Asistent/ka Agentury Rady vysokých škol ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Hledáme pečlivou osobu s organizačním talentem do Agentury Rady vysokých škol, která zabez Rady vysokých škol po stránce administrativní, organizační a ekonomické. https://radavs.cz/RVS-1.html [ URL "https://radavs.cz/RVS-1.html"] Náplň práce: • Zápisy ze zasedání (zde je nutná praxe, a bude nutné tuto dovednost i vyzkoušet, popřípa ověřit na základě referencí) • Podpora členů Rady vysokých škol • Organizace zasedání • Organizace schůzek a služebních cest • Příprava podkladů pro účetnictví, evidence objednávek a další činnosti spojené s ekonomi • Zodpovědnost za komunikaci s účetním oddělením a ostatními odbory UK • Správa informačního mailu Rady vysokých škol • Komunikace s třetími stranami - správa korespondence • Administrativní činnost - komplexní podpora v oblasti administrativy • Vedení další svěřené agendy. Požadujeme: • Preciznost a zaměření na detail, na pořádek v dokumentech, cloudovém uložišti, ale i na • Dobrou znalost MS Office a rychlá orientace v účetních systémech či ostatních programech využívat výpočetní techniku k ulehčení práce • Orientace ve schvalovacích procesech účetních dokladů • Ochota se věnovat problematice školství • Dobré organizační a komunikativní dovednosti, empatie pro jednáni • Proaktivní přístup, time management a schopnost uvažovat krok dopředu. Podmínky: • Finanční ohodnocení ve výši 18 500 Kč • Pracovní doba 20 hodin týdně s docházkou do kanceláře Agentury (bude možné se domluvit n možnostech, výjimka jsou zasedání, která se konají jeden čtvrtek každého měsíce) • Smlouva na 1 rok, možnost následného prodloužení. Nabízíme: • Možnost odborných školení v rámci UK • Kancelář v historickém centru Prahy na Ovocném trhu • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje • Standardní benefity jako příspěvek na stravování nebo kartu Multisport a řadu slev a výh v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity, https://cuni.cz/UK-9945.html [ URL "https://cuni.cz/UK-9945.html"] . V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete na e-mailovou adresu ruk(zavinac)teamio.eu [ MAI "ruk(zavinac)teamio.eu"] následující dokumenty: • Strukturovaný profesní životopis • Motivační dopis • Reference (součástí výběrového řízení bude i ověřování referencí). Termín pro podání přihlášek je do 31. 7. 2025. Vybrané uchazeče budeme kontaktovat po tomt Těšíme se na Vaše odpovědi! Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlov webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR). Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpra údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízen