Spisový a skartační plán Univerzity Karlovy v Praze
Spisový znak: |
Věcná skupina (charakteristika) typů dokumentů: |
Skartační znak a lhůta: |
A I |
Legislativa a organizační normy |
|
A I/1 |
Základní předpisy UK a součástí UK (statuty a vnitřní předpisy podle VŠ zákona) |
A 10 |
A I/2 |
Další předpisy UK, fakult a dalších součástí UK (opatření rektora, kvestora, děkanů, ředitelů....) |
V 10 |
A I/3 |
Zřizování fakult, ústavů (institutů), kateder a dalších pracovišť, jejich rušení, reorganizace |
A 10 |
A II |
Agenda akademických funkcionářů |
|
A II/1 |
Agenda akademických funkcionářů UK – rektora, prorektorů, děkanů, proděkanů, ředitelů součástí UK (zápisy z porad, zásadní dokumenty vznikající při výkonu funkce) |
A 5 |
A II/2 |
Agenda akademických funkcionářů UK – rektora, prorektorů děkanů, proděkanů, ředitelů součástí UK (korespondence, podklady, další méně významné dokumenty) |
V 5 |
A III |
Akademické senáty |
|
A III/1 |
Akademické volby (protokoly volebních komisí, seznamy kandidátů, volební programy, ukázky dokumentace volební kampaně) |
A 5 |
A III/2 |
Akademický senát (zápisy a záznamy z jednání, zásadní korespondence) |
A 5 |
A III/3 |
Akademický senát (podklady, ostatní korespondence) |
V 5 |
A IV |
Vedení univerzity a fakult (další orgány) |
|
A IV/1 |
Kolektivní orgány vedení UK, fakult a dalších součástí UK – správní rada, vědecká rada, kolegium, stálé komise (protokoly, zápisy ze zasedání, projednávané dokumenty) Dokumenty ukládat podle jednotlivých orgánů. |
A 5 |
A IV/2 |
Kolektivní orgány vedení UK, fakult a dalších součástí UK – správní rada, vědecká rada, kolegium, stálé komise (korespondence, podkladové dokumenty) Dokumenty ukládat podle jednotlivých orgánů. |
V 5 |
A V |
Kvestor a tajemníci fakult |
|
A V/1 |
Agenda kvestora, tajemníků fakult (zápisy z porad, zásadní dokumenty vznikající při výkonu funkce) |
A 5 |
A V/2 |
Agenda kvestora, tajemníků fakult (korespondence, podklady, další méně významné dokumenty) |
V 5 |
A VI |
Sekce, moduly, instituty, katedry, ústavy, kliniky, odbory, oddělení |
|
A VI/1 |
Agenda jednotlivých sekcí, modulů, institutů, kateder, ústavů, klinik, odborů a oddělení (zápisy z porad, dlouhodobé plány činnosti, zásadní dokumenty) |
A 5 |
A VI/2 |
Agenda jednotlivých sekcí, modulů, institutů, kateder, ústavů, klinik, odborů a oddělení (významná korespondence, podklady) |
V 5 |
A VI/3 |
Agenda jednotlivých sekcí, modulů, institutů, kateder, ústavů, klinik, odborů a oddělení (ostatní korespondence, pomocné a podkladové dokumenty) |
S 5 |
A VII |
Hodnocení a kontrola |
|
A VII/1 |
Evaluace, hodnocení UK, fakult a jednotlivých pracovišť (konečné výstupy) |
A 10 |
A VII/2 |
Evaluace, hodnocení UK, fakult a jednotlivých pracovišť (podklady, dílčí řešení apod.) |
V 10 |
A VII/3 |
Vnitřní audit – zprávy o auditu |
A 5 |
A VII/4 |
Vnitřní audit – plány, pracovní dokumentace |
S 5 |
A VIII |
Univerzitní ocenění, slavnosti a soutěže |
|
A VIII/1 |
Čestné doktoráty, emeritní profesury, hostující profesury |
A 5 |
A VIII/2 |
Vyznamenání a udělování medailí UK, vědecké tituly udělované in memoriam |
A 5 |
A VIII/3 |
Univerzitní a fakultní slavnosti |
A 5 |
A VIII/4 |
Univerzitní soutěže a ceny (vědecké, studentské, odborné) |
V 10 |
A IX |
Publicita a propagace UK |
|
A IX/1 |
Tiskové zprávy, významné PR výstupy |
A 5 |
A IX/2 |
Styk s novináři, ostatní propagace UK |
V 10 |
B I |
Systemizace míst |
A 5 |
B II |
Přijímání a hodnocení zaměstnanců |
|
B II/1 |
Přijímání a vyřazování pracovníků – obecné záležitosti (inzeráty, konkurzy, žádosti o místo, nabídky) |
V 5 |
B II/2 |
Odborné hodnocení pracovníků – obecné záležitosti, souhrnné zprávy |
V 5 |
B III |
Dokumentace pracovních vztahů |
|
B III/1 |
Osobní spisy zaměstnanců (dohoda o vzniku pracovněprávního vztahu, průběh zaměstnání, vědecké a studijní pobyty v zahraničí, platové výměry, ukončení pracovního poměru apod.) Po dohodě s archivem je možné osobní spisy zaměstnanců rozdělit na akademické a ostatní. Spisy jsou do Archivu UK předávány s abecedním seznamem v elektronické podobě. |
A 10 |
B III/2 |
Dohody o provedení práce, o pracovní činnosti apod. – dohody a vyúčtování |
V 10 |
B III/3 |
Dohody o provedení práce, o pracovní činnosti apod. – návrhy, podklady |
S 5 |
B IV |
Řízení se zaměstnanci |
|
B IV/1 |
Postihy zaměstnanců, suspenze, amnestie, mimosoudní rehabilitace (konkrétní výsledky, rozsudky apod. nutno ukládat i v personáliích zaměstnanců) |
A 10 |
B IV/2 |
Odpovědnost za vzniklou škodu |
V 5 |
B V |
Docházka a dovolené |
|
B V/1 |
Přehledy, rozpisy dovolených |
S 3 |
B V/2 |
Evidence docházky |
S 3 |
B VI |
Statistiky, přehledy zaměstnanců UK |
A 10 |
B VII |
Sociální záležitosti a kolektivní vyjednávání |
|
B VII/1 |
Kolektivní vyjednávání a smlouvy |
A 10 |
B VII/2 |
Závodní preventivní péče |
S 5 |
B VIII |
Bezpečnost práce |
|
B VIII/1 |
Bezpečnost práce (směrnice, koncepce, přehledy za období roční a delší, knihy úrazů, těžké pracovní úrazy) |
A 10 |
B VIII/2 |
Bezpečnost práce (lehké úrazy, knihy úrazů, odškodňovací komise) |
V 10 |
B VIII/3 |
Bezpečnost práce (výkazy, podklady, školení) |
S 5 |
C I |
Koncepce vědecké činnosti, zásadní normy, programy, korespondence s MŠMT (výzkumné záměry, dlouhodobé projekty, návrhy, hodnocení) |
A 10 |
C II |
Granty |
|
C II/1 |
Interní programy podpory vědy UK – koncepce, činnost |
A 10 |
C II/2 |
Interní programy podpory vědy UK – přijaté projekty – návrhy, posudky, smlouvy, průběžné a závěrečné zprávy (včetně tištěných výstupů z informačních systémů) |
A 10 |
C II/3 |
Interní programy podpory vědy UK – nepřijaté projekty, návrhy, posudky (včetně tištěných výstupů z informačních systémů) Doporučeným způsobem výběru je ponechání kompletního souboru nepřijatých projektů vždy jednou za pět let (tj. rok 0/1 a 5/6) |
V 5 |
C II/4 |
Interní programy podpory vědy UK – podklady a přípravný materiál |
V 5 |
C II/5 |
Externí programy podpory vědy (grantové agentury a další projektové financování podpory vědy ze zdrojů mimo UK) – smlouvy, zprávy, zásadní dokumenty |
A 10 |
C II/6 |
Externí programy podpory vědy (grantové agentury a další projektové financování podpory vědy ze zdrojů mimo UK) – podklady a přípravný materiál |
V 10 |
C III |
Výzkum a spolupráce |
|
C III/1 |
Dílčí výzkumné úkoly (fakultní, katedrové, ústavní) – zadání, smlouvy, souhrnné a závěrečné zprávy |
A 10 |
C III/2 |
Vědecká spolupráce s jinými vědeckými a pedagogickými institucemi v ČR (s výjimkou grantů) – smlouvy, souhrnné zprávy, zásadní dokumenty |
A 10 |
C III/3 |
Spolupráce se zahraničními vědeckými a pedagogickými institucemi v oblasti vědeckého výzkumu (s výjimkou grantů) – smlouvy, souhrnné zprávy, zásadní dokumenty |
A 10 |
C III/4 |
Aplikovaný výzkum – spolupráce s výrobními podniky, zdravotnickými zařízeními (zadání, smlouvy, souhrnné a závěrečné zprávy apod.) |
A 10 |
C III/5 |
Základní a aplikovaný výzkum (pracovní korespondence, další dokumentace, průběžné zprávy apod.) |
V 5 |
C IV |
Znalecká činnost |
|
C IV/1 |
Znalecká činnost – znalecké posudky |
V 10 |
C IV/2 |
Znalecká činnost – ostatní |
S 5 |
C V |
Léčebná činnost – kliniky, ústavy |
V 10 |
C VI |
Vědecko-pedagogické tituly |
|
C VI/1 |
Docentury a habilitační řízení, habilitační práce |
A 5 |
C VI/2 |
Profesury a jmenovací řízení |
A 5 |
C VII |
Vydavatelská činnost |
|
C VII/1 |
Ediční plány, autorské smlouvy, přehledy vydaných publikací (fakult UK a Nakladatelství Karolinum) |
A 5 |
C VII/2 |
Ediční záležitosti, příprava publikací, vydavatelská agenda, redakční a ediční rady (UK, fakult, dalších součástí UK a Nakladatelství Karolinum) |
V 10 |
C VIII |
Knihovny |
|
C VIII/1 |
Univerzitní fakultní knihovny, střediska vědecko-technických informací – koncepce činnosti, organizace, důležité předpisy, zprávy o činnosti za roční a delší období |
A10 |
C VIII/2 |
Univerzitní, fakultní knihovny, střediska vědecko-technických informací – ostatní |
S 5 |
C IX |
Vědecké konference |
|
C IX/1 |
Vědecké konference – zápisy z jednání, souhrnné zprávy, konferenční sborníky |
A 5 |
C IX/2 |
Vědecké konference – běžná agenda |
S 5 |
D I |
Akreditace a studijní plány |
|
D I/1 |
Akreditace, studijní plány formy studia, koncepce oborů, žádosti, schválení, souhrnné zprávy, dokumenty zásadní povahy |
A 10 |
D I/2 |
Akreditace, studijní plány formy studia, koncepce oborů – pracovní a pomocná dokumentace |
V 5 |
D I/3 |
Karolinky (Seznamy přednášek, Základní informace o fakultě...) |
A 1 |
D II |
Přijímací řízení a zápis do studia |
|
D II/1 |
Přijímací řízení – podmínky přijímacího řízení, zadání testů a správné odpovědi, závěrečné zprávy, přehledy přijatých a nepřijatých uchazečů (s uvedením výsledků zkoušek) |
A 5 |
D II/2 |
Přezkumné řízení v přijímacím řízení |
V 10 |
D II/3 |
Přijímací řízení – dotazníky, výsledky testů, zkoušek – nepřijatí uchazeči (Pozn.: Před skartací nutno revidovat a vyjmout originály vysvědčení. Doporučeným způsobem výběru je ponechání kompletního souboru přijímacího řízení vždy jednou za 5 let, tj. rok 0/1 a 5/6.) |
V 5 |
D II/4 |
Zápis do studia |
A 10 |
D III |
Evidence studentů, účastníků rigorózního řízení a programů CŽV |
|
D III/1 |
Spisy studentů bakalářského, magisterského, doktorského studijního programu, spisy účastníků rigorózního řízení (včetně protokolů o státních zkouškách a dokladu o splněných studijních povinnostech) Spisy je po dohodě s Archivem UK možné členit podle typu studijního programu, formy studia a způsobu ukončení studia. Spisy jsou řazeny abecedně v rámci akademického roku ukončení studia/manipulačního období. Spisy jsou do Archivu UK předávány s abecedním seznamem v elektronické podobě. |
A 10 |
D III/2 |
Matriky studentů, matriky absolventů, matriky rigorózního řízení UK |
A 3 |
D III/3 |
Celkové seznamy studentů jednotlivých fakult UK v daném akademickém roce (katalogy posluchačů) – tištěné výstupy z informačního systému |
A 1 |
D III/4 |
Celoživotní vzdělávání zaměřené zájmově, včetně Univerzity třetího věku – souhrnné seznamy a statistické přehledy účastníků programů CŽV, přehledy vypsaných kursů |
A 5 |
D III/5 |
Celoživotní vzdělávání zaměřené na výkon povolání – včetně atestací lékařů (smlouvy, doklady o splněných atestacích a získané kvalifikaci) V případě souběhu s odborným studiem se materiály ukládají do spisu studenta. |
A 5 |
D IV |
Rozhodování ve věcech studia – řízení zahajovaná na žádost i z vlastního podnětu, včetně disciplinárního řízení, vydávání rozhodnutí, přezkumné řízení (včetně soudního) ve věcech studia (konečné rozhodnutí se zakládá do spisu studenta) |
V 10 |
D V |
Uznávání zahraničního vysokoškolského vzdělání a kvalifikace („nostrifikace“) |
A 5 |
D VI |
Kvalifikační práce a doklady |
|
D VI/1 |
Kvalifikační práce – bakalářské, diplomové, dizertační, rigorózní, (Doporučujeme práce rozdělovat podle typu a řadit podle signatur přidělených při knihovnickém zpracování, při předání do Archivu UK je nutné přiložit elektronický soupis předávaných prací) |
A 5 |
D VI/2 |
Dílčí zkoušky a zkušební výkazy |
S 5 |
D VI/3 |
Studijní potvrzení vystavovaná na žádost žadatele a úřadů |
S 3 |
D VI/4 |
Osvědčení o dodatečném udělení titulů (Mgr., Ph.D., Th.D.) |
A 5 |
D VI/5 |
Duplikáty studijních dokladů, dokladů o získané VŠ kvalifikaci |
S 5 |
D VII |
Úrazy a úmrtí studentů |
V 10 |
D VIII |
Mimosoudní rehabilitace |
A 10 |
D IX |
Studentské, fakultní a univerzitní spolky |
V 5 |
D X |
Styk s absolventy (Spolek Carolinum) |
V 10 |
D XI |
Poplatky spojené se studiem a jiné úhrady |
|
D XI/1 |
Poplatky spojené se studiem – souhrnné přehledy |
A 10 |
D XI/2 |
Poplatky spojené se studiem – výběr, evidence, ostatní dokumentace |
V 10 |
D XII |
Stipendia |
|
D XII/1 |
Stipendia – souhrnné přehledy |
A 10 |
D XII/2 |
Stipendia – žádosti, vydávání rozhodnutí, přezkumné řízení, udělování, dílčí přehledy |
V 10 |
D XIII |
Koleje – ubytování studentů |
|
D XIII/1 |
Koleje – souhrnné přehledy |
A 10 |
D XIII/2 |
Koleje (přidělování míst) |
S 5 |
E I |
Zahraniční vztahy |
|
E I/1 |
Uzavírání smluv a dohod se zahraničními univerzitami a jinými vědecko-pedagogickými institucemi |
A 5 |
E I/2 |
Zahraniční smlouvy a dohody – plnění (mimo pobyty) |
V 5 |
E I/3 |
Statistika a plánování mezinárodních vztahů |
V 5 |
E I/4 |
Členství v mezinárodních nevládních organizacích – přihlášky, zásadní dokumentace |
A 10 |
E I/5 |
Členství v mezinárodních nevládních organizacích – korespondence, další dokumentace (včetně úhrady poplatků) |
V 10 |
E I/6 |
Propagace UK v zahraničí |
V 5 |
E I/7 |
Významné akce a zahraniční návštěvy na UK (ve spolupráci s diplomatickým sborem, nadacemi a jinými institucemi) |
V 5 |
E II |
Zahraniční mobilita |
|
E II/1 |
Programy pro podporu mobility studentů a zaměstnanců UK a pobytů zahraničních pracovníků a studentů zahraničních VŠ na UK – smlouvy, vyhlášení, stanovení podmínek a další zásadní dokumenty |
A 5 |
E II/2 |
Pobyty studentů UK v zahraničí organizované UK – doklady dokumentující druh, místo a dobu pobytu a získané atestace |
A 5 |
E II/3 |
Pobyty studentů zahraničních VŠ na UK – doklady dokumentující druh, dobu pobytu a získané atestace |
A 5 |
E II/4 |
Pobyty zaměstnanců UK v zahraničí (včetně zpráv ze zahraničních cest), pobyty cizinců nestudentů na UK – zásadní doklady |
A 5 |
E II/5 |
Pobyty studentů a zaměstnanců UK v zahraničí organizované UK, pobyty cizinců nestudentů na UK – ostatní agenda (včetně zamítnutých žádostí) |
V 5 |
F I |
Právní záležitosti (mimo rozhodování o studiu) |
|
F I/1 |
Právní spory a zastupování (rozhodnutí soudů, zásadní spisy) |
A 10 |
F I/2 |
Právní záležitosti (pracovní dokumentace, podklady) |
V 5 |
G I |
Plány, styk s dodavateli a orgány státní správy |
|
G I/1 |
Výhledové a roční plány |
A 5 |
G I/2 |
Projednávání a styk s dodavateli |
V 5 |
G I/3 |
Projednávání a styk s ministerstvem školství |
V 10 |
G I/4 |
Projednávání a styk s dalšími orgány státní správy a samosprávy |
V 10 |
G I/5 |
Smlouvy s dodavateli |
V 10 |
G II |
Investiční záměry a generální opravy |
|
G II/1 |
Investiční záměry, schvalovací řízení, zprávy o realizaci |
V10 |
G II/2 |
Generální opravy (časové plány, výběrová řízení, dokumentace) |
S 10 |
G III |
Rozvojové projekty a programy financované z externích zdrojů |
|
G III/1 |
Návrhy, žádosti, smlouvy, závěrečné zprávy a další zásadní dokumenty |
A 10 |
G III/2 |
Podklady, přípravný materiál, korespondence s poskytovatelem |
V 10 |
G IV |
Arbitráž a statistika |
|
G IV/1 |
Arbitráž a penalizace |
V 10 |
G IV/2 |
Statistika |
V 10 |
H I |
Účetnictví |
|
H I/1 |
Dokumentace účtů (zřizování, výpisy) |
V 10 |
H I/2 |
Účetní závěrka a výroční zpráva (podle § 31, odst. 2, písm. a/ zák. č. 563/1991 Sb. o účetnictví) |
A 10 |
H I/3 |
Účetní doklady, účetní knihy, odpisové plány, účetní záznamy (podle § 31, odst. 2, písm. b/, c/ zák. č. 563/1991 Sb. o účetnictví) |
V 10 |
H II |
Rozpočty |
|
H II/1 |
Specifikace rozpočtových dat |
S 10 |
H II/2 |
Rozpisy rozpočtů UK, fakult a dalších součástí UK |
S 10 |
H II/3 |
Rozpisy rozpočtů nižších organizačních složek UK |
S 5 |
H II/4 |
Rozpočtové změny |
S 10 |
H II/5 |
Roční a pololetní statistické údaje |
S 10 |
H III |
Fakturace (včetně podkladů pro fakturaci) |
S 10 |
H IV |
Výběrová řízení a zakázky |
|
H IV/1 |
Výběrová řízení včetně smluv s dodavateli (nadlimitní zakázky) |
V 10 |
H IV/2 |
Výběrová řízení včetně smluv s dodavateli (ostatní zakázky) |
S 10 |
H IV/3 |
Objednávky, smlouvy (včetně smluv o dílo) |
S 10 |
H V |
Mzdy |
|
H V/1 |
Mzdové listy |
V 50 |
H V/2 |
Podklady ke mzdám |
S 10 |
H VI |
Pokladní služba |
V 10 |
H VII |
Evidenční listy důchodového pojištění |
S 50 |
H VIII |
Dary a darovací smlouvy |
V 10 |
J I |
Budovy |
|
J I/1 |
Správa budov, smlouvy, nákupy, prodeje, dary, odkazy |
A 5 |
J I/2 |
Pasportizace budov (včetně výstupů z informačního systému) – při založení nového pasportu a při přestavbě či zásadní rekonstrukci |
A 1 |
J II |
Nájmy nemovitostí |
|
J II/1 |
Pronájmy a nájmy budov a místností, pozemků |
V 20 |
J II/2 |
Nájemníci, služební byty |
V 10 |
J III |
Revizní a kontrolní zprávy zásadního významu |
A 5 |
J IV |
Nadace (nadační dary, správa nadačního jmění) |
A 10 |
J V |
Údržba a provoz |
|
J V/1 |
Údržba, údržbářské dílny |
S 3 |
J V/2 |
Autoprovoz |
S 3 |
J V/3 |
Drobné opravy |
S 1 |
J VI |
Inventarizace |
|
J VI/1 |
Inventarizace – hlavní inventarizační zápis |
V 10 |
J VI/2 |
Inventarizace – inventurní soupisy |
S 5 |
J VII |
Přístrojové vybavení, stroje, zařízení, nehmotný majetek (včetně záznamů o jejich zápůjčkách a převodech) |
S 5 |
J VIII |
Správa ubytovacích zařízení |
|
J VIII/1 |
Správa kolejí a menz |
V 10 |
J VIII/2 |
Domovní knihy ubytovacích, výcvikových a rekreačních zařízení |
S 6 |
J IX |
Spisová služba |
|
J IX/1 |
Spisovna a podatelna, evidence dokumentů (v listinné podobě, tištěné výstupy z elektronických systémů spisové služby), rejstříky aj. pomůcky spisové služby |
A 5 |
J IX/2 |
Archiv (převzetí spisů fakult a jednotlivých pracovišť) |
A 3 |
J X |
Požární ochrana |
|
J X/1 |
Požární ochrana, ochrana budov – směrnice, koncepce, výkazy za období roční a delší |
A 10 |
J X/2 |
Požární ochrana, ochrana budov – periodická hlášení a výkazy, školení |
S 5 |
K I |
Dlouhodobé koncepce zavádění výpočetní techniky, plány a souhrnné zprávy o činnosti pracovišť IT za roční a delší období |
A 5 |
K II |
Projektová, technická a uživatelská dokumentace informačních systémů |
|
K II/1 |
Dokumentace celouniverzitních, celofakultních a dalších informačních systémů, ve kterých jsou zpracovávána data mající trvalou (archivní) hodnotu |
A 5 |
K II/2 |
Dokumentace ostatních informačních systémů |
V 5 |
K III |
IT infrastruktura a síťové trasy |
|
K III/1 |
Projektová dokumentace |
V 5 |
K III/2 |
Dokumentace skutečného provedení (včetně vyjádření a souhlasů s provozem) |
V 10 |
K IV |
Pracovní dokumentace a dílčí zprávy |
S 5 |
Vzor skartačního návrhu
Univerzita Karlova v Praze
Fakulta (součást)
Čj.: V ……dne ...
Archiv UK
Ovocný trh 5
116 36 Praha 1
Skartační návrh
Na základě zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s příslušnými ustanoveními Spisového řádu Univerzity Karlovy v Praze navrhujeme vyřazení dokumentů dle připojeného seznamu.
Žádáme o provedení odborné archivní prohlídky, o souhlas se zničením dokumentů se skartačním znakem S a vybraných položek se skartačním znakem V a o uložení dokumentů trvalé hodnoty do Archivu UK.
Seznam dokumentů navrhovaných k vyřazení, resp. k převzetí do Archivu UK k trvalému uložení
Stručný obsah: spis. znak: časový rozsah: počet balíků, kartonů: objem dat
Skartační znak A:
1. Akademický senát A III/2 2005-2007 2 balíky
2. Koncepce vědecké činnosti C I 2000-2002 4 kartony
.
.
.
Skartační znak V:
1. Bezpečnost práce (lehké úrazy) B VIII/1 2005-2007 2 balíky
.
Skartační znak S:
1. Studijní potvrzení D VII/1 2005-2007 2 kartony
2. Rozpočtové změny H II/4 2000-2002 4 MB1
.
.
.
Celkem je navrhováno k vyřazení XX balíků (kartonů), tj. XX bm2 dokumentů v listinné podobě se skartačním znakem A, XX balíků (kartonů), tj. XX bm dokumentů v listinné podobě se skartačním znakem V, XX balíků (kartonů), tj. XX bm dokumentů v listinné podobě a XX MB digitálních dokumentů se skartačním znakem S.
1 |
megabyte |
2 |
běžných metrů |
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208