Ekonomický, personální a mzdový odbor Rektorátu Univerzity Karlovy přijme do svého týmu nového kolegu či kolegyni, který/á se bude podílet na zajištění personální a mzdové agendy a podpoře činností souvisejících s projektovým financováním. Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka, který se nezalekne práce s daty a Excelem, ani komunikace napříč odděleními. Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy se zájmem o rozvoj v oblasti HR a administrativy.
Jaká bude náplň Vaší práce:
spolupráce s projektovým oddělením a ekonomickým odborem
úzká komunikace se mzdovou účtárnou, příprava podkladů na zaúčtování mezd, následná revize a přeúčtování v rámci projektového financování, možný zástup při zpracování mezd
práce s personálním a mzdovým systémem - zadávání a aktualizace dat; archivace spisů a dokumentů
personální administrativa – vedení a digitalizace osobních složek zaměstnanců
možný zástup pro přípravu pracovních smluv a dodatků, DPP/DPČ, hlášení cizinců na ÚP, správu BOZP a PO, správu systému na evidenci pracovní doby atd.
tvorba statistik a HR reportů, vedení podpůrných evidencí a statistik
administrativní činnosti dle aktuálních potřeb (zpracování objednávek, faktur apod.).
Předpoklady, které by Vám neměly chybět:
alespoň středoškolské vzdělání, ideálně ekonomického zaměření
velmi dobrá znalost práce s PC
orientace v zákoníku práce a souvisejících předpisech či jakákoliv zkušenost s HR procesy (včetně zpracování mezd) je výhodou, ale vše je možné se doučit
zájem o práci s čísly a účetními daty
znalost AJ výhodou
schopnost pracovat samostatně a dobře si zorganizovat činnosti
schopnost budovat vztahy a spolupracovat napříč organizací je nutnost, stejně jako ochota učit se novým věcem
zájem o digitalizaci HR agendy a procesů, zapojování umělé inteligence.
Co Vám nabízíme:
odpovědnou a různorodou práci pro prestižního zaměstnavatele
finanční ohodnocení ve výši 30 - 40 000 Kč
příjemné pracovní zázemí v centru Prahy (rektorát UK - Ovocný trh) v menším kolektivu
flexibilní začátek a konec pracovní doby
po zaškolení možnost práce z domova
5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje
standardní benefity jako např. příspěvek na stravné, Multisport kartu a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů; detailní přehled - Benefity
pracovní smlouvou na dobu určitou 1 roku (s následným prodloužením v rámci postupujícího projektu)
nástup možný ideálně ihned nebo dle dohody.
Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu: ruk@teamio.eu.
Těšíme se na Vaše odpovědi!
Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).
Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208