Opatření rektora UK č. 31/2013
Opatření rektora UK č. 31/2013
Název:
|
Obsah, způsob předložení a projednání bilanční zprávy o uskutečňování Programu rozvoje vědních oblastí na Univerzitě Karlově
|
K provedení:
|
Čl. 6 odst. 5 Zásad Programů rozvoje vědních oblastí na Univerzitě Karlově
|
Účinnost:
|
1. prosince 2013
|
[zrušeno OR č. 12/2017]
Obsah, způsob předložení a projednání bilanční zprávy o uskutečňování Programu rozvoje vědních oblastí na Univerzitě Karlově
Čl. 1 Úvodní ustanovení
Tímto opatřením se v souladu s čl. 6 odst. 2, 3 a 5 opatření rektora č. 20/2011, Zásady Programů rozvoje vědních oblastí na Univerzitě Karlově, ve znění opatření rektora č. 8/2013, stanoví obsah bilanční zprávy o uskutečňování Programu rozvoje vědních oblastí na Univerzitě Karlově (dále jen „bilanční zpráva“ a „program“) a další podrobnosti o způsobu jejího předložení a projednání.
Čl. 2 Obsah bilanční zprávy
-
Bilanční zpráva se vztahuje k období kalendářních roků 2012 a 2013, s výjimkou finanční části, která se vztahuje k 2. pololetí roku 2012 a k roku 2013.
-
Bilanční zpráva obsahuje zejména
a. |
souhrn o dosavadním uskutečňování programu, včetně plnění cílů programu, zpracovaný se zvláštním zřetelem k naplňování kroků podle části j) přihlášky programu (doporučený rozsah: 3–6 stran); dále také případnou aktualizaci seznamu klíčových řešitelů, kteří nejsou členy rady programu (viz část f) přihlášky programu), případně též aktualizaci údajů obsažených v části h) nebo j) přihlášky programu,
|
b. |
hlavní výsledky dosavadního uskutečňování programu, nejvýše však 50–60 výsledků,
|
c. |
údaje o počtu osob zúčastněných na programu platné ke dni 31. 12. 2013 (uvádějí se zvlášť za každou participující součást),
|
d. |
rámcový přehled vynaložených finančních prostředků1 (uvádí se zvlášť za každou participující součást),
|
e. |
přehled dlouhodobého hmotného nebo nehmotného majetku v hodnotě přesahující hodnotu stanovenou právním předpisem pro veřejnou zakázku malého rozsahu2, který byl pořízen z finančních prostředků na PRVOUK,
|
f. |
u programů, u nichž si to svým usnesením vyžádala Vědecká rada UK, adekvátní reflexi připomínek uvedených v oponentním posudku nebo ve stručném hodnocení průběžné zprávy za rok 20123; v případě programu P38 reflexi připomínek uvedených v oponentním posudku k přihlášce programu.
|
Čl. 3 Způsob a termín předložení bilanční zprávy
-
Bilanční zpráva se vyplňuje do předepsaného formuláře a předkládá se v jednom písemném a jednom elektronickém vyhotovení. Písemné vyhotovení, opatřené podpisy koordinátora programu a děkanů všech fakult (ředitelů jiných součástí) zúčastněných na programu, se předkládá odboru pro vědu a výzkum rektorátu UK. Elektronické vyhotovení ve formátu *.doc, *.docx nebo *.rtf se zasílá e-mailem na adresu prvouk@ruk.cuni.cz .
-
Termín pro předložení písemného i elektronického vyhotovení se stanovuje na 28. února 2014.
Čl. 4 Hodnocení bilanční zprávy
-
Ke všem bilančním zprávám budou vypracovány oponentní posudky. Bilanční zprávy i posudky projedná Vědecká rada UK.
-
Shledá-li Vědecká rada UK u některého programu závažné nedostatky, doporučí rektorovi způsob jejich odstranění nebo zmírnění a rektor věc následně projedná s koordinátorem a dotčenými děkany a řediteli jiných součástí. Vědecká rada UK si u takového programu může vyžádat prezenční oponentní řízení, kterého se zúčastní zástupci programu ze všech participujících fakult (součástí) i zástupci Vědecké rady UK a vedení UK.
Čl. 5 Závěrečná ustanovení
-
Formuláře podle tohoto opatření poskytne fakultám a dalším součástem odbor pro vědu a výzkum rektorátu UK, a to nejpozději do 10. ledna 2014.
-
Toto opatření nabývá účinnosti dne 1. prosince 2013.
V Praze dne 29. listopadu 2013
prof. RNDr. Václav Hampl, DrSc.
rektor
.doc ke stažení
Poznámky
1 |
prostředky na PRVOUK bez bonifikace společných programů
|
2 |
tj. aktuálně v hodnotě nad 1 mil. Kč bez DPH
|
3 |
týká se těchto programů: P02, P03, P07, P08, P15, P17, P18, P19, P20 a P39
|