Dobré vztahy, důvěra a volnost jsou pro nás důležitější než zkostnatělé procesy. Předepsané kariérní cesty u nás proto nenajdete. Do Ústavu výpočetní techniky UK hledáme nového kolegu na pozici Junior administrátora cloudových služeb Microsoft365 nově založeného oddělení cloudových služeb. Oddělení má před sebou velké výzvy, jednou z těch nejdůležitějších je dokončení implementace řešení Microsoft 365 napříč všemi fakultami a součástmi univerzity.
Vaše agenda
Vaší hlavní pracovní náplní, bude běžná správa cloudových služeb Microsoft 365 a poskytování podpory 2. stupně IT správcům univerzity.
Vaše úkoly:
běžná správa podpůrné infrastruktury cloudových služeb,
podíl na L2 podpoře cloudových služeb, v případě potřeby kontaktovat L3 podporu,
podíl na koncepci rozšiřování cloudových služeb v rámci univerzity,
spolupráce na technické dokumentaci cloudového prostředí M365
metodický návrh řešení požadavků a jejich implementace v prostředí Microsoft 365,
podíl na tvorbě uživatelské dokumentace.
Cílový profil osoby, kterou hledáme
Znalosti a dovednosti (minimálně na uvedené úrovni nebo vyšší):
uživatelská zkušenost s prostředím Microsoft 365
základní orientace v PowerShell scriptech
uživatelská znalost práce se SharePointem Online a MS Teams
základní znalost principů fungování mailových serverů, problematiky spamu a phishingu
základní znalost administrace EntraID
pozice je vhodná i pro absolventy SŠ/VŠ.
Jazykové znalosti a dovednosti
český jazyk na úrovni rodilého mluvčího, srozumitelný a strukturovaný písemný projev
anglický jazyk na úrovni čtení dokumentace a podkladů
Osobnostní charakteristiky a sociální dovednosti
aktivní zájem o IT
analytické myšlení
pečlivost
schopnost samostatné práce a rychle se učit nové věci a systematicky rozšiřovat potřebné znalosti
Nabízíme
Smysluplnou práci u prestižního zaměstnavatele
patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě
jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě (celosvětově desátá nejstarší s nepřerušenou tradicí)
finanční ohodnocení nabízíme ve výši 50 - 55 000 Kč
Příjemné pracovní prostředí
pracoviště v centru Prahy, dopravně dobře dostupné (Petrská ulice)
práce v malém týmu
Zaměstnanecké benefity
pružná pracovní doba, možnost práce z domova
5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje
služební notebook a telefon + zvýhodněný zaměstnanecký mobilní tarif
podporu v oblasti profesního vzdělávání a osobního rozvoje
příspěvek na stravování, příspěvek na životní/penzijní připojištění (po 1 roce), kartu Multisport a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity - detaily naleznete zde: Benefity
pracovní smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
nástup možný ihned nebo dle dohody.
Svůj profesní životopis nebo odkaz na LinkedIn profil prosím zašlete na ruk@temio.eu. Vybraní zájemci budou pozváni k pohovoru s ředitelem ÚVT.
Těšíme se na Vaše odpovědi!
Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).
Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208