Zástupce hlavní účetní EPMO RUK ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Ekonomický, personální a mzdový odbor rektorátu UK hledá zkušeného zástupce nebo zástupkyn účetní, který/á se připojí k našemu týmu na univerzitě. Tato pozice je klíčová pro zajiště efektivního vedení účetnictví a finančního řízení univerzity. Nabízíme stabilní a klidné p v menším kolektivu, kde budete mít příležitost uplatnit své odborné znalosti a přispívat k stabilitě a růstu naší instituce. Jaká bude náplň Vaší práce • Koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, a příjmech a o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní uzávěrky a vedení účetních spolupráci s hlavní účetní UK • Spolupráce s metodiky při stanovení metodiky účetnictví, způsobů oceňování, postupů odpi účtování, uspořádání položek účetní uzávěrky a jejich obsahového vymezení a postupů pro konsolidace účetní uzávěrky • Vedení účetního a finančního systému evidence výnosů a nákladů a zpracování rozborů hosp výsledku univerzity • Vedení účetního a finančního systému evidence finančních prostředků a jejich zdrojů, poh a ostatního majetku • Řízení účetních závěrek a zpracování výstupů automatizovaného zpracování – sestavy přehl hodnotové řízení ekonomických kategorií charakterizujících činnost univerzity a jejích s spolupráci s hlavní účetní UK • Koordinace jednotlivých úseků informační soustavy (účetnictví, mzdové agendy, statistiky rozpočetnictví) a jejich vztahu k finančním a dalším systémům univerzity a jejích součás s hlavní účetní UK • Zpracování struktury univerzitních účetních informací včetně účtového rozvrhu. • Zpracování inventarizace účtů a roční účetní uzávěrky za univerzitu. Co je potřeba mít/znát: • Komplexní znalost finanční, účetní a daňové problematiky se specifiky pro VVŠ • Orientace ve VŠZ č. 111/1998 Sb., vyhl. č. 504/2002 Sb., ČÚS č. 401-414 • Praxi na obdobné pozici, ideálně ve veřejném sektoru • Samostatný a zodpovědný přístup, pečlivost a smysl pro detail • Schopnost efektivní komunikace, soustředění a aktivního naslouchání • Schopnost týmové spolupráce, konstruktivní a flexibilní přístup • Alespoň základní znalost prostředí MS Office • Čeština na úrovni rodilého mluvčího • Zkušenosti s EIS JASU výhodou. Co Vám nabízíme • Odpovědnou a různorodou práci pro stabilního a prestižního zaměstnavatele • Příjemné pracovní zázemí v historickém centru Prahy (rektorát UK – Ovocný trh) v menším • Možnost práce na zkrácený úvazek • Flexibilní začátek a konec pracovní doby • Po zaškolení možnost práce na dálku („home office“) • 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního rozvoje • Řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů • Standardní benefity jako příspěvek na stravování, životní a penzijní připojištění nebo p sociálního fondu • Nástup možný ihned nebo dle dohody. Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám prosím strukturovaný životopis (případně odkaz na LinkedI krátký motivační dopis na emailovou adresu: ruk(zavinac)teamio.eu [ MAIL "ruk(zavinac)team Těšíme se na Vaše odpovědi! Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlov webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR). Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpra údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízen