Opatření rektora č. 6/2025 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Podklady pro zahájení habilitačního řízení a řízení ke jmenování profeso K provedení: - Gestor: Odbor pro vědu a výzkum rektorátu UK Účinnost: 31. března 2025 ****************************************************************************************** * Podklady pro zahájení habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem a postupy a hlediska hodnocení kvalifikace a způsobilosti pro účely těchto řízení na Univerzitě Karlov ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * ČÁST PRVNÍ ÚVODNÍ USTANOVENÍ ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * Čl. 1 Věcná a osobní působnost ****************************************************************************************** 1.Toto opatření rektora stanovuje rozsah a obsah podkladů, které předkládá uchazeč o jmeno pro zahájení habilitačního řízení a uchazeč o jmenování profesorem pro zahájení řízení k profesorem a postupy a doporučená hlediska hodnocení vědecké kvalifikace, pedagogické kv pedagogické způsobilosti pro účely těchto řízení na Univerzitě Karlově (dále jen „univer 2.Toto opatření rektora zavazuje uchazeče o jmenování docentem a uchazeče o jmenování prof členy habilitační komise, členy komise ustavené pro jmenovací řízení, členy vědecké rady vědecké rady univerzity a rektora. ****************************************************************************************** * Čl. 2 Pedagogická činnost ****************************************************************************************** Pedagogickou činností se pro účely tohoto opatření rozumí přímá pedagogická činnost, jíž s přednášková činnost, vedení seminářů, cvičení či praktik, vedení a oponování závěrečných p konzultování studentů v doktorském studiu, účast na synchronní distanční a e-learningové f podílu na přípravě asynchronní výuky a výukových materiálů pro tyto formy výuk a další prá přímou pedagogickou činností, vykonávané na vysoké škole v České republice a na vysoké ško ****************************************************************************************** * ČÁST DRUHÁ PODKLADY PRO ZAHÁJENÍ ŘÍZENÍ ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * Čl. 3 Habilitační řízení ****************************************************************************************** 1.Uchazeč pro zahájení habilitačního řízení v souladu se zákonem o vysokých školácha vnitř univerzitypředloží a.návrh na zahájení řízení, v němž uvede akreditovaný obor pro habilitační řízení a faku být řízení zahájeno, b.souhlas se zpracováním osobních údajů, c.habilitační práci d.strukturovaný profesní životopis, e.úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém vysokoškolském vzdělání; to neplatí, je-li ří fakultě, kde je uchazeč zaměstnán, f.diplom nebo obdobný dokument, dokládající získání akademického titulu Ph.D. nebo Th.D. jiného ekvivalentního akademického titulu včetně zahraničních; nedosáhl-li uchazeč tak musí tuto skutečnost řádně zdůvodnit, g.úplný výkaz pedagogické činnosti za uplynulé tři roky potvrzený institucí, kde byla re uchazeč, který absolvoval mateřskou dovolenou, rodičovskou dovolenou nebo dlouhodobý z může uvést výkaz pedagogické činnosti za tříleté období těmto událostem bezprostředně nebo se s nimi částečně překrývající, h.představu o dalším pedagogickém působení v oboru; uchazeč, který je zaměstnancem unive vychází z Plánu kariérního rozvoje předkládaného podle kariérního řádu, i.personální identifikátor ORCID a úplný, strukturovaný a souhrnně okomentovaný přehled výsledků s rozdělením na i.recenzovaný odborný článek, včetně uvedení impact factoru (IF) či article influence periodika k roku publikace publikačního výsledku, iiodbornou knihu, iikapitolu v odborné knize, ivv oborech, kde je to standardem, stať ve sborníku, komentované překlady, vědecké edi studií a vědecké komentáře k právním předpisům, a v.ostatní publikace, které jsou důležité pro celkový profil vědecké a pedagogické osob j.přehled citací svých publikačních výsledků dle oborových standardů; v oborech zařazený Humanitní vědy nebo Společenské vědy připojí uchazeč případně též vlastní seznam citac svých prací, k.podrobně okomentovaný výběr pěti nejvýznamnějších publikačních výstupů s uvedením jeji obor, l.potvrzení o zaměstnání, není-li zaměstnancem univerzity, a dále potvrzení a doklady o praxi, atestačních zkouškách či odborných pobytech, m.další podklady k hodnocení zahraniční zkušenosti, n.další podklady k hodnocení výsledků tvůrčí činnosti včetně přehledu řešených projektů uvedením role uchazeče v nich a jejich zhodnocení, o.další podklady k hodnocení činnosti uchazeče v rámci popularizace tvůrčí činnosti a ji třetí role univerzity, p.vlastní shrnutí podkladů zaměřené na komplexní přehled hlavních vědeckých, pedagogický relevantních úspěchů uchazeče, v němž zohlední kvantitativní údaje o pedagogické a tvů kontextu zásadních přínosů k rozvoji oboru, v němž uchazeč působí, dopady jeho činnost a úspěchy absolventů, vůči nimž byl v postavení školitele, vedoucího závěrečné práce č postavení, a q.potvrzení o zaplacení poplatku za úkony spojené s habilitačním řízením. 2.Není-li to z dokumentů předložených podle odstavce 1 písm. e) a f) zřejmé, uvede uchazeč absolvování a název absolvovaného studijního doktorského programu nebo vysokoškolského o dřívějších předpisů, název vysoké školy, název disertační práce a jméno školitele, včetn Neplyne-li to z předložených dokumentů, uvede uchazeč u titulů CSc., Dr., DrSc. a DSc., ekvivalentů, kdy a kým byly uděleny. 3.Přehled pedagogické činnosti podle odstavce 1 písm. g) uchazeč okomentuje s důrazem na r své výuky a uvedením, čím v dosavadní pedagogické činnosti přispěl k?rozvoji oboru, jaké metody používá a zda zavedl nějaké inovativní prvky do výuky, případně uvede nové předná kurzy. 4.U výsledku publikační činnosti uvedeného dle odstavce 1, na kterém se uchazeč podílel ja autorů, uvede a okomentuje svůj podíl. 5.Nevylučuje-li to povaha dokumentu, uvede uchazeč na podkladech dle odstavce 1 datum jeji podepíše je. ****************************************************************************************** * Čl. 4 Řízení ke jmenování profesorem ****************************************************************************************** 1.Uchazeč pro zahájení řízení ke jmenování profesorem v souladu se zákonem o vysokých škol předpisy univerzity předloží a.návrh na zahájení řízení, v němž uvede akreditovaný obor pro jmenovací řízení a fakult řízení zahájeno, b.souhlas se zpracováním osobních údajů, c.strukturovaný profesní životopis, d.úředně ověřené kopie dokladů o jmenování docentem a o dosaženém vysokoškolském vzdělán je-li řízení vedeno na fakultě, kde je uchazeč zaměstnán, e.diplom nebo obdobný dokument, dokládající získání akademického titulu Ph.D. nebo Th.D. jiného ekvivalentního akademického titulu včetně zahraničních; nedosáhl-li uchazeč tak musí tuto skutečnost řádně zdůvodnit, f.úplný výkaz pedagogické činnosti za uplynulých pět let potvrzený institucí, kde byla r uchazeč, který absolvoval mateřskou dovolenou, rodičovskou dovolenou nebo dlouhodobý z může uvést výkaz pedagogické činnosti za tříleté období těmto událostem bezprostředně nebo se s nimi částečně překrývající, g.personální identifikátor ORCID a úplný, strukturovaný a souhrnně okomentovaný přehled výsledků s rozdělením na i.recenzovaný odborný článek, včetně uvedení impact factoru (IF) či article influence periodika k roku publikace publikačního výsledku, iiodbornou knihu, iikapitolu v odborné knize, ivv oborech, kde je to standardem, stať ve sborníku, komentované překlady, vědecké edi studií a vědecké komentáře k právním předpisům, a v.ostatní publikace, které jsou důležité pro celkový profil vědecké a pedagogické osob h.přehled citací svých publikačních výsledků dle oborových standardů; v oborech zařazený Humanitní vědy nebo Společenské vědy připojí uchazeč případně též vlastní seznam citac svých prací, i.podrobně okomentovaný výběr pěti nejvýznamnějších publikačních výstupů s uvedením jeji obor, j.originály doporučujících dopisů obsahujících zhodnocení dosavadní vědecké, případně pe činnosti uchazeče a jeho přínos pro obor jmenovacího řízení, vyhotovené dvěma profesor pro nějž se vede jmenovací řízení nebo pro obor příbuzný, z nichž alespoň jeden působí součástí dopisů je datum vyhotovení a podpis autora, k.zprávu o vedení a konzultování doktorandů a výhled na působení v doktorském studiu, l.koncepci dalšího rozvoje oboru jmenovacího řízení v pedagogické a vědecké oblasti včet působení, m.potvrzení o zaměstnavateli, není-li zaměstnancem univerzity, a dále potvrzení a doklad odborné praxi, atestaci či stáži, n.další podklady k hodnocení zahraniční zkušenosti uchazeče, výsledků jeho výzkumu, uzná strany mezinárodní vědecké komunity a jeho přínos k naplňování třetí role univerzity, o.vlastní shrnutí podkladů zaměřené na komplexní přehled hlavních vědeckých, pedagogický relevantních úspěchů uchazeče, v němž zohlední kvantitativní údaje o pedagogické a tvů kontextu zásadních přínosů k rozvoji oboru, v němž uchazeč působí, dopady jeho činnost a úspěchy absolventů, vůči nimž byl v postavení školitele, vedoucího závěrečné práce č postavení, a p.rozsah a způsob dosavadní spolupráce s univerzitou a jejími součástmi včetně výhledu d není-li zaměstnancem univerzity, q.potvrzení o zaplacení poplatku za úkony spojené s řízením ke jmenování profesorem. 2.Není-li to z dokumentů předložených podle odstavce 1 písm. d) a e) zřejmé, uvede uchazeč absolvování a název absolvovaného studijního doktorského programu nebo vysokoškolského o dřívějších předpisů, název vysoké školy, název disertační práce a jméno školitele, včetn Neplyne-li to z předložených dokumentů, uvede uchazeč u titulů CSc., Dr., DrSc. a DSc., ekvivalentů, kdy a kým byly uděleny. 3.Přehled pedagogické činnosti podle odstavce 1 písm. f) uchazeč okomentuje s důrazem na r své výuky a uvedením, čím v dosavadní pedagogické činnosti přispěl k?rozvoji oboru, jaké metody používá a zda zavedl nějaké inovativní prvky do výuky, případně uvede nové předná kurzy. 4.U výsledku publikační činnosti uvedeného dle odstavce 1, na kterém se uchazeč podílel ja autorů, uvede a okomentuje svůj podíl. 5.Nevylučuje-li to povaha dokumentu, uvede uchazeč na podkladech dle odstavce 1 datum jeji podepíše je. 6.Podává-li návrh na zahájení řízení ke jmenování profesorem děkan, vědecká rada fakulty n univerzity, postupuje při předkládání podkladů podle odstavce 1 obdobně. ****************************************************************************************** * ČÁST TŘETÍ DOPORUČENÁ HLEDISKA PRO HODNOCENÍ ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * HLAVA I SPOLEČNÁ USTANOVENÍ O HODNOCENÍ ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * Čl. 5 Hodnocení ****************************************************************************************** 1.Habilitační komise, komise ustavená pro jmenovací řízení, vědecká rada fakulty, vědecká a rektor, majíce na zřeteli Plán rovných příležitostí, posuzují v habilitačním řízení a jmenování profesorem, zda jsou naplněny požadavky stanovené právními předpisy, vnitřními univerzity a opatřeními rektora. 2.Podklady předložené uchazečem o jmenování docentem a uchazečem o jmenování profesorem js komplexně, ve vzájemných souvislostech, s možným vyvažováním kvantitativních kritérií v pedagogické činnosti, se zohledněním, že statistické a kvantitativní ukazatele mají v?ří roli, a to jako jeden z?podkladů pro posuzování žádosti uchazeče, přičemž působení uchaz v?národním a mezinárodním kontextu a s?přihlédnutím ke společenské relevanci jeho působe hodnocení má význam zejména kvalita pedagogické činnosti a vědecké práce a společenský p s?přihlédnutím k?specifickým podmínkám a zvyklostem jednotlivých vědních oborů. 3.Při hodnocení vědecké kvalifikace, pedagogické kvalifikace a pedagogické způsobilosti uc kritéria uvedená v hlavách II a III dále hodnotí a.celková zahraniční zkušenost uchazeče, zahrnující dlouhodobou zahraniční zkušenost zej výzkumných a pedagogických pobytů a účast na vědeckých konferencích, a to se zohledněn uchazeč strávil na mateřské dovolené nebo rodičovské dovolené, b.členství uchazeče ve vědeckých nebo uměleckých radách vysokých škol, v redakčních radá časopisů, ve vědeckých a odborných společnostech c.uchazečem získaná významná ocenění za vědeckou a pedagogickou činnost v oboru, pro něj vede, a d.podíl uchazeče na naplňování třetí role univerzity. ****************************************************************************************** * HLAVA II HABILITAČNÍ ŘÍZENÍ ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * Čl. 6 Hodnocení pedagogické způsobilosti ****************************************************************************************** 1.Při posuzování pedagogické způsobilosti uchazeče se v habilitačním řízení hodnotí a.habilitační přednáška, b.pedagogická činnost uchazeče realizovaná v oboru, pro nějž je habilitační řízení veden článku 3 odst. 1 písm. g), c.roční hodinový objem výuky a předměty, jejichž výuku uchazeč zajišťuje nebo se na ní p ohledem na běžný rozsah výuky a studijní plány v oboru, pro nějž se habilitační řízení d.představa uchazeče o dalším působení v oboru, pro nějž se habilitační řízení vede. 2.Při posuzování pedagogické způsobilosti uchazeče v habilitačním řízení může dojít dále k a.míry zapojení do realizace kurzů celoživotního vzdělávání, b.výsledků hodnocení výuky realizované uchazečem studenty, c.naplňování Plánu kariérního rozvoje a uchazečem dosaženého hodnocení podle příslušných li o zaměstnance univerzity, u něhož takové hodnocení proběhlo, d.výsledku hodnocení uchazeče vydaného jeho nadřízeným nebo garantem studijního programu realizaci se uchazeč podílí, jde-li o zaměstnance univerzity, u něhož hodnocení podle neproběhlo, e.míry zapojení do specializačního vzdělávání lékařů, jde-li o habilitační řízení vedené obor. 3.Habilitační komise při hodnocení pedagogické způsobilosti ve svém stanovisku uvede, čím dosavadní pedagogické činnosti přispěl k rozvoji oboru, pro nějž se habilitační řízení v zavedl inovativní prvky do výuky. ****************************************************************************************** * Čl. 7 Hodnocení vědecké kvalifikace ****************************************************************************************** 1.Při posuzování vědecké kvalifikace uchazeče se v habilitačním řízení hodnotí a.habilitační práce a její obhajoba, b.ve svém celku soustavná tvůrčí činnost uchazeče podle i.kvality, iicitovanosti a ohlasu v národním a mezinárodním kontextu, iivýznamu pro obor, pro nějž se habilitační řízení vede, a ivrozsahu, s ohledem na opatření děkana vydané dle článku 10 a kvantitativní ukazatele akreditaci oboru habilitačního řízení, v němž je řízení vedeno, c.naplňování Plánu kariérního rozvoje a uchazečem dosaženého hodnocení podle příslušných li o zaměstnance univerzity, u něhož takové hodnocení proběhlo, d.dosažené hodnocení uchazeče vydaného vedoucím pracoviště, na kterém uchazeč působí, ne předmětu, na jehož realizaci se uchazeč podílí, jde-li o zaměstnance univerzity, u něh podle písmene c) neproběhlo, a e.míra zapojení uchazeče do řešení grantů a podíl na institucionální výzkumné činnosti f působí, je-li do ní zapojen, a f.rozsah a význam citací publikačních výsledků uchazeče dle oborových standardů s přihlé kritériím dle čl. 3 odst. 1 písm. j). 2.Habilitační komise přednostně ověří, zda je uchazeč významnou vědeckou osobností ve svém následně ve svém stanovisku hodnotí podrobně pět nejvýznamnějších publikačních výstupů u předložených dle článku 3 odst. 1 písm. k) s ohledem na opatření děkana vydané dle článk a.kvality, b.citovanosti a ohlasu v národním a mezinárodním kontextu a c.významu pro obor, pro nějž se habilitační řízení vede. ****************************************************************************************** * HLAVA III ŘÍZENÍ KE JMENOVÁNÍ PROFESOREM ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * Čl. 8 Hodnocení pedagogické kvalifikace ve jmenovacím řízení ****************************************************************************************** 1.Při posuzování pedagogické kvalifikace uchazeče se ve jmenovacím řízení hodnotí a.souhrnná pedagogická činnost uchazeče za období podle článku 4 odst. 1 písm. f), b.roční hodinový objem výuky a předměty, jejichž výuku uchazeč zajišťuje nebo se na ní p ohledem na běžný rozsah výuky a studijní plány v oboru, pro nějž se jmenovací řízení v c.zpráva o vedení a konzultování doktorandů a výhled na působení v doktorském studiu a d.uchazečova koncepce dalšího rozvoje oboru jmenovacího řízení v pedagogické a vědecké o působení v nich. 2.Při posuzování pedagogické kvalifikace uchazeče může ve jmenovacím řízení dále dojít k h a.výsledků hodnocení výuky realizované uchazečem studenty, b.naplňování Plánu kariérního rozvoje a uchazečem dosaženého hodnocení podle příslušných li o zaměstnance univerzity, u něhož takové hodnocení proběhlo, a c.výsledku hodnocení uchazeče vydaného jeho nadřízeným nebo garantem studijního programu realizaci se uchazeč podílí, jde-li o zaměstnance univerzity, u něhož hodnocení podle neproběhlo. 3.Komise ustavená pro jmenovací řízení při hodnocení pedagogické kvalifikace uvede, čím uc dosavadní pedagogické činnosti přispěl k rozvoji oboru, pro nějž se jmenovací řízení ved inovativní prvky do výuky. ****************************************************************************************** * Čl. 9 Hodnocení vědecké činnosti ve jmenovacím řízení ****************************************************************************************** 1.Při posuzování vědecké kvalifikace uchazeče se v řízení ke jmenování profesorem hodnotí a.ve svém celku soustavná tvůrčí činnost podle i.kvality, iicitovanosti a ohlasu v národním a mezinárodním kontextu, iivýznamu pro obor, pro nějž se jmenovací řízení vede, a ivrozsahu, s ohledem na opatření děkana vydané dle článku 10 a kvantitativní ukazatele žádosti o akreditaci jmenovací řízení, b.naplňování Plánu kariérního rozvoje a uchazečem dosaženého hodnocení podle příslušných li o zaměstnance univerzity, u něhož takové hodnocení proběhlo, c.dosažené hodnocení uchazeče vydaného vedoucím pracoviště, na kterém uchazeč působí, ne předmětu, na jehož realizaci se uchazeč podílí, jde-li o zaměstnance univerzity, u něh podle písmene b) neproběhlo, a d.míra zapojení uchazeče do řešení grantů a podíl na institucionální výzkumné činnosti f působí, a e.rozsah a význam citací publikačních výsledků uchazeče dle oborových standardů s přihlé kritériím dle čl. 4 odst. 1 písm. h). 2.Komise ustavená pro jmenovací řízení přednostně ověří, zda je uchazeč význačnou a uznáva osobností ve svém oboru, a to zejména na základě periodicích, a.výstupů tvůrčí činnosti realizovaných v zahraničí, b.významných citací v zahraničních periodicích, c.udělených mezinárodních ocenění, d.uskutečnění zvaných přednášek na významných zahraničních vědeckých institucích a konfe e.řešených výzkumných grantů a obdobných forem podpory a f.zahraničních pobytů, stáží a obdobných forem spolupráce. 3.Komise ustavená k řízení ke jmenování profesorem ve svém stanovisku hodnotí podrobně pět nejvýznamnějších publikačních výstupů uchazeče předložených dle článku 4 odst. 1 písm. i opatření děkana vydané dle článku 10, z hlediska a.kvality, b.citovanosti a ohlasu v národním a mezinárodním kontextu a c.významu pro obor, pro nějž se jmenovací řízení vede. ****************************************************************************************** * ČÁST ČTVRTÁ SPOLEČNÁ USTANOVENÍ ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * Čl. 10 Opatření děkana ****************************************************************************************** Děkan fakulty může po projednání s vědeckou radou fakulty a po dohodě s rektorem vydat opa stanoví a.doplňující kritéria zejména zohledňující specifické požadavky pro jednotlivé obory, pro vést habilitační řízení nebo řízení ke jmenování profesorem, dotýkající se nároků na roz činnosti a tvůrčí činnosti, b.pravidla pro konání habilitační přednášky, c.způsob hodnocení žádostí uchazečů vědeckou radou fakulty, d.pravidla pro uvádění spoluautorství a započítávání spoluautorských podílů, e.metodiku uvádění a hodnocení citací, včetně jejich doporučeného počtu pro účely habilita řízení ke jmenování profesorem, f.přesnější podmínky pro výběr a uvádění pěti nejvýznamnějších publikačních výstupů uchaze dle článku 3 odst. 1 písm. k) a článku 4 odst. 1 písm. i), a to s ohledem na podmínky je oborů. ****************************************************************************************** * Čl. 11 Komise ****************************************************************************************** 1.Při výběru členů habilitační komise a komise ustavené pro řízení ke jmenování profesorem byli zastoupeni odborníci ze zahraničí a odborníci s mezinárodním přesahem. 2.Děkan může stanovit, že habilitační komise a komise ustavená pro řízení ke jmenování pro stanovisko vyhotovuje v anglickém jazyce. ****************************************************************************************** * Čl. 12 Formuláře ****************************************************************************************** 1.Habilitační komise zanese své stanovisko do formuláře dle přílohy č. 1. 2.Děkan předává informace o uchazeči o jmenování docentem na formuláři dle přílohy č. 2. 3.Komise ustavená pro řízení ke jmenování profesorem zanese své stanovisko do formuláře dl 4.Děkan předává informace o uchazeči o jmenování profesorem na formuláři dle přílohy č. 4. ****************************************************************************************** * ČÁST PÁTÁ PŘECHODNÁ A ZRUŠOVACÍ USTANOVENÍ ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * Čl. 13 Přechodná ustanovení ****************************************************************************************** 1.Na habilitační řízení a řízení jmenování profesorem zahájená přede dnem účinnosti tohoto rektora se použijí dosavadní opatření rektora. 2.Do vydání opatření děkana podle článku 10 a při současné absenci jiných podkladů pro urč kvantitativních kritérií v rámci hodnocení vědecké kvalifikace podle článků 7 a 9 se pou stanovená opatřením rektora č. 35/2019, Doporučená hlediska hodnocení pro habilitační ří pro jmenování profesorem a minimální požadavky na obsah odůvodnění habilitační a hodnotí stanovení náležitostí předkládaných materiálů Univerzity Karlovy. ****************************************************************************************** * Čl. 14 Zrušovací ustanovení ****************************************************************************************** Zrušují se: a.opatření rektora č. 35/2019, Doporučená hlediska hodnocení pro habilitační řízení a říze profesorem a minimální požadavky na obsah odůvodnění habilitační a hodnotící komise včet náležitostí předkládaných materiálů Univerzity Karlovy, b.opatření rektora č. 20/2023, Změna opatření rektora č. 35/2019 – Doporučená hlediska hod pro habilitační řízení a řízení pro jmenování profesorem a minimální požadavky na obsah habilitační a hodnotící komise včetně stanovení náležitostí předkládaných materiálů Univ ****************************************************************************************** * ČÁST ŠESTÁ ÚČINNOST ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * Čl. 15 Účinnost ****************************************************************************************** Toto opatření rektora nabývá platnosti dnem jeho podpisu a účinnosti dnem 31. března 2025. V Praze dne 7. února 2025 .pdf ke stažení [ URL "UK-14431-version1-or_6_2025.pdf"] .doc ke stažení [ URL "UK-14431-version1-or___6_2025___habilitacni_rizeni_a_jmenovani_prof ****************************************************************************************** * PŘÍLOHY: ****************************************************************************************** Příloha č.1: Stanovisko habilitační komise [ URL "UK-14431-version1- priloha_11_stanovisko_habkomise_upr_212.docx"] Příloha č. 2: ÚDAJE O UCHAZEČI (habilitační řízení) [ URL "UK-14431-version1- priloha_12_udaje_habilitace_upr_12.docx"] Příloha č. 3: Stanovisko v řízení ke jmenování profesorem/profesorkou [ URL "UK-14431-vers priloha_13_stanovisko_komise_jmenovaci_rizeni_upr_112_automaticky_obnoveno.docx"] Příloha č. 4: ÚDAJE O UCHAZEČI (řízení ke jmenování profesorem) [ URL "UK-14431-version1- priloha_14_udaje_jmenovaci_rizeni__upr_212.docx"] § 72 odst. 2 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákon vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o vysokých školách“). Řád habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem Univerzity Karlovy. § 72 odst. 3 zákona o vysokých školách. Příloha opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vě pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově a opatření děkana vydaná podle čl. 3 opatření r 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů Karlově. Čl. 5 odst. 1 písm. a. opatření rektora č. 40/2021 Evidence tvůrčí činnosti, projektů a za mobilit na Univerzitě Karlově. Publikační výsledek s kódem Jimp, JSC a Jost dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumnýc hodnocení programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). Publikační výsledek s kódem B dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). Publikační výsledek s kódem C dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). Publikační výsledek s kódem D dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). Zejména dle metodiky databáze Web of Science, Scopus nebo Google Scholar. Čl. 3 odst. 2 opatření rektora 40/2021 Evidence tvůrčí činnosti, projektů a zaměstnaneckýc Univerzitě Karlově. Zákon č. 95/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání odborné způsobilosti a specializov k výkonu zdravotnického povolání lékaře, zubního lékaře a farmaceuta, ve znění pozdějších § 74 zákona o vysokých školách. Řád habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem Univerzity Karlovy. Čl. 5 odst. 1 písm. a. opatření rektora č. 40/2021 Evidence tvůrčí činnosti, projektů a za mobilit na Univerzitě Karlově. Publikační výsledek s kódem Jimp, JSC a Jost dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumnýc hodnocení programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). Publikační výsledek s kódem B dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). Publikační výsledek s kódem C dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). Publikační výsledek s kódem D dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). Zejména dle metodiky databáze Web of Science, Scopus nebo Google Scholar. Čl. 3 odst. 2 opatření rektora 40/2021 Evidence tvůrčí činnosti, projektů a zaměstnaneckýc Univerzitě Karlově. Opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých lektorů na Univerzitě Karlově a opatření děkana vydaná podle čl. 3 opatření rektora č. 28/ principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Ka Zákon č. 95/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání odborné způsobilosti a specializov k výkonu zdravotnického povolání lékaře, zubního lékaře a farmaceuta, ve znění pozdějších Čl. 3 odst. 4 Řádu habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem. Opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých lektorů na Univerzitě Karlově, a opatření děkana vydaná podle čl. 3 opatření rektora č. 28 principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Ka Opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých lektorů na Univerzitě Karlově, a opatření děkana vydaná podle čl. 3 opatření rektora č. 28 principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Ka Opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých lektorů na Univerzitě Karlově, a opatření děkana vydaná podle čl. 3 opatření rektora č. 28 principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Ka