Název: |
Podklady pro zahájení habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem a postupy a doporučená hlediska hodnocení kvalifikace a způsobilosti pro účely těchto řízení na Univerzitě Karlově |
K provedení: |
- |
Gestor: |
Odbor pro vědu a výzkum rektorátu UK |
Účinnost: |
31. března 2025 |
Toto opatření rektora stanovuje rozsah a obsah podkladů, které předkládá uchazeč o jmenování docentem pro zahájení habilitačního řízení a uchazeč o jmenování profesorem pro zahájení řízení ke jmenování profesorem a postupy a doporučená hlediska hodnocení vědecké kvalifikace, pedagogické kvalifikace a pedagogické způsobilosti pro účely těchto řízení na Univerzitě Karlově (dále jen „univerzita“).
Toto opatření rektora zavazuje uchazeče o jmenování docentem a uchazeče o jmenování profesorem a dále členy habilitační komise, členy komise ustavené pro jmenovací řízení, členy vědecké rady fakulty, členy vědecké rady univerzity a rektora.
Pedagogickou činností se pro účely tohoto opatření rozumí přímá pedagogická činnost, jíž se rozumí zejména přednášková činnost, vedení seminářů, cvičení či praktik, vedení a oponování závěrečných prací, vedení a konzultování studentů v doktorském studiu, účast na synchronní distanční a e-learningové formě výuky včetně podílu na přípravě asynchronní výuky a výukových materiálů pro tyto formy výuk a další práce související s přímou pedagogickou činností, vykonávané na vysoké škole v České republice a na vysoké škole v zahraničí.
Uchazeč pro zahájení habilitačního řízení v souladu se zákonem o vysokých školách1a vnitřními předpisy univerzity2předloží
a. |
návrh na zahájení řízení, v němž uvede akreditovaný obor pro habilitační řízení a fakultu, na níž má být řízení zahájeno, |
b. |
souhlas se zpracováním osobních údajů, |
c. |
habilitační práci3 |
d. |
strukturovaný profesní životopis, |
e. |
úředně ověřené kopie dokladů o dosaženém vysokoškolském vzdělání; to neplatí, je-li řízení vedeno na fakultě, kde je uchazeč zaměstnán, |
f. |
diplom nebo obdobný dokument, dokládající získání akademického titulu Ph.D. nebo Th.D., případně jiného ekvivalentního akademického titulu včetně zahraničních; nedosáhl-li uchazeč takového titulu, musí tuto skutečnost řádně zdůvodnit, |
g. |
úplný výkaz pedagogické činnosti za uplynulé tři roky potvrzený institucí, kde byla realizována; uchazeč, který absolvoval mateřskou dovolenou, rodičovskou dovolenou nebo dlouhodobý zahraniční pobyt, může uvést výkaz pedagogické činnosti za tříleté období těmto událostem bezprostředně předcházející nebo se s nimi částečně překrývající, |
h. |
představu o dalším pedagogickém působení v oboru; uchazeč, který je zaměstnancem univerzity, zpravidla vychází z Plánu kariérního rozvoje předkládaného podle kariérního řádu,4 |
i. |
personální identifikátor ORCID5 a úplný, strukturovaný a souhrnně okomentovaný přehled publikačních výsledků s rozdělením na
|
j. |
přehled citací svých publikačních výsledků dle oborových standardů10; v oborech zařazených do panelu Humanitní vědy11 nebo Společenské vědy připojí uchazeč případně též vlastní seznam citací a recenzí svých prací, |
k. |
podrobně okomentovaný výběr pěti nejvýznamnějších publikačních výstupů s uvedením jejich přínosu pro obor, |
l. |
potvrzení o zaměstnání, není-li zaměstnancem univerzity, a dále potvrzení a doklady o vykonané odborné praxi, atestačních zkouškách12 či odborných pobytech, |
m. |
další podklady k hodnocení zahraniční zkušenosti, |
n. |
další podklady k hodnocení výsledků tvůrčí činnosti včetně přehledu řešených projektů a grantů s uvedením role uchazeče v nich a jejich zhodnocení, |
o. |
další podklady k hodnocení činnosti uchazeče v rámci popularizace tvůrčí činnosti a jinému naplňování třetí role univerzity, |
p. |
vlastní shrnutí podkladů zaměřené na komplexní přehled hlavních vědeckých, pedagogických a dalších relevantních úspěchů uchazeče, v němž zohlední kvantitativní údaje o pedagogické a tvůrčí činnosti v kontextu zásadních přínosů k rozvoji oboru, v němž uchazeč působí, dopady jeho činnosti na společnost a úspěchy absolventů, vůči nimž byl v postavení školitele, vedoucího závěrečné práce či v obdobném postavení, a |
q. |
potvrzení o zaplacení poplatku za úkony spojené s habilitačním řízením. |
Není-li to z dokumentů předložených podle odstavce 1 písm. e) a f) zřejmé, uvede uchazeč datum absolvování a název absolvovaného studijního doktorského programu nebo vysokoškolského oboru podle dřívějších předpisů, název vysoké školy, název disertační práce a jméno školitele, včetně jeho afiliace. Neplyne-li to z předložených dokumentů, uvede uchazeč u titulů CSc., Dr., DrSc. a DSc., případně jejich ekvivalentů, kdy a kým byly uděleny.
Přehled pedagogické činnosti podle odstavce 1 písm. g) uchazeč okomentuje s důrazem na reflexi kvality své výuky a uvedením, čím v dosavadní pedagogické činnosti přispěl k rozvoji oboru, jaké pedagogické metody používá a zda zavedl nějaké inovativní prvky do výuky, případně uvede nové přednášky, předměty či kurzy.
U výsledku publikační činnosti uvedeného dle odstavce 1, na kterém se uchazeč podílel jako jeden z autorů, uvede a okomentuje svůj podíl.
Nevylučuje-li to povaha dokumentu, uvede uchazeč na podkladech dle odstavce 1 datum jejich vyhotovení a podepíše je.
Uchazeč pro zahájení řízení ke jmenování profesorem v souladu se zákonem o vysokých školách13 a vnitřními předpisy univerzity14 předloží
a. |
návrh na zahájení řízení, v němž uvede akreditovaný obor pro jmenovací řízení a fakultu, na níž má být řízení zahájeno, |
b. |
souhlas se zpracováním osobních údajů, |
c. |
strukturovaný profesní životopis, |
d. |
úředně ověřené kopie dokladů o jmenování docentem a o dosaženém vysokoškolském vzdělání; to neplatí, je-li řízení vedeno na fakultě, kde je uchazeč zaměstnán, |
e. |
diplom nebo obdobný dokument, dokládající získání akademického titulu Ph.D. nebo Th.D., případně jiného ekvivalentního akademického titulu včetně zahraničních; nedosáhl-li uchazeč takového titulu, musí tuto skutečnost řádně zdůvodnit, |
f. |
úplný výkaz pedagogické činnosti za uplynulých pět let potvrzený institucí, kde byla realizována; uchazeč, který absolvoval mateřskou dovolenou, rodičovskou dovolenou nebo dlouhodobý zahraniční pobyt, může uvést výkaz pedagogické činnosti za tříleté období těmto událostem bezprostředně předcházející nebo se s nimi částečně překrývající, |
g. |
personální identifikátor ORCID15 a úplný, strukturovaný a souhrnně okomentovaný přehled publikačních výsledků s rozdělením na
|
h. |
přehled citací svých publikačních výsledků dle oborových standardů20; v oborech zařazených do panelu Humanitní vědy nebo Společenské vědy21 připojí uchazeč případně též vlastní seznam citací a recenzí svých prací, |
i. |
podrobně okomentovaný výběr pěti nejvýznamnějších publikačních výstupů s uvedením jejich přínosu pro obor, |
j. |
originály doporučujících dopisů obsahujících zhodnocení dosavadní vědecké, případně pedagogické činnosti uchazeče a jeho přínos pro obor jmenovacího řízení, vyhotovené dvěma profesory pro obor, pro nějž se vede jmenovací řízení nebo pro obor příbuzný, z nichž alespoň jeden působí v zahraničí; součástí dopisů je datum vyhotovení a podpis autora, |
k. |
zprávu o vedení a konzultování doktorandů a výhled na působení v doktorském studiu, |
l. |
koncepci dalšího rozvoje oboru jmenovacího řízení v pedagogické a vědecké oblasti včetně vlastního působení, |
m. |
potvrzení o zaměstnavateli, není-li zaměstnancem univerzity, a dále potvrzení a doklady o probíhající odborné praxi, atestaci či stáži, |
n. |
další podklady k hodnocení zahraniční zkušenosti uchazeče, výsledků jeho výzkumu, uznání uchazeče ze strany mezinárodní vědecké komunity a jeho přínos k naplňování třetí role univerzity, |
o. |
vlastní shrnutí podkladů zaměřené na komplexní přehled hlavních vědeckých, pedagogických a dalších relevantních úspěchů uchazeče, v němž zohlední kvantitativní údaje o pedagogické a tvůrčí činnosti v kontextu zásadních přínosů k rozvoji oboru, v němž uchazeč působí, dopady jeho činnosti na společnost a úspěchy absolventů, vůči nimž byl v postavení školitele, vedoucího závěrečné práce či v obdobném postavení, a |
p. |
rozsah a způsob dosavadní spolupráce s univerzitou a jejími součástmi včetně výhledu do budoucna, není-li zaměstnancem univerzity, |
q. |
potvrzení o zaplacení poplatku za úkony spojené s řízením ke jmenování profesorem. |
Není-li to z dokumentů předložených podle odstavce 1 písm. d) a e) zřejmé, uvede uchazeč datum absolvování a název absolvovaného studijního doktorského programu nebo vysokoškolského oboru podle dřívějších předpisů, název vysoké školy, název disertační práce a jméno školitele, včetně jeho afiliace. Neplyne-li to z předložených dokumentů, uvede uchazeč u titulů CSc., Dr., DrSc. a DSc., případně jejich ekvivalentů, kdy a kým byly uděleny.
Přehled pedagogické činnosti podle odstavce 1 písm. f) uchazeč okomentuje s důrazem na reflexi kvality své výuky a uvedením, čím v dosavadní pedagogické činnosti přispěl k rozvoji oboru, jaké pedagogické metody používá a zda zavedl nějaké inovativní prvky do výuky, případně uvede nové přednášky, předměty či kurzy.
U výsledku publikační činnosti uvedeného dle odstavce 1, na kterém se uchazeč podílel jako jeden z autorů, uvede a okomentuje svůj podíl.
Nevylučuje-li to povaha dokumentu, uvede uchazeč na podkladech dle odstavce 1 datum jejich vyhotovení a podepíše je.
Podává-li návrh na zahájení řízení ke jmenování profesorem děkan, vědecká rada fakulty nebo vědecká rada univerzity, postupuje při předkládání podkladů podle odstavce 1 obdobně.
Habilitační komise, komise ustavená pro jmenovací řízení, vědecká rada fakulty, vědecká rada univerzity a rektor, majíce na zřeteli Plán rovných příležitostí, posuzují v habilitačním řízení a v řízení ke jmenování profesorem, zda jsou naplněny požadavky stanovené právními předpisy, vnitřními předpisy univerzity a opatřeními rektora.
