Zástupce hlavní účetní EPMO RUK

Ekonomický, personální a mzdový odbor rektorátu UK hledá zkušeného zástupce nebo zástupkyni hlavní účetní, který/á se připojí k našemu týmu na univerzitě. Tato pozice je klíčová pro zajištění správného a efektivního vedení účetnictví a finančního řízení univerzity. Nabízíme stabilní a klidné pracovní prostředí v menším kolektivu, kde budete mít příležitost uplatnit své odborné znalosti a přispívat k finanční stabilitě a růstu naší instituce.


Jaká bude náplň Vaší práce

  • Koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní uzávěrky a vedení účetních knih ve spolupráci s hlavní účetní UK

  • Spolupráce s metodiky při stanovení metodiky účetnictví, způsobů oceňování, postupů odpisování, postupů účtování, uspořádání položek účetní uzávěrky a jejich obsahového vymezení a postupů pro provedení konsolidace účetní uzávěrky

  • Vedení účetního a finančního systému evidence výnosů a nákladů a zpracování rozborů hospodářského výsledku univerzity

  • Vedení účetního a finančního systému evidence finančních prostředků a jejich zdrojů, pohledávek, závazků a ostatního majetku

  • Řízení účetních závěrek a zpracování výstupů automatizovaného zpracování – sestavy přehledy pro hodnotové řízení ekonomických kategorií charakterizujících činnost univerzity a jejích součástí ve spolupráci s hlavní účetní UK

  • Koordinace jednotlivých úseků informační soustavy (účetnictví, mzdové agendy, statistiky a rozpočetnictví) a jejich vztahu k finančním a dalším systémům univerzity a jejích součástí ve spolupráci s hlavní účetní UK

  • Zpracování struktury univerzitních účetních informací včetně účtového rozvrhu.

  • Zpracování inventarizace účtů a roční účetní uzávěrky za univerzitu.


Co je potřeba mít/znát:

  • Komplexní znalost finanční, účetní a daňové problematiky se specifiky pro VVŠ

  • Orientace ve VŠZ č. 111/1998 Sb., vyhl. č. 504/2002 Sb., ČÚS č. 401-414

  • Praxi na obdobné pozici, ideálně ve veřejném sektoru

  • Samostatný a zodpovědný přístup, pečlivost a smysl pro detail

  • Schopnost efektivní komunikace, soustředění a aktivního naslouchání

  • Schopnost týmové spolupráce, konstruktivní a flexibilní přístup

  • Alespoň základní znalost prostředí MS Office

  • Čeština na úrovni rodilého mluvčího

  • Zkušenosti s EIS JASU výhodou.


Co Vám nabízíme

  • Odpovědnou a různorodou práci pro stabilního a prestižního zaměstnavatele

  • Příjemné pracovní zázemí v historickém centru Prahy (rektorát UK – Ovocný trh) v menším kolektivu

  • Možnost práce na zkrácený úvazek

  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby

  • Po zaškolení možnost práce na dálku („home office“)

  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního rozvoje

  • Řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů

  • Standardní benefity jako příspěvek na stravování, životní a penzijní připojištění nebo příspěvky ze sociálního fondu

  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.


Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám prosím strukturovaný životopis (případně odkaz na LinkedIn profil) a krátký motivační dopis na emailovou adresu: .


Těšíme se na Vaše odpovědi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).

Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.


Poslední změna: 23. leden 2025 22:03 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám