Zajímá Vás, jak věci fungují — a ještě víc, jak by mohly fungovat lépe? Chcete být u zrodu změn, které usnadní život projektových manažerů na rektorátu Univerzity Karlovy? Hledáme člověka, který dokáže vnést řád do složitých procesů, propojovat lidi napříč odbory a srozumitelně popsat, jak se rodí a žije celouniverzitní projekt. Prostě jsme vyrostli, přivítali spoustu nových kolegů a kolegyň a zjišťujeme, že procesy jsou nad zlato!
Jaké úkoly Vás čekají?
Zmapujete celý životní cyklus projektu na Univerzitě Karlově – od prvního nápadu a přípravy žádosti až po jeho ukončení a archivaci;
Zjistíte, jak jsou nastaveny procesy a kde máme slabá místa. Budeme rádi za návrh jednodušších a efektivnějších řešení;
Pomůžete nastavit jasné kroky a odpovědnosti všech, kdo se na projektech podílejí – tak, aby každý věděl, co přesně má kdy udělat a jak;
Společně s kolegy a kolegyněmi z dalších odborů a oddělení rektorátu UK vytvoříte a popíšete jednotné a přehledné postupy pro schvalování výdajů, kontrolu rozpočtů i evidenci dokladů;
Vytvoříte praktické metodiky, návody a procesní mapy, které zjednoduší práci projektovým manažerům/manažerkám i administrátorům/administrátorkám;
Zapojíte se do digitalizace a automatizace procesů.
Co by Vám nemělo chybět:
Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oblasti ekonomie, managementu, veřejné správy, projektového řízení nebo v jiném příbuzném oboru;
Zkušenost s procesním nebo projektovým řízením, nejlépe v prostředí veřejné správy nebo vysokého školství;
Schopnost analyzovat, popsat a strukturovat složité procesy, převádět je do srozumitelné a přehledné podoby;
Porozumění základním principům administrace projektů financovaných z veřejných zdrojů, především OP JAK;
Velmi dobré komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost prezentovat návrhy a získávat pro ně podporu;
Samostatnost, systematičnost a schopnost dotahovat úkoly do konce, zároveň otevřenost k týmové spolupráci a také odolnost vůči neúspěchu;
Zkušenost s tvorbou interních dokumentů, metodik nebo manuálů výhodou.
Zběžná orientace v digitalizačních a automatizačních nástrojích (např. Power Automate, Make/Integromat, Power BI, orientace v možnostech AI) je výhodou, nikoli podmínkou.
Co Vám nabízíme:
Práci v prestižní vzdělávací instituci s mezinárodním renomé
Tým plný samostatných, výkonných a geniálních bytostí https://opp.cuni.cz/OPP-52.html
Přátelské a tvořivé prostředí, které vítá nové přístupy a nápady
Nástupní ohodnocení ve výši 56 000 Kč
Kancelář v historickém centru Prahy na Ovocném trhu
Flexibilní pracovní dobu a možnost pracovat z domova
5 týdnů dovolené a 5 dnů osobního rozvoje
Příspěvek na stravování, kartu Multisport, řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity a další Benefity
Smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení
Nástup ideálně od prosince/ledna 2025 nebo dle dohody.
Máte chuť se k nám připojit?
Budeme rádi, pokud nám poskytnete více informací o sobě prostřednictvím životopisu a stručného motivačního dopisu, ve kterém nám přiblížíte, proč Vás právě tato pozice oslovila.
Podklady prosím zašlete na emailovou adresu: ruk@teamio.eu.
Těšíme se na Vaši odpověď a na to, že Vás přivítáme v našem týmu!
Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).
Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208