Asistent/ka Agentury Rady vysokých škol

Hledáme pečlivou osobu s organizačním talentem do Agentury Rady vysokých škol, která zabezpečuje činnost Rady vysokých škol po stránce administrativní, organizační a ekonomické.

https://radavs.cz/RVS-1.html


Náplň práce:

  • Zápisy ze zasedání (zde je nutná praxe, a bude nutné tuto dovednost i vyzkoušet, popřípadě mít možnost ověřit na základě referencí)

  • Podpora členů Rady vysokých škol

  • Organizace zasedání

  • Organizace schůzek a služebních cest

  • Příprava podkladů pro účetnictví, evidence objednávek a další činnosti spojené s ekonomickou agendou

  • Zodpovědnost za komunikaci s účetním oddělením a ostatními odbory UK

  • Správa informačního mailu Rady vysokých škol

  • Komunikace s třetími stranami - správa korespondence

  • Administrativní činnost - komplexní podpora v oblasti administrativy

  • Vedení další svěřené agendy.


Požadujeme:

  • Preciznost a zaměření na detail, na pořádek v dokumentech, cloudovém uložišti, ale i na pracovišti

  • Dobrou znalost MS Office a rychlá orientace v účetních systémech či ostatních programech a schopnost využívat výpočetní techniku k ulehčení práce

  • Orientace ve schvalovacích procesech účetních dokladů

  • Ochota se věnovat problematice školství

  • Dobré organizační a komunikativní dovednosti, empatie pro jednáni

  • Proaktivní přístup, time management a schopnost uvažovat krok dopředu.


Podmínky:

  • Finanční ohodnocení ve výši 18 500 Kč

  • Pracovní doba 20 hodin týdně s docházkou do kanceláře Agentury (bude možné se domluvit na časových možnostech, výjimka jsou zasedání, která se konají jeden čtvrtek každého měsíce)

  • Smlouva na 1 rok, možnost následného prodloužení.


Nabízíme:

  • Možnost odborných školení v rámci UK

  • Kancelář v historickém centru Prahy na Ovocném trhu

  • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje

  • Standardní benefity jako příspěvek na stravování nebo kartu Multisport a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity,

    https://cuni.cz/UK-9945.html.


V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete na e-mailovou adresu následující dokumenty:

  • Strukturovaný profesní životopis

  • Motivační dopis

  • Reference (součástí výběrového řízení bude i ověřování referencí).


Termín pro podání přihlášek je do 31. 7. 2025. Vybrané uchazeče budeme kontaktovat po tomto datu.


Těšíme se na Vaše odpovědi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).

Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.


Poslední změna: 1. červenec 2025 18:28 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám