Administrátor/ka personální a mzdové agendy ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Ekonomický, personální a mzdový odbor Rektorátu Univerzity Karlovy přijme do svého týmu no kolegyni, který/á se bude podílet na zajištění personální a mzdové agendy a podpoře činnos s projektovým financováním. Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka, který se nezalekne p Excelem, ani komunikace napříč odděleními. Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy se zá v oblasti HR a administrativy. Jaká bude náplň Vaší práce: • spolupráce s projektovým oddělením a ekonomickým odborem • úzká komunikace se mzdovou účtárnou, příprava podkladů na zaúčtování mezd, následná revi v rámci projektového financování, možný zástup při zpracování mezd • práce s personálním a mzdovým systémem - zadávání a aktualizace dat; archivace spisů a d • personální administrativa – vedení a digitalizace osobních složek zaměstnanců • možný zástup pro přípravu pracovních smluv a dodatků, DPP/DPČ, hlášení cizinců na ÚP, sp správu systému na evidenci pracovní doby atd. • tvorba statistik a HR reportů, vedení podpůrných evidencí a statistik • administrativní činnosti dle aktuálních potřeb (zpracování objednávek, faktur apod.). Předpoklady, které by Vám neměly chybět: • alespoň středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického zaměření • velmi dobrá znalost práce s PC • orientace v zákoníku práce a souvisejících předpisech či jakákoliv zkušenost s HR proces zpracování mezd) je výhodou, ale vše je možné se doučit • zájem o práci s čísly a účetními daty • znalost AJ výhodou • schopnost pracovat samostatně a dobře si zorganizovat činnosti • schopnost budovat vztahy a spolupracovat napříč organizací je nutnost, stejně jako ochot věcem • zájem o digitalizaci HR agendy a procesů, zapojování umělé inteligence. Co Vám nabízíme: • odpovědnou a různorodou práci pro prestižního zaměstnavatele • finanční ohodnocení ve výši 30 - 40 000 Kč • příjemné pracovní zázemí v centru Prahy (rektorát UK - Ovocný trh) v menším kolektivu • flexibilní začátek a konec pracovní doby • po zaškolení možnost práce z domova • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje • standardní benefity jako např. příspěvek na stravné, Multisport kartu a řadu slev a výho v univerzitních zařízeních a u externích partnerů; detailní přehled - Benefity [ URL "ht UK-9945.html"] • pracovní smlouvou na dobu určitou 1 roku (s následným prodloužením v rámci postupujícího • nástup možný ideálně ihned nebo dle dohody. Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu: r [ URL "mailto:ruk@teamio.eu"] . Těšíme se na Vaše odpovědi! Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlov webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR). Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpra údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízen