Referent/ka v oblasti BOZP, PO a CO ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Bezpečnostní odbor Rektorátu Univerzity Karlovy přijme nového kolegu nebo kolegyni na pozi BOZP, PO a CO: Jaké úkoly Vás čekají: • Zajištění prevence rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požár v souladu s platnou legislativou • Vyhledávání a hodnocení rizik na pracovištích univerzity a navrhování opatření k jejich • Vedení a aktualizace dokumentace BOZP a PO • Organizace a provádění školení zaměstnanců v oblastech BOZP a PO • Provádění pravidelných kontrol a auditů pracovišť z hlediska dodržování předpisů BOZP a • Spolupráce s externími orgány a institucemi při řešení otázek BOZP a PO • Šetření pracovních úrazů a mimořádných událostí, vedení příslušné evidence a navrhování opatření • Tvorba ročních plánů činnosti BOZP, PO a CO • Aktualizace interní dokumentace včetně návrhů příslušných opatření • Administrativní úkony spojené s provozem bezpečnostního odboru. Znalosti a dovednosti, které byste měli mít: • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru, popřípadě v oblasti bezpečn • Osvědčení o odborné způsobilosti v prevenci rizik v oblasti BOZP dle zákona č. 309/2006  znění • Osvědčení o odborné způsobilosti v PO (technik požární ochrany) dle zákona č. 133/1985 S znění • Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici • Znalost platné legislativy v oblasti BOZP a PO • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office) • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni • Řidičské oprávnění skupiny B • Znalost zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobi jeho praktického uplatnění výhodou • Komunikační dovednosti a schopnost školit zaměstnance • Smysl pro detail, pečlivost, spolehlivost a dochvilnost • Organizační dovednosti, samostatnost, odolnost vůči stresu • Aktivní a pozitivní přístup, flexibilitu a týmového ducha • Bezúhonnost a osobní integritu • Orientace v akademickém prostředí výhodou. Co Vám můžeme nabídnout: • Práci na plný úvazek v prestižní vzdělávací instituci • Dynamický tým vysoce kvalifikovaných spolupracovníků, kteří se rádi podělí o své zkušeno • Přátelské a tvořivé prostředí, které vítá nové přístupy a nápady • Kancelář v historickém centru Prahy • Podpora dalšího profesního rozvoje a vzdělávání • Možnost částečné práce z domova • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje • Příspěvek na stravné, kartu Multisport a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a partnerů; detailní informace zde Benefity • Nástup možný dle dohody. V případě Vašeho zájmu prosím zašlete na emailovou adresu: ruk(zavinac)teamio.eu [ MAIL "ruk(zavinac)teamio.eu"] následující dokumenty k přihlášce: • Motivační dopis • Strukturovaný profesní životopis • Kopie dokladů o dosaženém vzdělání • Vybraní uchazeči budou požádáni, aby na pohovoru předložili i výpis z rejstříku trestů. Děkujeme a těšíme se na Vaše odpovědi!