Podklady předložené uchazečem o jmenování docentem a uchazečem o jmenování profesorem jsou posuzovány komplexně, ve vzájemných souvislostech, s možným vyvažováním kvantitativních kritérií v tvůrčí a pedagogické činnosti, se zohledněním, že statistické a kvantitativní ukazatele mají v řízení podpůrnou roli, a to jako jeden z podkladů pro posuzování žádosti uchazeče, přičemž působení uchazeče se hodnotí v národním a mezinárodním kontextu a s přihlédnutím ke společenské relevanci jeho působení. V rámci hodnocení má význam zejména kvalita pedagogické činnosti a vědecké práce a společenský přínos uchazeče s přihlédnutím k specifickým podmínkám a zvyklostem jednotlivých vědních oborů.
Při hodnocení vědecké kvalifikace, pedagogické kvalifikace a pedagogické způsobilosti uchazeče se mimo kritéria uvedená v hlavách II a III dále hodnotí
a. |
celková zahraniční zkušenost uchazeče, zahrnující dlouhodobou zahraniční zkušenost zejména ve formě výzkumných a pedagogických pobytů a účast na vědeckých konferencích, a to se zohledněním období, které uchazeč strávil na mateřské dovolené nebo rodičovské dovolené, |
b. |
členství uchazeče ve vědeckých nebo uměleckých radách vysokých škol, v redakčních radách vědeckých časopisů, ve vědeckých a odborných společnostech |
c. |
uchazečem získaná významná ocenění za vědeckou a pedagogickou činnost v oboru, pro nějž se řízení vede, a |
d. |
podíl uchazeče na naplňování třetí role univerzity. |
Při posuzování pedagogické způsobilosti uchazeče se v habilitačním řízení hodnotí
a. |
habilitační přednáška, |
b. |
pedagogická činnost uchazeče realizovaná v oboru, pro nějž je habilitační řízení vedeno, za období dle článku 3 odst. 1 písm. g), |
c. |
roční hodinový objem výuky a předměty, jejichž výuku uchazeč zajišťuje nebo se na ní podílí, a to s ohledem na běžný rozsah výuky a studijní plány v oboru, pro nějž se habilitační řízení vede, a |
d. |
představa uchazeče o dalším působení v oboru, pro nějž se habilitační řízení vede. |
Při posuzování pedagogické způsobilosti uchazeče v habilitačním řízení může dojít dále k hodnocení
a. |
míry zapojení do realizace kurzů celoživotního vzdělávání, |
b. |
výsledků hodnocení výuky realizované uchazečem studenty, |
c. |
naplňování Plánu kariérního rozvoje a uchazečem dosaženého hodnocení podle příslušných předpisů22, jde-li o zaměstnance univerzity, u něhož takové hodnocení proběhlo, |
d. |
výsledku hodnocení uchazeče vydaného jeho nadřízeným nebo garantem studijního programu, na jehož realizaci se uchazeč podílí, jde-li o zaměstnance univerzity, u něhož hodnocení podle písmene c) neproběhlo, |
e. |
míry zapojení do specializačního vzdělávání lékařů23, jde-li o habilitační řízení vedené pro lékařský obor. |
Habilitační komise při hodnocení pedagogické způsobilosti ve svém stanovisku24 uvede, čím uchazeč v dosavadní pedagogické činnosti přispěl k rozvoji oboru, pro nějž se habilitační řízení vede, a zda zavedl inovativní prvky do výuky.
Při posuzování vědecké kvalifikace uchazeče se v habilitačním řízení hodnotí
a. |
habilitační práce a její obhajoba, |
b. |
ve svém celku soustavná tvůrčí činnost uchazeče podle
|
c. |
naplňování Plánu kariérního rozvoje a uchazečem dosaženého hodnocení podle příslušných předpisů25, jde-li o zaměstnance univerzity, u něhož takové hodnocení proběhlo, |
d. |
dosažené hodnocení uchazeče vydaného vedoucím pracoviště, na kterém uchazeč působí, nebo garantem předmětu, na jehož realizaci se uchazeč podílí, jde-li o zaměstnance univerzity, u něhož hodnocení podle písmene c) neproběhlo, a |
e. |
míra zapojení uchazeče do řešení grantů a podíl na institucionální výzkumné činnosti fakulty, na níž působí, je-li do ní zapojen, a |
f. |
rozsah a význam citací publikačních výsledků uchazeče dle oborových standardů s přihlédnutím ke kritériím dle čl. 3 odst. 1 písm. j). |
Habilitační komise přednostně ověří, zda je uchazeč významnou vědeckou osobností ve svém oboru a následně ve svém stanovisku hodnotí podrobně pět nejvýznamnějších publikačních výstupů uchazeče předložených dle článku 3 odst. 1 písm. k) s ohledem na opatření děkana vydané dle článku 10, z hlediska
a. |
kvality, |
b. |
citovanosti a ohlasu v národním a mezinárodním kontextu a |
c. |
významu pro obor, pro nějž se habilitační řízení vede. |
Při posuzování pedagogické kvalifikace uchazeče se ve jmenovacím řízení hodnotí
a. |
souhrnná pedagogická činnost uchazeče za období podle článku 4 odst. 1 písm. f), |
b. |
roční hodinový objem výuky a předměty, jejichž výuku uchazeč zajišťuje nebo se na ní podílí, a to s ohledem na běžný rozsah výuky a studijní plány v oboru, pro nějž se jmenovací řízení vede, |
c. |
zpráva o vedení a konzultování doktorandů a výhled na působení v doktorském studiu a |
d. |
uchazečova koncepce dalšího rozvoje oboru jmenovacího řízení v pedagogické a vědecké oblasti a jeho působení v nich. |
Při posuzování pedagogické kvalifikace uchazeče může ve jmenovacím řízení dále dojít k hodnocení
a. |
výsledků hodnocení výuky realizované uchazečem studenty, |
b. |
naplňování Plánu kariérního rozvoje a uchazečem dosaženého hodnocení podle příslušných předpisů26, jde-li o zaměstnance univerzity, u něhož takové hodnocení proběhlo, a |
c. |
výsledku hodnocení uchazeče vydaného jeho nadřízeným nebo garantem studijního programu, na jehož realizaci se uchazeč podílí, jde-li o zaměstnance univerzity, u něhož hodnocení podle písmene b) neproběhlo. |
Komise ustavená pro jmenovací řízení při hodnocení pedagogické kvalifikace uvede, čím uchazeč v dosavadní pedagogické činnosti přispěl k rozvoji oboru, pro nějž se jmenovací řízení vede, a zda zavedl inovativní prvky do výuky.
Při posuzování vědecké kvalifikace uchazeče se v řízení ke jmenování profesorem hodnotí
a. |
ve svém celku soustavná tvůrčí činnost podle
|
b. |
naplňování Plánu kariérního rozvoje a uchazečem dosaženého hodnocení podle příslušných předpisů27, jde-li o zaměstnance univerzity, u něhož takové hodnocení proběhlo, |
c. |
dosažené hodnocení uchazeče vydaného vedoucím pracoviště, na kterém uchazeč působí, nebo garantem předmětu, na jehož realizaci se uchazeč podílí, jde-li o zaměstnance univerzity, u něhož hodnocení podle písmene b) neproběhlo, a |
d. |
míra zapojení uchazeče do řešení grantů a podíl na institucionální výzkumné činnosti fakulty, na níž působí, a |
e. |
rozsah a význam citací publikačních výsledků uchazeče dle oborových standardů s přihlédnutím ke kritériím dle čl. 4 odst. 1 písm. h). |
Komise ustavená pro jmenovací řízení přednostně ověří, zda je uchazeč význačnou a uznávanou vědeckou osobností ve svém oboru, a to zejména na základě periodicích,
a. |
výstupů tvůrčí činnosti realizovaných v zahraničí, |
b. |
významných citací v zahraničních periodicích, |
c. |
udělených mezinárodních ocenění, |
d. |
uskutečnění zvaných přednášek na významných zahraničních vědeckých institucích a konferencích, |
e. |
řešených výzkumných grantů a obdobných forem podpory a |
f. |
zahraničních pobytů, stáží a obdobných forem spolupráce. |
Komise ustavená k řízení ke jmenování profesorem ve svém stanovisku hodnotí podrobně pět nejvýznamnějších publikačních výstupů uchazeče předložených dle článku 4 odst. 1 písm. i) s ohledem na opatření děkana vydané dle článku 10, z hlediska
a. |
kvality, |
b. |
citovanosti a ohlasu v národním a mezinárodním kontextu a |
c. |
významu pro obor, pro nějž se jmenovací řízení vede. |
Děkan fakulty může po projednání s vědeckou radou fakulty a po dohodě s rektorem vydat opatření, kterým stanoví
a. |
doplňující kritéria zejména zohledňující specifické požadavky pro jednotlivé obory, pro něž se může vést habilitační řízení nebo řízení ke jmenování profesorem, dotýkající se nároků na rozsah pedagogické činnosti a tvůrčí činnosti, |
b. |
pravidla pro konání habilitační přednášky, |
c. |
způsob hodnocení žádostí uchazečů vědeckou radou fakulty, |
d. |
pravidla pro uvádění spoluautorství a započítávání spoluautorských podílů, |
e. |
metodiku uvádění a hodnocení citací, včetně jejich doporučeného počtu pro účely habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem, |
f. |
přesnější podmínky pro výběr a uvádění pěti nejvýznamnějších publikačních výstupů uchazeče předložených dle článku 3 odst. 1 písm. k) a článku 4 odst. 1 písm. i), a to s ohledem na podmínky jednotlivých oborů. |
Při výběru členů habilitační komise a komise ustavené pro řízení ke jmenování profesorem dbá děkan, aby byli zastoupeni odborníci ze zahraničí a odborníci s mezinárodním přesahem.
Děkan může stanovit, že habilitační komise a komise ustavená pro řízení ke jmenování profesorem jedná a stanovisko vyhotovuje v anglickém jazyce.
Habilitační komise zanese své stanovisko do formuláře dle přílohy č. 1.
Děkan předává informace o uchazeči o jmenování docentem na formuláři dle přílohy č. 2.
Komise ustavená pro řízení ke jmenování profesorem zanese své stanovisko do formuláře dle přílohy č. 3.
Děkan předává informace o uchazeči o jmenování profesorem na formuláři dle přílohy č. 4.
Na habilitační řízení a řízení jmenování profesorem zahájená přede dnem účinnosti tohoto opatření rektora se použijí dosavadní opatření rektora.
Do vydání opatření děkana podle článku 10 a při současné absenci jiných podkladů pro určení kvantitativních kritérií v rámci hodnocení vědecké kvalifikace podle článků 7 a 9 se použijí kritéria stanovená opatřením rektora č. 35/2019, Doporučená hlediska hodnocení pro habilitační řízení a řízení pro jmenování profesorem a minimální požadavky na obsah odůvodnění habilitační a hodnotící komise včetně stanovení náležitostí předkládaných materiálů Univerzity Karlovy.
Zrušují se:
a. |
opatření rektora č. 35/2019, Doporučená hlediska hodnocení pro habilitační řízení a řízení pro jmenování profesorem a minimální požadavky na obsah odůvodnění habilitační a hodnotící komise včetně stanovení náležitostí předkládaných materiálů Univerzity Karlovy, |
b. |
opatření rektora č. 20/2023, Změna opatření rektora č. 35/2019 – Doporučená hlediska hodnocení pro habilitační řízení a řízení pro jmenování profesorem a minimální požadavky na obsah odůvodnění habilitační a hodnotící komise včetně stanovení náležitostí předkládaných materiálů Univerzity Karlovy. |
Toto opatření rektora nabývá platnosti dnem jeho podpisu a účinnosti dnem 31. března 2025.
V Praze dne 7. února 2025
prof. MUDr. Milena Králíčková, Ph.D. |
|
rektorka |
Příloha č.1: Stanovisko habilitační komise
Příloha č. 2: ÚDAJE O UCHAZEČI (habilitační řízení)
Příloha č. 3: Stanovisko v řízení ke jmenování profesorem/profesorkou
Příloha č. 4: ÚDAJE O UCHAZEČI (řízení ke jmenování profesorem)
1 |
§ 72 odst. 2 zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o vysokých školách“). |
2 |
Řád habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem Univerzity Karlovy. |
3 |
§ 72 odst. 3 zákona o vysokých školách. |
4 |
Příloha opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově a opatření děkana vydaná podle čl. 3 opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově. |
5 |
Čl. 5 odst. 1 písm. a. opatření rektora č. 40/2021 Evidence tvůrčí činnosti, projektů a zaměstnaneckých mobilit na Univerzitě Karlově. |
6 |
Publikační výsledek s kódem Jimp, JSC a Jost dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a hodnocení programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). |
7 |
Publikační výsledek s kódem B dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a hodnocení programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). |
8 |
Publikační výsledek s kódem C dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a hodnocení programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). |
9 |
Publikační výsledek s kódem D dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a hodnocení programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). |
10 |
Zejména dle metodiky databáze Web of Science, Scopus nebo Google Scholar. |
11 |
Čl. 3 odst. 2 opatření rektora 40/2021 Evidence tvůrčí činnosti, projektů a zaměstnaneckých mobilit na Univerzitě Karlově. |
12 |
Zákon č. 95/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání odborné způsobilosti a specializované způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání lékaře, zubního lékaře a farmaceuta, ve znění pozdějších předpisů. |
13 |
§ 74 zákona o vysokých školách. |
14 |
Řád habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem Univerzity Karlovy. |
15 |
Čl. 5 odst. 1 písm. a. opatření rektora č. 40/2021 Evidence tvůrčí činnosti, projektů a zaměstnaneckých mobilit na Univerzitě Karlově. |
16 |
Publikační výsledek s kódem Jimp, JSC a Jost dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a hodnocení programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). |
17 |
Publikační výsledek s kódem B dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a hodnocení programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). |
18 |
Publikační výsledek s kódem C dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a hodnocení programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). |
19 |
Publikační výsledek s kódem D dle přílohy č. 4 Metodiky hodnocení výzkumných organizací a hodnocení programů účelové podpory výzkumu, vývoje a inovací (Metodika 17+). |
20 |
Zejména dle metodiky databáze Web of Science, Scopus nebo Google Scholar. |
21 |
Čl. 3 odst. 2 opatření rektora 40/2021 Evidence tvůrčí činnosti, projektů a zaměstnaneckých mobilit na Univerzitě Karlově. |
22 |
Opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově a opatření děkana vydaná podle čl. 3 opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově. |
23 |
Zákon č. 95/2004 Sb., o podmínkách získávání a uznávání odborné způsobilosti a specializované způsobilosti k výkonu zdravotnického povolání lékaře, zubního lékaře a farmaceuta, ve znění pozdějších předpisů. |
24 |
Čl. 3 odst. 4 Řádu habilitačního řízení a řízení ke jmenování profesorem. |
25 |
Opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově, a opatření děkana vydaná podle čl. 3 opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově. |
26 |
Opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově, a opatření děkana vydaná podle čl. 3 opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově. |
27 |
Opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově, a opatření děkana vydaná podle čl. 3 opatření rektora č. 28/2021, Rámcové principy kariérního rozvoje akademických a vědeckých pracovníků a lektorů na Univerzitě Karlově. |
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208