OPP: Moderní nástroje SharePoint a MS Teams využíváme na maximum ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Pokud jste zvědaví, jaké projekty OPP administruje ve spolupráci s jednotlivými fakultami, a pravidla projektového řízení a mnohé další, tak již brzy budete mít možnost vše zjistit zmiňovaného SharePointu „UK-OPP Projekty“. Tento web je nyní ve finální fázi přípravy a bu naprosto všem, nejen projektovým manažerům. Informace budou moci využít i jednotlivá odděl s agendami projektového řízení, jako například ekonomické oddělení, účtárna, právní odděle Současně tento ShP web bude sloužit jako rozcestník pro jednotlivé projektové manažerky a univerzity, kteří se z obecných stránek dostanou odkazem do svého soukromého projektového a na SharePointu – málokdo to ví, ale MS Teams a SharePoint pracují se stejnými informacem kabátě a to, proč jsou dvě platformy se stejným obsahem a ne jen jedna, je z důvodu, že ná umožňuje využívat různé/jiné funkce. Celý připravovaný koncept je výsledkem spolupráce mezi OPP, ÚVT a externím IT konzultantem je tak úspěšná, že se přemýšlí o využití dobré praxe OPP i pro další části univerzity. Ved totiž cítí potřebu sjednotit, zefektivnit a zmodernizovat komunikaci a řízení, a to prostř nástrojů, které máme již k dispozici, jen se s nimi musíme naučit zacházet a plně využít j