Time management
Proč někdo v pohodě stíhá v práci i doma, najde si čas na zábavu a jiný je neustále v poklusu, honí termíny, je nedochvilný, funguje v neustálém stresu? Co je toho příčinou? Kdo jsou naši zloději času a jak se před nimi můžeme bránit?
Cílem semináře je otypovat způsob, jakým my osobně přistupujeme k práci, uvědomit si klady a zápory našeho vlastního přístupu k hospodaření s časem a dát odpovědi na výše položené otázky.
Z nabízených témat:
-
čtyři generace plánování času, aneb užitečné úvahy pro všední dny
-
křivka naší výkonnosti během pracovního dne a jak ji využít
-
naše priority, úkoly důležité a naléhavé
-
organizace pracovního dne, Paretovo pravidlo
-
jak plánovat svůj program tak, abychom ho mohli s nadhledem splnit
-
koordinace časových harmonogramů s ostatními, sladění pracovních i soukromých cílů a povinností
-
delegování úkolů (aneb odbřemenění vedoucích)
-
tipy na to, kde lze ještě čas ušetřit aneb “zloději času”
-
systém plánování podle 4. generace Time Managementu
-
odbourávání časového stresu
Lektor: PhDr. Dana Rabiňáková - Katedra řízení a supervize, Fakulta humanitních studií
Podpořeno projektem Zvýšení kvality vzdělávání na UK a jeho relevance pro potřeby trhu práce.
Reg. číslo: CZ.02.2.69/0.0/0.0/16_015/0002362