Nabízíme Vám jedinečnou příležitost stát se součástí týmu rozpočtů a projektového hospodaření Rektorátu Univerzity Karlovy na pozici Koordinátora/Koordinátorky projektů a projektového hospodaření.
Baví Vás finance a projekty? Umíte koordinovat více aktivit současně a komunikovat s různými zainteresovanými stranami?
Připojte se k nám a podpořte naše projektové a finanční manažery jako klíčový spojovací článek mezi projektovým týmem a účetními specialisty.
Co konkrétně Vás čeká?
Evidence a aktualizace dílčích rozpočtů: Sledování financí našich projektů a zajištění jejich aktuálnosti a přesnosti.
Správa rozpočtů: Řízení dílčích rozpočtů jednotlivých odborů rektorátu v realizovaných projektech
Komunikace a spolupráce: Úzká spolupráce s projektovými manažery, dotčenými odbory rektorátu a účtárnou k zajištění efektivní výměny informací mezi zúčastněnými stranami a hladkého průběhu účetních procesů (s přesahem na metodické prostředí operačních programů)
Sledování souladu s předpisy: Zajištění dodržování interních a externích předpisů, aby projektové hospodaření probíhalo bezproblémově
Identifikace rizik: Proaktivní přístup k finančním rizikům a navrhování efektivních opatření k jejich minimalizaci.
Co byste měl/a znát/mít, aby se nám dobře spolupracovalo:
VŠ vzdělání ekonomického charakteru, magisterský stupeň
Alespoň 3 roky zkušeností v oblasti správy prostředků z dotací EU (především operační programy MŠMT)
Znalost účetnictví a metodického prostředí operačních programů
Znalost MS Office na středně pokročilé nebo vyšší úrovni
Analytické a kvantitativní dovednosti, nadšení pro práci s čísly a projekty
Komunikační a organizační dovednosti, vstřícné a empatické jednání
Systematický a aktivní přístup k práci, schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Co vám nabízíme:
Zajímavou práci v prestižní vzdělávací instituci s mezinárodním renomé
Finanční ohodnocení odpovídající Vaší práci
Přátelské a tvořivé prostředí, které vítá nové přístupy a nápady
Podporu dalšího profesního a osobního rozvoje
Kancelář v historickém centru Prahy na Ovocném trhu
Flexibilní pracovní dobu a možnost práce na dálku
5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního volna a rozvoje
Standardní benefity jako např. Multisport kartu nebo příspěvky na stravování; slevy a výhody v univerzitních zařízeních a u externích partnerů
Smlouvu na dobu určitou v trvání 1 roku s výhledem na prodloužení.
Nástup možný od 1. 9. 2024 nebo dle dohody
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu: - Těšíme se na Vaše odpovědi!
Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).
Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208