Lokální koordinátor/koordinátorka spisové služby pro UK

Do Odboru spisové služby Rektorátu UK hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže s efektivní správou úředních dokumentů a procesů spojených s výkonem spisové služby. Výkon spisové služby je realizován zejména v elektronickém systému spisové služby, využívány jsou též další informační systémy.

Máte zkušenosti s elektronickou správou dokumentů? Jste analytický a zároveň i organizační typ, který rád komunikuje s lidmi? Dejte nám o sobě vědět a staňte se klíčovou osobou v našem týmu!


Co Vás čeká:

  • Dozor nad výkonem spisové služby s důrazem na Elektronický systém spisové služby UK, včetně aktivního řešení zjištěných nedostatků

  • Spolupráce na specifikaci funkčních požadavků pro rozvoj tohoto systému na základě zpětné vazby uživatelů

  • Poskytování první úrovně technické podpory pro Rektorát UK v rámci systému

  • Organizace a vedení školení pro uživatele systému

  • Tvorba návodů a podpůrných materiálů pro uživatele spisové služby

  • Spolupráce na metodickém vedení zaměstnanců v oblasti spisové služby

  • Komunikace s fakultami prostřednictvím sítě lokálních koordinátorů

  • Účast na úkonech Centrální podatelny UK (včetně příjmu, evidence a distribuce příchozích dokumentů a odesílání a předávání dokumentů vypravovaných z rektorátu).


Co potřebujete mít, aby se nám dobře spolupracovalo:

  • Zkušenost z pozice metodika nebo správce systému spisové služby, výhodou

  • Minimálně středoškolské vzdělání

  • Praktická zkušenost s funkcemi a používáním el. systému spisové služby

  • Přehled v problematice evidence dokumentů v systémech pro správu dokumentů

  • Analytické myšlení a schopnost týmové spolupráce

  • Dobré komunikační schopnosti

  • Organizační, prezentační a školicí dovednosti

  • Samostatnost, pečlivost, důslednost a osobní zodpovědnost.


Co Vám nabízíme:

  • Rozmanitou práci ve stabilní a prestižní instituci

  • Přátelský tým spolupracovníků ochotných vždy poradit

  • Kancelář v historickém centru Prahy na Ovocném trhu

  • Podporu v dalším profesním a osobní rozvoji

  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby

  • Možnost práce z domova

  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů na osobní rozvoj

  • Standardní benefity jako příspěvek na stravování nebo Multisport kartu; slevy a výhody v univerzitních zařízeních a u partnerských organizací

  • Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.


Zaujala Vás nabídka? Zašlete svůj strukturovaný životopis na adresu: ruk@teamio.eu

Těšíme se na Vaše odpovědi a na to, že přivítáme novou posilu v našem týmu!



Poslední změna: 5. duben 2025 08:15 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám