Zásady podpory IS Věda ****************************************************************************************** * HelpDesk ****************************************************************************************** Hlavním nástrojem uživatelské podpory je HelpDesk integrovaný v IS Věda, který je pro polo dostupný všem uživatelům • v modulech OBD, GAP a Identifikátory na každé stránce v pravém dolním rohu (zelené tlačí • v ostatních modulech na každé stránce vlevo (nabídka HD: Založit dotaz) ****************************************************************************************** * Jak se zeptat? ****************************************************************************************** Pro založení dotazu stačí pouze stisknout tlačítko (nejlépe na stránce systému, k níž se v např. na detailu příslušného záznamu) a vyplnit otázku. Položené dotazy systém automaticky přiřadí nejbližšímu nadřízenému správci v rámci daného Uživatelům s více pracovišti nebo s vyšším oprávněním se nabízejí k výběru všichni přísluš Odpovědi na položené dotazy přichází tazatelům formou emailové notifikace, položené dotazy sledovat na nástěnce modulu, v němž byly položeny. ****************************************************************************************** * Jak správci pracují s položenými dotazy? ****************************************************************************************** Přiřazené dotazy se správcům zobrazují na nástěnce příslušného modulu a jsou na ně také up Správce vždy zpracuje přiřazené dotazy v nejkratší možné době. Zodpoví ty, které jsou v je předá správcům ostatních evidencí či nadřízenému správci ty, které které jeho kompetenci p Správci podílející se na poskytování uživatelské podpory mají přístup do seznamu dotazů He vidí dotazy položené v rámci jejich součásti. ****************************************************************************************** * Kteří správci mají podporu na starosti? ****************************************************************************************** *========================================================================================= * Evidence výsledků (OBD) *========================================================================================= 1.Podporu základních uživatelů (autorů) zajišťuje na úrovni základní součásti (kateder, ús zpracovatel* 2.Na úrovni součásti (fakulta, další součást) zajišťuje podporu základních uživatelů, zpra evidence a také podporu koordinátorů ostatních evidencí a hodnocení tvůrčí činnosti koor případně jeho zástupce. 3.Podporu koordinátorů a jejich zástupců zajišťuje univerzitní koordinátor. * Neplatí pro teologické fakulty, kde se pozice zpracovatelů neobsazují. *========================================================================================= * Evidence projektů (GAP) *========================================================================================= 1.Podporu referentům a dalším uživatelům* a také koordinátorům ostatních evidencí poskytuj součásti koordinátor, příp. jeho zástupce 2.Metodickou podporu poskytují v oblasti jednotlivých agend evidence referentům a koordiná jejich zástupcům především univerzitní referenti. 3.Technickou a informační podporu v oblasti obsluhy systému poskytuje koordinátorům, jejic univerzitním referentům univerzitní koordinátor. * Základní uživatelé (řešitelé projektů) na většině součástí do modulu GAP přístup nemají. *========================================================================================= * Evidence identifikátorů (ORG) *========================================================================================= 1.Podporu základních uživatelů (autorů) zajišťuje na úrovni základní součásti (kateder, ús koordinátor, případně jeho zástupce. 2.Podporu koordinátorů a jejich zástupců zajišťuje univerzitní koordinátor. *========================================================================================= * Interní soutěže (PAS) *========================================================================================= Podporu zajišťují správci jednotlivých administrovaných soutěží. *========================================================================================= * Cooperatio a Hodnocení *========================================================================================= Podporu zajišťuje technický administrátor hodnocení (ÚVT) a odborní referenti hodnocení (O *========================================================================================= * Evidence zaměstnanecké mobility (MOB) *========================================================================================= Podporu zajišťuje technický administrátor hodnocení (ÚVT). ****************************************************************************************** * Co dělat když... ****************************************************************************************** ... nevím, co mám vyplnit do některého pole? Klikněte na tlačítko HelpDesk přímo v záznamu, kterého se tato situace týká, a zeptejte se Předtím vám ale doporučujeme se nejprve podívat, jestli není odpověď už uvedena v manuálu najdete po přihlášení do IS Věda na portálu v nabídce Podpora a dokumentace. Z modulu OBD také dostanete kliknutím na ikonu knihy vpravo nahoře. ... se mi nedaří v číselníku najít potřebnou položku? Klikněte na tlačítko HelpDesk přímo v záznamu, pro něž Vám položka chybí, a napište správc doplnění chybějící položky. Nezapomeňte uvést, ve kterém poli Vám tato položka chybí. ... se mi nedaří se přihlásit? Na stránce s informacemi o přístupu uživatelů do IS Věda [ URL "https://docs.google.com/do d/1lZMKCTw6kZVReKzhGP8OkxE_zCQO_WJ-uLP0yNpFnJ8/edit"] najděte postup platný právě pro vás.