Opatření rektora UK č. 1/2011 ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Název: Statut komise pro přidělování startovacích bytů K provedení: Čl. 3 odst. 2 Pravidel pro přidělování startovacích bytů na Univerzitě Účinnost: 7. února 2011 [zrušeno OR č. 34/2018] ****************************************************************************************** * Statut Komise pro přidělování startovacích bytů ****************************************************************************************** Čl. 1 Úvodní ustanovení Komise pro přidělování startovacích bytů (dále jen „komise“) je poradním orgánem rektora U (dále jen „univerzita“) ve věci posuzování žádostí mladých akademických a vědeckých pracov přidělení startovacího bytu. Čl. 2 Složení komise a členství v komisi 1.Složení komise a členství v komisi upravují pravidla stanovená v čl. 3 odst. 1 opatření 31/2009 [ URL "UK-3277.html#1"] . 2.V čele komise stojí předseda komise, který jedná jménem komise ve všech záležitostech a činnost rektorovi. 3.V případě nepřítomnosti předsedy komise plní jeho funkci místopředseda komise. Čl. 3 Působnost komise a předsedy komise 1.Do působnosti komise patří: a.posuzování žádostí o přidělení startovacích bytů a vydávání kladných či záporných dopo ve vztahu k jednotlivým žádostem, b.ověřování pravdivosti informací obsažených v žádosti o přidělení startovacího bytu, př dalších, doplňujících informací v případě, dojde-li komise k závěru, že je takového do neodporuje-li to právním předpisům, c.losování mezi žádostmi, na něž komise vydává kladné doporučení, pokud počet žadatelů, dospěla ke kladnému hodnocení žádosti, je větší než aktuálně volná kapacita startovací d.stanovování termínů pro podávání žádostí s přihlédnutím k novým nebo uvolněným kapacit bytů, a to na základě schválení návrhu předsedy komise dle čl. 3 odst. 2 písm. d) form komunikace mezi členy komise, e.volba a odvolání předsedy komise a místopředsedy komise a f.řešení dalších otázek, pokud tak stanoví rektor. 2.Do působnosti předsedy komise patří: a.svolávání zasedání komise formou elektronické pozvánky zasílané do e-mailových schráne b.řízení zasedání komise, c.rozhodování o způsobu losování dle čl. 3 odst. 1 písm. c) tohoto opatření a čl. 4 odst rektora č. 31/2009, d.navrhování termínů pro podávání žádostí s přihlédnutím k novým nebo uvolněným kapacitá bytů, e.zveřejňování termínů pro podávání žádostí prostřednictvím sítě Internet, f.pořizování zápisů z jednání komise a jejich zveřejňování prostřednictvím sítě Internet neodporuje právním předpisům, g.vydávání stanovisek komise a jejich zveřejňování prostřednictvím sítě Internet a h.řešení dalších otázek, pokud je tím předseda komise pověřen rozhodnutím komise nebo re 3.Předseda komise je povinen zasedání komise svolat vždy, pokud o to požádá rektor nebo al všech členů komise. Čl. 4 Usnášeníschopnost a způsob rozhodování komise 1.Komise se schází dle potřeby, nejméně však dvakrát za kalendářní rok. 2.Zasedání komise jsou neveřejná. Výjimku tvoří případy, kdy komise na základě předchozího rektora rozhodne o připuštění veřejnosti při jejím zasedání. 3.Komise je usnášeníschopná, je-li přítomna nadpoloviční většina členů komise. 4.Každý člen komise má jeden hlas. Komise rozhoduje prostou většinou hlasů přítomných člen rovnosti hlasů rozhoduje hlas předsedy komise. Čl. 5 Závěrečné ustanovení Toto opatření rektora nabývá účinnosti dne 7. února 2011. V Praze dne 4. února 2011 .doc ke stažení [ URL "UK-3655-version1-OpR1101.doc"]