerzity Karlovy a vytváření příslušných dokumentů vytvoříme zá po sběr dat z centrálních informačních systémů a pilotní Business Intelligence portál po statistické výstupy. (odpovídá: kancléř, řed. Ústavu výpočetní techniky) (V.13) • Dokončíme nové moduly Studijního informačního systému, které jsou určeny studentům. (odp Ústavu výpočetní techniky) (V.13) • Spustíme novou platformu pro evidenci a vykazování mobilit. (odpovídá: řed. Ústavu výpoč (V.13) • Pro systém elektronické spisové služby zajistíme integraci s klíčovými systémy pro správ (dokončení rozhraní mezi ESSS a SIS za účelem automatického přenosu dat, nový nástroj pr účtování tuzemských i zahraničních cestovních příkazů) a implementaci jmenného rejstříku registru smluv Univerzity Karlovy. (řed. Ústavu výpočetní techniky) (V.13) • Zprovozníme nový integrovaný systém celouniverzitních knihovních služeb (konverze proces pilotní provoz). (odpovídá: kvestor, řed. Ústřední knihovny) (V.13) • V oblasti ochrany osobních údajů implementujeme, s ohledem na rozvoj flexibilních forem nová pravidla pro nakládání s audiovizuálními záznamy, vytvoříme metodiky pro sběr dat r Obecné nařízení o ochraně osobních údajů a zajistíme soulad prvků eGovernance s nařízení security. (odpovídá: kancléř) (V.13)