Office manager s AJ pro CERGE-EI

Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.


Nyní hledáme pro tým, který zabepečuje chod kanceláře ředitele a slouží jako podpora pro všechny kolegy v instituci, vedoucí Sekretariátu ředitele CERGE-EI.

Nejdůležitější vlastnosti, které budete potřebovat pro spolupráci s námi jsou pečlivost, snaha posouvat věci vpřed a schopnost se neustále učit.

Podmínkou je Vaše znalost anglického jazyka, který budete intenzivně používat.


Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?

  • Vedení sekretariátu ředitele za pomoci dvou kolegyň asistentek

  • Organizace kalendáře ředitele, sjednávání schůzek apod.

  • Vyřizování institucionální korespondence – kontrola všech dokumentů, které ředitel podepisuje, aby byly stylisticky a gramaticky správně a obsahovaly všechny náležitosti

  • Příprava a vypravování oficiálních dopisů, odpovědí, žádostí a jmenování

  • Pořizování zápisů z porad všech orgánů instituce, jejich distribuce a evidence

  • Příprava materiálů na jednání všech orgánů instituce

  • Hlídání a kontrola termínů

  • Příprava výroční zprávy a dalších reportů instituce

  • Organizace menších eventů (teambuildingy, workshopy, apod.)

  • Zajišťování cateringu, včetně průzkumu trhu pro akce organizované institucí

  • Sledování změn vnitřních předpisů a kontrola jejich dodržování

  • Úprava, vydávání a koordinace interních směrnic

  • On-boarding zahraničních výzkumných pracovníků

  • Aktualizace informací na webových stránkách pracoviště

  • Správa telefonních tarifů instituce

  • Koordinátor spisové služby

  • Koordinátor interního webu Univerzity Karlovy

  • Podpora při uzavírání smluv organizace s dodavateli a zaručení správnosti smluv

  • Evidence smluv, včetně agendy registru smluv

  • Správa a organizace kanceláří a jejich obsazenosti v budově

  • Správa datové schránky instituce

  • Tajemník dozorčí rady a rady pracoviště

  • Správa elektronických podpisů

  • Správa, kontrola a vylepšování reporting databáze

  • Vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999


Co od Vás potřebujeme?

  • Min. SŠ s maturitou (ideálně v oblasti ekonomie, administrativy, apod.)

  • Pokročilá znalost anglického jazyka min. B2+ (písemně i ústně).

  • Výborná znalost českého jazyka a gramatiky

  • Praxe na obdobné pozici velkou výhodou

  • Nutná znalost práce s počítačem - MS Office, Office 365, ChatGPT, Sharepoint

  • Zkušenosti s vedení malého týmu výhodou

  • Pečlivost, spolehlivost a flexibilita, odolnost vůči stresu

  • Time management

  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a systematický přístup

  • Chuť učit se nové věci a pozitivní přístup k práci, příjemné vystupování

  • Skvělé komunikační dovednosti a týmového ducha


Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v přátelském mezinárodním a profesionálním prostředí stabilní instituce světového renomé.

  • Týmovou spolupráci v přátelském prostředí.

  • Podporu odborného vzdělávání a osobního růstu.

  • Plný úvazek s pracovní smlouvou na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou

  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.

  • Pracoviště přímo v centru Prahy.

  • 5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc.

  • Dog-friendly kanceláře.

  • Zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)

  • Nástup možný dle domluvy.

  • Nástupní mzda na plný úvazek 50.000 - 60.000,-Kč, dle vzdělání a praxe.


Jak poznáte, že se k nám hodíte?

Jste samostatná/ý, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád/a využíváte svoji znalost anglického jazyka?

Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025 na email .

Těšíme se na Vás!



CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.

Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh. Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.


Poslední změna: 27. červen 2025 08:13 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám