Koordinátor/ka projektů a projektového hospodaření UK

Nabízíme Vám jedinečnou příležitost stát se součástí týmu rozpočtů a projektového hospodaření Rektorátu Univerzity Karlovy na pozici Koordinátora/Koordinátorky projektů a projektového hospodaření.

Baví Vás finance a projekty? Umíte koordinovat více aktivit současně a komunikovat s různými zainteresovanými stranami?

Připojte se k nám a podpořte naše projektové a finanční manažery jako klíčový spojovací článek mezi projektovým týmem a účetními specialisty.


Co konkrétně Vás čeká?

  • Evidence a aktualizace dílčích rozpočtů: Sledování financí našich projektů a zajištění jejich aktuálnosti a přesnosti.

  • Správa rozpočtů: Řízení dílčích rozpočtů jednotlivých odborů rektorátu v realizovaných projektech

  • Komunikace a spolupráce: Úzká spolupráce s projektovými manažery, dotčenými odbory rektorátu a účtárnou k zajištění efektivní výměny informací mezi zúčastněnými stranami a hladkého průběhu účetních procesů (s přesahem na metodické prostředí operačních programů)

  • Sledování souladu s předpisy: Zajištění dodržování interních a externích předpisů, aby projektové hospodaření probíhalo bezproblémově

  • Identifikace rizik: Proaktivní přístup k finančním rizikům a navrhování efektivních opatření k jejich minimalizaci.


Co byste měl/a znát/mít, aby se nám dobře spolupracovalo:

  • VŠ vzdělání ekonomického charakteru, magisterský stupeň

  • Alespoň 3 roky zkušeností v oblasti správy prostředků z dotací EU (především operační programy MŠMT)

  • Znalost účetnictví a metodického prostředí operačních programů

  • Znalost MS Office na středně pokročilé nebo vyšší úrovni

  • Analytické a kvantitativní dovednosti, nadšení pro práci s čísly a projekty

  • Komunikační a organizační dovednosti, vstřícné a empatické jednání

  • Systematický a aktivní přístup k práci, schopnost pracovat samostatně i v týmu.


Co vám nabízíme:

  • Zajímavou práci v prestižní vzdělávací instituci s mezinárodním renomé

  • Finanční ohodnocení odpovídající Vaší práci

  • Přátelské a tvořivé prostředí, které vítá nové přístupy a nápady

  • Podporu dalšího profesního a osobního rozvoje

  • Kancelář v historickém centru Prahy na Ovocném trhu

  • Flexibilní pracovní dobu a možnost práce na dálku

  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna a rozvoje

  • Standardní benefity jako např. Multisport kartu nebo příspěvky na stravování; slevy a výhody v univerzitních zařízeních a u externích partnerů

  • Smlouvu na dobu určitou v trvání 1 roku s výhledem na prodloužení.

  • Nástup možný od 1. 9. 2024 nebo dle dohody


Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu: - Těšíme se na Vaše odpovědi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).

Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.



Poslední změna: 24. červen 2024 20:25 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám