Referent/ka v oblasti BOZP, PO a CO

Bezpečnostní odbor Rektorátu Univerzity Karlovy přijme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Referenta BOZP, PO a CO:


Jaké úkoly Vás čekají:

  • Zajištění prevence rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochrany (PO) v souladu s platnou legislativou

  • Vyhledávání a hodnocení rizik na pracovištích univerzity a navrhování opatření k jejich minimalizaci

  • Vedení a aktualizace dokumentace BOZP a PO

  • Organizace a provádění školení zaměstnanců v oblastech BOZP a PO

  • Provádění pravidelných kontrol a auditů pracovišť z hlediska dodržování předpisů BOZP a PO

  • Spolupráce s externími orgány a institucemi při řešení otázek BOZP a PO

  • Šetření pracovních úrazů a mimořádných událostí, vedení příslušné evidence a navrhování preventivních opatření

  • Tvorba ročních plánů činnosti BOZP, PO a CO

  • Aktualizace interní dokumentace včetně návrhů příslušných opatření

  • Administrativní úkony spojené s provozem bezpečnostního odboru.


Znalosti a dovednosti, které byste měli mít:

  • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru, popřípadě v oblasti bezpečnosti

  • Osvědčení o odborné způsobilosti v prevenci rizik v oblasti BOZP dle zákona č. 309/2006 Sb., v platném znění

  • Osvědčení o odborné způsobilosti v PO (technik požární ochrany) dle zákona č. 133/1985 Sb., v platném znění

  • Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici

  • Znalost platné legislativy v oblasti BOZP a PO

  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office)

  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni

  • Řidičské oprávnění skupiny B

  • Znalost zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, včetně jeho praktického uplatnění výhodou

  • Komunikační dovednosti a schopnost školit zaměstnance

  • Smysl pro detail, pečlivost, spolehlivost a dochvilnost

  • Organizační dovednosti, samostatnost, odolnost vůči stresu

  • Aktivní a pozitivní přístup, flexibilitu a týmového ducha

  • Bezúhonnost a osobní integritu

  • Orientace v akademickém prostředí výhodou.


Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci na plný úvazek v prestižní vzdělávací instituci

  • Dynamický tým vysoce kvalifikovaných spolupracovníků, kteří se rádi podělí o své zkušeností

  • Přátelské a tvořivé prostředí, které vítá nové přístupy a nápady

  • Kancelář v historickém centru Prahy

  • Podpora dalšího profesního rozvoje a vzdělávání

  • Možnost částečné práce z domova

  • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje

  • Příspěvek na stravné, kartu Multisport a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů; detailní informace zde Benefity

  • Nástup možný dle dohody.


V případě Vašeho zájmu prosím zašlete na emailovou adresu: následující dokumenty k přihlášce:

  • Motivační dopis

  • Strukturovaný profesní životopis

  • Kopie dokladů o dosaženém vzdělání

  • Vybraní uchazeči budou požádáni, aby na pohovoru předložili i výpis z rejstříku trestů.


Děkujeme a těšíme se na Vaše odpovědi!


Poslední změna: 27. leden 2025 11:00 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám