Referent/ka pro správu finančních fondů na podporu mobilit

Odbor zahraničních vztahů Rektorátu Univerzity Karlovy se významně podílí na strategických a internacionalizačních cílech univerzity. Ve spolupráci s fakultami a zahraničními partnery realizuje mobility studentů a zaměstnanců, podporuje vědeckou spolupráci a rozvíjí potenciál univerzity v mezinárodním společenství.


V našem týmu aktuálně přivítáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Referenta/Referentky pro správu finančních fondů na podporu mobilit.


Co Vás čeká?

Budete mít na starosti agendu finančních fondů pro dlouhodobou a krátkodobou mobilitu studentů i akademických pracovníků, která zahrnuje především:

  • organizaci vyhlašování příjmu žádostí pro jednotlivé fondy

  • komunikaci se zájemci, žadateli a příjemci finančního příspěvku a poskytování metodické podpory

  • spolupráci s fakultními koordinátory a metodické vedení v oblasti správy finančních fondů

  • správu celouniverzitní elektronické aplikace fondů

  • přípravu podkladů pro jednání hodnotících komisí a zpracování výstupů

  • kontrolu rozpočtů fondů, dohled nad převody peněz na fakulty a vratkami finančních prostředků, kontrolu závěrečných zpráv příjemců

  • správu a aktualizaci webových stránek týkajících se finančních fondů

  • přípravu podkladů pro kolegium rektorky a spolupráci s kolegy z jiných odborů Rektorátu UK

  • úpravy a revize metodických materiálů a podíl na koncepční práci na reformě finančních nástrojů Univerzity Karlovy.


Co byste měl/a mít, aby se nám dobře spolupracovalo:

  • vysokoškolské vzdělání min. v bakalářském studijním programu, ideálně se zaměřením na administrativu nebo ekonomii

  • plynulou znalost anglického jazyka, další jazyky vítáme

  • uživatelskou znalost programů MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams)

  • samostatnost, pečlivost, vstřícnost a ochotu jednat s lidmi

  • výhodou, nikoli podmínkou, je orientace v oblasti dotační politiky, projektového řízení anebo zkušenosti z univerzitního prostředí.


Můžeme Vám nabídnout:

  • zajímavou a rozmanitou práci v prestižní vzdělávací instituci

  • pracovní smlouvu ve výši úvazku na 0,8 – 1,0 na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

  • pracoviště v historickém centru Prahy

  • tým složený z lidí, kteří se své práci věnují s nadšením, naplno a kteří se nebojí výzev

  • harmonické a podpůrné prostředí, kde mají všichni příležitost ukázat své schopnosti

  • možnost uplatnit jazykové znalosti

  • desítky programů a nabídek sebe-vzdělávání

  • příležitost ke krátkodobým výjezdům do zahraničí na mezinárodní Staff Training Weeks a konference

  • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje

  • flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce na dálku

  • standardní benefity jako příspěvek na stravování nebo penzijní připojištění, kartu Multisport a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů

  • nástup je možný ihned nebo dle dohody.


Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu: - Těšíme se na Vaše odpovědi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR). Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.


Poslední změna: 1. červenec 2024 20:32 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám