Pravidla podpory IS Studium ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Tento materiál shrnuje základní pravidla týkající se podpory centrálního Informačního syst jen „IS Studium“). Stanovení těchto pravidel je nezbytné proto, aby všichni uživatelé IS S kam se mají obracet s žádostmi o pomoc při práci se systémem a nedocházelo ke zbytečným pr případně zjištěných problémů. Pro účely tohoto materiálu dělíme uživatele IS Studium do těchto skupin: • studenti, • vyučující, garanti studijních plánů a další uživatelé programu Tajemník, • referenti studijních oddělení, • správci IS Studium na fakultách. Studenti a vyučující: • v případě problémů s přihlášením do systému se obracejí na helpdesk IS UK prostřednictví aplikace poradna „Problémy s přihlášením“, která je dostupná jak z webových stránek Cent autentizační služby [ URL "http://ldap.cuni.cz"] , tak z přihlašovací stránky IS Studium neúspěšného přihlášení do systému, • veškeré chyby v systému a náměty na úpravy a vylepšení IS Studium hlásí správci IS Studi nebo jeho zástupci; s těmito pracovníky také konzultují nejasnosti týkající se práce se Referenti studijních oddělení: • zjištěné chyby v systému - hlásí správci IS Studium na fakultě nebo jeho zástupci, • požadavky na změny v systému - předávají správci IS Studium na fakultě nebo jeho zástupc • konzultace týkající se funkčností programů systému - konzultují se správci IS Studium na případně mohou využít telefonický nebo mailový kontakt do firmy Erudio, • konzultace zahrnující dotazy ke studijní metodice (týkající se nastavení systému, která ze studijních předpisů, např. používané typy studijních povinností, kontrol studia, lhůt - je třeba řešit s pověřenými pracovníky studijního odboru RUK, tyto dotazy lze směrovat studium.metodika(zavinac)is.cuni.cz [ MAIL "studium.metodika(zavinac)is.cuni.cz"] . Správci IS Studium na fakultách a jejich zástupci: • zjištěné chyby v systému - hlásí prostřednictvím aplikace SUP firmě Erudio (kategorizace podrobnosti jsou uvedeny v materiálu Organizace provozu IS Studium [ URL "UK-4472.html " • požadavky na změny v systému - navrhují prostřednictvím aplikace SSP; další postup zadáv a řešení požadavků na změny je uvedenv materiálu Organizace provozu IS Studium [ URL "UK • požadavky na zprovoznění dalších modulů - vznášejí prostřednictvím aplikace SUP s typem Erudio tyto požadavky řeší po dohodě s ÚVT UK, zpřístupnění modulu pro fakultu provádí s Studium na ÚVT UK, • konzultace týkající se funkčností programů systému - lze využít telefonický nebo mailový firmy Erudio, • konzultace zahrnující dotazy ke studijní metodice (týkající se nastavení systému, která ze studijních předpisů, např. používané typy studijních povinností, kontrol studia, lhůt - je třeba řešit s pověřenými pracovníky studijního odboru RUK, tyto dotazy lze směrovat studium.metodika(zavinac)is.cuni.cz [ MAIL "studium.metodika(zavinac)is.cuni.cz"] , • konzultace týkající se technického nastavení systému - tyto dotazy lze směrovat na mail helpdesk(zavinac)is.cuni.cz [ MAIL "helpdesk(zavinac)is.cuni.cz"] . Jak je uvedeno výše, požadavky na změny a rozšíření systému a na zprovoznění dalších modul přes ÚVT UK. Důvodem je potřeba zajištění konzistentního rozvoje IS Studium a jeho koordin