Opatření rektora č. 8/2025 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Podrobnosti o vybraných povinnostech a dalších náležitostech týkajících K provedení: - Gestor: Odbor pro vědu a výzkum RUK Účinnost: 17. února 2025 ****************************************************************************************** * Podrobnosti o vybraných povinnostech a dalších náležitostech týkajících se programů UNCE GAUK pro rok 2025 ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** * Čl. 1 Úvodní ustanovení ****************************************************************************************** 1.Tímto opatřením se stanoví podrobnosti o vybraných povinnostech a dalších náležitostech se interních programů Univerzitních výzkumných center (dále jen „UNCE“), Primus, Specifi vysokoškolského výzkumu (dále jen “SVV”) a Grantové agentury UK (dále jen “GAUK”) na Uni (dále jen „UK“). 2.Konkrétně se stanoví: a.v rámci programu UNCE podrobnosti o přehledu vynaložených finančních prostředků, včetn změnách ve složení seniorů/seniorek a juniorů/juniorek a úplných údajů o dalších člene řešitelského kolektivu za rok 2024, b.v rámci programu Primus podrobnosti o průběžných a závěrečných zprávách, a také o přeh vynaložených finančních prostředků, a to včetně údajů o změnách ve složení řešitelskéh rok 2024, c.v rámci SVV podrobnosti o závěrečných zprávách za rok 2024 a v rámci SVV a GAUK podrob fakultních přehledech za rok 2024. ****************************************************************************************** * Čl. 2 Přehled vynaložených finančních prostředků UNCE za rok 2024 ****************************************************************************************** 1.Přehled vynaložených finančních prostředků, včetně evidence změn ve složení seniorů a ju údajů o dalších členech řešitelského kolektivu za rok 2024, vkládá příslušný koordinátor evidence aktivit prostřednictvím modulu PAS informačního systému IS Věda po souhlasném v hlavního řešitele projektu a děkanů všech participujících fakult, resp. ředitelů vysokoš Vložení přehledu do systému je možné od 1. února 2025. 2.Termín pro vložení přehledů se stanovuje na 28. února 2025 ve 14:00 hodin. ****************************************************************************************** * Čl. 3 Průběžná zpráva projektů Primus ****************************************************************************************** 1.Průběžná zpráva se předkládá u všech projektů Primus 7. kola soutěže a u všech projektů u nichž bylo schváleno prodloužení financování nebo prodloužení standardní doby řešení. 2.Průběžná zpráva obsahuje zejména: a.souhrnný popis celkové činnosti v roce 2023 a 2024 včetně seznamu obhájených kvalifika (diplomové, rigorózní, disertační); doporučený rozsah 2–3 strany, b.seznam nejvýznamnějších výsledků (publikačních výstupů) dosažených v roce 2023 a 2024, c.údaje o počtu osob v řešitelském týmu včetně personálních změn za rok 2023 a 2024, d.přehled vynaložených finančních prostředků za rok 2024, který se vyplňuje v modulu PAS systému IS Věda v okně pro vložení formuláře průběžné zprávy. 3.Průběžná zpráva se vyplňuje do předepsaného formuláře zveřejněného na webových stránkách 4.Průběžnou zprávu předkládá příslušný koordinátor nebo referent evidence aktivit prostřed PAS informačního systému IS Věda po souhlasném vyjádření hlavního řešitele projektu a dě resp. ředitele VŠ ústavu, hlavního řešitele; v případě projektu realizovaného na více so nutné souhlasné vyjádření děkanů všech zúčastněných fakult, resp. ředitelů vysokoškolský spoluřešitele. Vložení zprávy do systému je možné od 1. února 2025. 5.Termín pro předložení průběžné zprávy se stanovuje na 28. února 2025 ve 14:00 hodin. 6.Všechny průběžné zprávy budou předloženy příslušné komisi. ****************************************************************************************** * Čl. 4 Závěrečné zprávy končících projektů Primus ****************************************************************************************** 1.Závěrečnou zprávu předkládají všechny projekty Primus, které ukončily činnost v průběhu nejpozději k 31. 12. 2024. Není-li uvedeno jinak, vztahuje se závěrečná zpráva k celému projektu. 2.Závěrečná zpráva se vyplňuje do předepsaného formuláře zveřejněného ve veřejné části int stránek UK. 3.Závěrečná zpráva obsahuje zejména popis celkové činnosti, seznam publikačních výstupů, c zhodnocení výsledků a přehled vynaložených finančních prostředků za rok 2024. U projektů je stanoven pozdější termín ukončení než 31. prosinec 2024, se předkládá také přehled vy finančních prostředků za rok 2024. 4.Závěrečnou zprávu předkládá příslušný koordinátor nebo referent evidence aktivit prostře PAS informačního systému IS Věda po souhlasném vyjádření hlavního řešitele projektu a dě resp. ředitele vysokoškolského ústavu. Vložení zprávy do systému bude umožněno od 1. úno 5.Termín pro předložení závěrečné zprávy se v případě projektů, které ukončí svoji činnost 2024, stanovuje na 1. dubna 2025 ve 14:00 hodin. U projektů se stanoveným dřívějším či p termínem ukončení se předkládá závěrečná zpráva do tří měsíců od ukončení projektu. 6.Všechny závěrečné zprávy budou předloženy příslušné komisi a souhrn včetně výsledků Věde ****************************************************************************************** * Čl. 5 Průběžné a závěrečné zprávy SVV a fakultní přehledy SVV a GAUK ****************************************************************************************** 1.Průběžné a závěrečné zprávy o dosažených výsledcích projektů SVV i fakultní přehledy SVV podávají prostřednictvím formulářů dostupných na www.cuni.cz/uk-3362.html. [ URL "http:/ uk-3362.html"] 2.Lhůta pro podání průběžných a závěrečných zpráv SVV a fakultních přehledů SVV a GAUK se února 2025 ve 14:00 hodin. ****************************************************************************************** * Čl. 6 Závěrečná ustanovení ****************************************************************************************** 1.Zrušuje se opatření rektorky č. 8/2024, Podrobnosti o vybraných povinnostech a dalších n týkajících se programů UNCE, Primus, SVV a GAUK pro rok 2024. 2.Toto opatření nabývá platnosti dnem jeho podpisu a účinnosti dne 17. února 2025. V Praze dne 12. února 2025 .pdf ke stažení [ URL "UK-14472-version1- or___8_2025___podrobnosti_programu_unce_primus_svv_a_gauk_pro_rok_2025.pdf"] .doc ke stažení [ URL "UK-14472-version1- or___8_2025___podrobnosti_programu_unce_primus_svv_a_gauk_pro_rok_2025.docx"]