Lokální koordinátor/koordinátorka spisové služby pro UK ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Do Odboru spisové služby Rektorátu UK hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á nám pom správou úředních dokumentů a procesů spojených s výkonem spisové služby. Výkon spisové slu zejména v elektronickém systému spisové služby, využívány jsou též další informační systém Máte zkušenosti s elektronickou správou dokumentů? Jste analytický a zároveň i organizační komunikuje s lidmi? Dejte nám o sobě vědět a staňte se klíčovou osobou v našem týmu! Co Vás čeká: • Dozor nad výkonem spisové služby s důrazem na Elektronický systém spisové služby UK, vče řešení zjištěných nedostatků • Spolupráce na specifikaci funkčních požadavků pro rozvoj tohoto systému na základě zpětn uživatelů • Poskytování první úrovně technické podpory pro Rektorát UK v rámci systému • Organizace a vedení školení pro uživatele systému • Tvorba návodů a podpůrných materiálů pro uživatele spisové služby • Spolupráce na metodickém vedení zaměstnanců v oblasti spisové služby • Komunikace s fakultami prostřednictvím sítě lokálních koordinátorů • Účast na úkonech Centrální podatelny UK (včetně příjmu, evidence a distribuce příchozích odesílání a předávání dokumentů vypravovaných z rektorátu). Co potřebujete mít, aby se nám dobře spolupracovalo: • Zkušenost z pozice metodika nebo správce systému spisové služby, výhodou • Minimálně středoškolské vzdělání • Praktická zkušenost s funkcemi a používáním el. systému spisové služby • Přehled v problematice evidence dokumentů v systémech pro správu dokumentů • Analytické myšlení a schopnost týmové spolupráce • Dobré komunikační schopnosti • Organizační, prezentační a školicí dovednosti • Samostatnost, pečlivost, důslednost a osobní zodpovědnost. Co Vám nabízíme: • Rozmanitou práci ve stabilní a prestižní instituci • Přátelský tým spolupracovníků ochotných vždy poradit • Kancelář v historickém centru Prahy na Ovocném trhu • Podporu v dalším profesním a osobní rozvoji • Flexibilní začátek a konec pracovní doby • Možnost práce z domova • 5 týdnů dovolené a 5 dnů na osobní rozvoj • Standardní benefity jako příspěvek na stravování nebo Multisport kartu; slevy a výhody v zařízeních a u partnerských organizací • Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou • Nástup možný ihned nebo dle dohody. Zaujala Vás nabídka? Zašlete svůj strukturovaný životopis na adresu: ruk@teamio.eu [ URL "mailto:ruk@teamio.eu"] Těšíme se na Vaše odpovědi a na to, že přivítáme novou posilu v našem týmu!