Jsme CERGE-EI, společné pracoviště Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium Univerzity Karlovy a Ekonomického ústavu AV ČR, v.v.i. a dlouhodobě se umisťujeme mezi institucemi produkujícími nejkvalitnější ekonomický výzkum. Propojujeme vzdělávání a špičkový výzkum ve všech oblastech teoretické a empirické ekonomie, včetně oblastí spojených s ekonomickým rozvojem a veřejnými politikami.
Nyní hledáme pro tým, který zabepečuje chod kanceláře ředitele a slouží jako podpora pro všechny kolegy v instituci, vedoucí Sekretariátu ředitele CERGE-EI.
Nejdůležitější vlastnosti, které budete potřebovat pro spolupráci s námi jsou pečlivost, snaha posouvat věci vpřed a schopnost se neustále učit.
Podmínkou je Vaše znalost anglického jazyka, který budete intenzivně používat.
Co bude patřit do Vaší pracovní náplně?
Vedení sekretariátu ředitele za pomoci dvou kolegyň asistentek
Organizace kalendáře ředitele, sjednávání schůzek apod.
Vyřizování institucionální korespondence – kontrola všech dokumentů, které ředitel podepisuje, aby byly stylisticky a gramaticky správně a obsahovaly všechny náležitosti
Příprava a vypravování oficiálních dopisů, odpovědí, žádostí a jmenování
Pořizování zápisů z porad všech orgánů instituce, jejich distribuce a evidence
Příprava materiálů na jednání všech orgánů instituce
Hlídání a kontrola termínů
Příprava výroční zprávy a dalších reportů instituce
Organizace menších eventů (teambuildingy, workshopy, apod.)
Zajišťování cateringu, včetně průzkumu trhu pro akce organizované institucí
Sledování změn vnitřních předpisů a kontrola jejich dodržování
Úprava, vydávání a koordinace interních směrnic
On-boarding zahraničních výzkumných pracovníků
Aktualizace informací na webových stránkách pracoviště
Správa telefonních tarifů instituce
Koordinátor spisové služby
Koordinátor interního webu Univerzity Karlovy
Podpora při uzavírání smluv organizace s dodavateli a zaručení správnosti smluv
Evidence smluv, včetně agendy registru smluv
Správa a organizace kanceláří a jejich obsazenosti v budově
Správa datové schránky instituce
Tajemník dozorčí rady a rady pracoviště
Správa elektronických podpisů
Správa, kontrola a vylepšování reporting databáze
Vyřizování žádostí dle zákona č. 106/1999
Co od Vás potřebujeme?
Min. SŠ s maturitou (ideálně v oblasti ekonomie, administrativy, apod.)
Pokročilá znalost anglického jazyka min. B2+ (písemně i ústně).
Výborná znalost českého jazyka a gramatiky
Praxe na obdobné pozici velkou výhodou
Nutná znalost práce s počítačem - MS Office, Office 365, ChatGPT, Sharepoint
Zkušenosti s vedení malého týmu výhodou
Pečlivost, spolehlivost a flexibilita, odolnost vůči stresu
Time management
Samostatnost, spolehlivost, pečlivost a systematický přístup
Chuť učit se nové věci a pozitivní přístup k práci, příjemné vystupování
Skvělé komunikační dovednosti a týmového ducha
Co Vám můžeme nabídnout?
Zajímavou a odpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti v přátelském mezinárodním a profesionálním prostředí stabilní instituce světového renomé.
Týmovou spolupráci v přátelském prostředí.
Podporu odborného vzdělávání a osobního růstu.
Plný úvazek s pracovní smlouvou na rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
Flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.
Pracoviště přímo v centru Prahy.
5 týdnů dovolené + dny osobního rozvoje navíc.
Dog-friendly kanceláře.
Zaměstnanecké benefity (zejména stravenkový paušál, MultiSport kartu, příspěvek na produkty spoření na stáří, zaměstnanecké slevy a další)
Nástup možný dle domluvy.
Nástupní mzda na plný úvazek 50.000 - 60.000,-Kč, dle vzdělání a praxe.
Jak poznáte, že se k nám hodíte?
Jste samostatná/ý, umíte si zorganizovat práci a komunikovat s různými typy lidí? Rád/a využíváte svoji znalost anglického jazyka?
Potom neváhejte zaslat své CV a motivační dopis do 15. 7. 2025 na email .
Těšíme se na Vás!
CERGE-EI si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu.
Zasláním svého životopisu dáváte CERGE-EI, v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679) ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, dále jen „Nařízení“ nebo „GDPR“), souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely daného výběrového řízení, a to v rozsahu nezbytném pro jeho plynulý průběh. Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208