Administrace agendy studijních programů a akreditací ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Hledáme nového kolegu nebo kolegyni do Odboru kvality vzdělávacích činností a akreditací R Univerzity Karlovy pro výkon pozice zaměřené na administraci agendy studijních programů a a další administrativní práci na odboru. Uvítáme jak uchazeče se zkušenostmi, tak čerstvé se chtějí učit novým věcem. Jaká bude náplň Vaší práce? • Agenda akreditací studijních programů: • Správa agendy studijních programů a jejich akreditací • Administrativní, organizační a evidenční činnosti spjaté s danou agendou • Správa dané agendy v rámci informačního systému a spisové služby • Aktivní zapojení do práce s akreditačními spisy na rektorátní úrovni • Poskytování metodické a další podpory fakultám a univerzitním orgánům • Další administrativní práce v rámci odboru: • Běžná administrativa podpora spojená s činností odboru • Práce se spisovou službou • Zpracování cestovních příkazů, kontrola faktur apod. Co od Vás očekáváme: • Komunikační dovednosti pro jednání s různými aktéry napříč univerzitou • Aktivní zájem o uvedené agendy a jejich rozvoj • Postupně získávaná aktivní znalost národní legislativy i vnitřních předpisů a opatření n univerzity • Organizační dovednosti v rámci nastavování pracovních procesů a týmové práce • Schopnost týmové práce i samostatného řešení úkolů • Zájem o práci s informačními a evidenčními systémy univerzity. Vaše vzdělání a další kompetence: • Vysokoškolské vzdělání, min. na bakalářské úrovni • Dobrá znalost MS Office • Znalost českého jazyka - rodilý mluvčí nebo C2 • V případě potřeby schopnost základní komunikace dané agendy v anglickém jazyce. Výhodou pro Vás může být: • Znalost akademického prostředí • Znalost prostředí Univerzity Karlovy a akreditační agendy • Orientace v informačních systémech Univerzity Karlovy. Jak bude vypadat spolupráce: • Začneme formou dohody o pracovní činnosti s možností budoucího přechodu do pracovního po na dobu určitou) • Úvazek 20 hodin týdně s výhledem navýšení do budoucna. Co Vám nabízíme: • Možnost získat zkušenost s agendu správy studijních programů • V případě zájmu výhled na další práci na plný úvazek • Výhledově prostor k dalšímu vzdělávání a osobnímu i profesnímu rozvoji • Flexibilní začátek/konec pracovní doby • Možnost částečné práce z domova • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv • Pracoviště v historickém centru Prahy na Ovocném trhu • Nástup možný ihned nebo dohodou. Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám prosím svůj profesní životopis na emailovou adresu ruk@te "mailto:ruk@teamio.eu"] . Těšíme se na Vaše odpovědi! Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlov webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR). Zasláním živo prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v soul GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele