Právník / právnička OVaK RUK

Náš tým vnitřního auditu a kontroly se podílí na výkonu interních auditů v rámci celé Univerzity Karlovy a poskytuje právní poradenství v oblastech finanční kontroly, hospodaření, vnitřních předpisů a postupů.

V současné době hledáme zkušeného kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže přispět k zajištění integrity, transparentnosti a efektivity všech procesů univerzity.

Pozice je otevřená pro zájemce na plný i zkrácený úvazek v rozmezí 0,5 - 1,0.


Co konkrétně Vás čeká?

  • provádění interních auditů na univerzitě v rámci menších pracovních týmů

  • právní poradenská činnost v oblasti vnitřního auditu a ostatních činností univerzity

  • po přechodnou dobu vyřizování žádostí na základě zákona o svobodném přístupu k informacím

  • navrhování dílčích i systémových opatření k odstranění zjištěných nedostatků, identifikace a řízení detekovaných rizik.


Jaké byste měl/a mít znalosti a dovednosti?

  • vysokoškolské vzdělání a praxi v právním oboru

  • aktivní znalost platných právních předpisů souvisejících s vnitřním auditem a chodem veřejné vysoké školy - globální standardy, zákon o finanční kontrole ve veřejné správě, zákon o vysokých školách, zákoník práce, správní řád, zákon o zpracování osobních údajů, zákon o zadávání veřejných zakázek apod.

  • schopnost analyzovat a vyhodnocovat právní stav zkoumané oblasti a navrhovat vhodná komplexní opatření

  • nadšení a aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, spolehlivost, preciznost a pracovitost

  • dobré komunikační a prezentační dovednosti

  • schopnost pracovat samostatně a zároveň úzce spolupracovat s ostatními odděleními a zaměstnanci univerzity

  • kompetence k dodržování etických a profesionálních standardů, trestní bezúhonnost.


Co Vám nabízíme:

  • zajímavou a různorodou práci v prestižní vzdělávací instituci

  • pracoviště v historických prostorách v centru Prahy přímo spjatých s českými dějinami

  • menší tým zkušených a přátelských kolegů; vlídné, přímé, otevřené a spravedlivé zacházení

  • podporu profesního a osobního rozvoje například ve formě odborných školení, jazykových a soft-skills kurzů

  • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje

  • flexibilní začátek/konec pracovní doby a možnost práce na dálku

  • standardní benefity jako příspěvek na stravné, příspěvek na penzijní/životní připojištění nebo kartu Multisport

  • řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních (rekreační střediska, knihovny, sportoviště apod.) a u externích partnerů univerzity

  • smlouvu na dobu určitou 1 roku s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou

  • nástup je možný ihned nebo dle dohody.


Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete svůj životopis na adresu a napište prosím, co Vás na této pozici nejvíce motivuje. Těšíme se na Vaše odpovědi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR). Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé.


Poslední změna: 2. květen 2024 16:21 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám