Administrátor/ka personální a mzdové agendy

Ekonomický, personální a mzdový odbor Rektorátu Univerzity Karlovy přijme do svého týmu nového kolegu či kolegyni, který/á se bude podílet na zajištění personální a mzdové agendy a podpoře činností souvisejících s projektovým financováním. Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka, který se nezalekne práce s daty a Excelem, ani komunikace napříč odděleními. Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy se zájmem o rozvoj v oblasti HR a administrativy.


Jaká bude náplň Vaší práce:

  • spolupráce s projektovým oddělením a ekonomickým odborem

  • úzká komunikace se mzdovou účtárnou, příprava podkladů na zaúčtování mezd, následná revize a přeúčtování v rámci projektového financování, možný zástup při zpracování mezd

  • práce s personálním a mzdovým systémem - zadávání a aktualizace dat; archivace spisů a dokumentů

  • personální administrativa – vedení a digitalizace osobních složek zaměstnanců

  • možný zástup pro přípravu pracovních smluv a dodatků, DPP/DPČ, hlášení cizinců na ÚP, správu BOZP a PO, správu systému na evidenci pracovní doby atd.

  • tvorba statistik a HR reportů, vedení podpůrných evidencí a statistik

  • administrativní činnosti dle aktuálních potřeb (zpracování objednávek, faktur apod.).


Předpoklady, které by Vám neměly chybět:

  • alespoň středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického zaměření

  • velmi dobrá znalost práce s PC

  • orientace v zákoníku práce a souvisejících předpisech či jakákoliv zkušenost s HR procesy (včetně zpracování mezd) je výhodou, ale vše je možné se doučit

  • zájem o práci s čísly a účetními daty

  • znalost AJ výhodou

  • schopnost pracovat samostatně a dobře si zorganizovat činnosti

  • schopnost budovat vztahy a spolupracovat napříč organizací je nutnost, stejně jako ochota učit se novým věcem

  • zájem o digitalizaci HR agendy a procesů, zapojování umělé inteligence.


Co Vám nabízíme:

  • odpovědnou a různorodou práci pro prestižního zaměstnavatele

  • finanční ohodnocení ve výši 30 - 40 000 Kč

  • příjemné pracovní zázemí v centru Prahy (rektorát UK - Ovocný trh) v menším kolektivu

  • flexibilní začátek a konec pracovní doby

  • po zaškolení možnost práce z domova

  • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje

  • standardní benefity jako např. příspěvek na stravné, Multisport kartu a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů; detailní přehled - Benefity

  • pracovní smlouvou na dobu určitou 1 roku (s následným prodloužením v rámci postupujícího projektu)

  • nástup možný ideálně ihned nebo dle dohody.


Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu: ruk@teamio.eu.


Těšíme se na Vaše odpovědi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).

Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.


Poslední změna: 24. duben 2025 22:23 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám