Hledáme pečlivou osobu s organizačním talentem do Agentury Rady vysokých škol, která zabezpečuje činnost Rady vysokých škol po stránce administrativní, organizační a ekonomické.
Náplň práce:
Zápisy ze zasedání (zde je nutná praxe, a bude nutné tuto dovednost i vyzkoušet, popřípadě mít možnost ověřit na základě referencí)
Podpora členů Rady vysokých škol
Organizace zasedání
Organizace schůzek a služebních cest
Příprava podkladů pro účetnictví, evidence objednávek a další činnosti spojené s ekonomickou agendou
Zodpovědnost za komunikaci s účetním oddělením a ostatními odbory UK
Správa informačního mailu Rady vysokých škol
Komunikace s třetími stranami - správa korespondence
Administrativní činnost - komplexní podpora v oblasti administrativy
Vedení další svěřené agendy.
Požadujeme:
Preciznost a zaměření na detail, na pořádek v dokumentech, cloudovém uložišti, ale i na pracovišti
Dobrou znalost MS Office a rychlá orientace v účetních systémech či ostatních programech a schopnost využívat výpočetní techniku k ulehčení práce
Orientace ve schvalovacích procesech účetních dokladů
Ochota se věnovat problematice školství
Dobré organizační a komunikativní dovednosti, empatie pro jednáni
Proaktivní přístup, time management a schopnost uvažovat krok dopředu.
Podmínky:
Finanční ohodnocení ve výši 18 500 Kč
Pracovní doba 20 hodin týdně s docházkou do kanceláře Agentury (bude možné se domluvit na časových možnostech, výjimka jsou zasedání, která se konají jeden čtvrtek každého měsíce)
Smlouva na 1 rok, možnost následného prodloužení.
Nabízíme:
Možnost odborných školení v rámci UK
Kancelář v historickém centru Prahy na Ovocném trhu
5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje
Standardní benefity jako příspěvek na stravování nebo kartu Multisport a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity,
V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete na e-mailovou adresu následující dokumenty:
Strukturovaný profesní životopis
Motivační dopis
Reference (součástí výběrového řízení bude i ověřování referencí).
Termín pro podání přihlášek je do 31. 7. 2025. Vybrané uchazeče budeme kontaktovat po tomto datu.
Těšíme se na Vaše odpovědi!
Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).
Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208