Administrátor cloudových služeb M365

Dobré vztahy, důvěra a volnost jsou pro nás důležitější než zkostnatělé procesy. Předepsané kariérní cesty u nás proto nenajdete. Do Ústavu výpočetní techniky UK hledáme nového kolegu na pozici Administrátora cloudových služeb Microsoft365 nově založeného oddělení cloudových služeb. Oddělení má před sebou velké výzvy, jednou z těch nejdůležitějších je dokončení implementace řešení Microsoft 365 napříč všemi fakultami a součástmi univerzity.


Vaše agenda

  • Vaší hlavní pracovní náplní, bude běžná správa cloudových služeb Microsoft 365 a poskytování podpory 2. stupně IT správcům univerzity.


    Vaše úkoly:

    • běžná správa podpůrné infrastruktury cloudových služeb,

    • garant zálohovací a archivační služby cloudových služeb,

    • podílet se na L2 podpoře cloudových služeb, v případě potřeby kontaktovat L3 podporu,

    • podílet se na koncepci rozšiřování cloudových služeb v rámci univerzity,

    • spoluautor technické dokumentace cloudového prostředí M365

    • metodický návrh řešení požadavků a jejich implementace v prostředí Microsoft 365,

    • podílet se na tvorbě uživatelské dokumentace.

    • podílení se na periodických školení pracovníků 1 liniové podpory cloudových služeb


Cílový profil osoby, kterou hledáme

  • Znalosti a dovednosti

    • zkušenosti s administrací prostředí Microsoft 365

    • schopnost psát a porozumět PowerShell scriptům

    • pokročilá znalost práce se SharePointem OnlIne a MS Teams

    • min. juniorní znalost principů fungování mailových serverů, DNS, problematiky spamu a phishingu

    • min. juniorní znalost administrace AzureAD a Exchange OnLine

  • Jazykové znalosti a dovednosti

    • český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, srozumitelný a strukturovaný písemný projev

    • anglický jazyk na úrovni čtení dokumentace a podkladů

  • Osobnostní charakteristiky a sociální dovednosti

    • analytické myšlení

    • pečlivost

    • schopnost samostatné práce a rychle se učit nové věci a systematicky rozšiřovat potřebné znalosti


Nabízíme

  • Smysluplnou práci u prestižního zaměstnavatele

    • patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě

    • jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě (celosvětově desátá nejstarší s nepřerušenou tradicí)

  • Příjemné pracovní prostředí

    • pracoviště v centru Prahy, dopravně dobře dostupné (Petrská ulice)

    • práce v malém týmu

  • Zaměstnanecké benefity

    • pružná pracovní doba, možnost práce z domova

    • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje

    • služební notebook a telefon + zvýhodněný zaměstnanecký mobilní tarif

    • podporu v oblasti profesního vzdělávání a osobního rozvoje

    • příspěvek na stravování, příspěvek na životní/penzijní připojištění (po 1 roce), kartu Multisport a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity - detaily naleznete zde: Benefity 

    • pracovní smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

    • nástup možný ihned nebo dle dohody.


Svůj profesní životopis nebo odkaz na LinkedIn profil prosím zašlete na ruk@temio.eu. Vybraní zájemci budou pozváni k pohovoru s ředitelem ÚVT.

Těšíme se na Vaše odpovědi!

Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).

Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.


Poslední změna: 14. duben 2025 11:10 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám