Administrace agendy studijních programů a akreditací

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni do Odboru kvality vzdělávacích činností a akreditací Rektorátu Univerzity Karlovy pro výkon pozice zaměřené na administraci agendy studijních programů a jejich akreditací a další administrativní práci na odboru. Uvítáme jak uchazeče se zkušenostmi, tak čerstvé absolventy, kteří se chtějí učit novým věcem.

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • Agenda akreditací studijních programů:

    • Správa agendy studijních programů a jejich akreditací

    • Administrativní, organizační a evidenční činnosti spjaté s danou agendou

    • Správa dané agendy v rámci informačního systému a spisové služby

    • Aktivní zapojení do práce s akreditačními spisy na rektorátní úrovni

    • Poskytování metodické a další podpory fakultám a univerzitním orgánům

  • Další administrativní práce v rámci odboru:

    • Běžná administrativa podpora spojená s činností odboru

    • Práce se spisovou službou

    • Zpracování cestovních příkazů, kontrola faktur apod.


Co od Vás očekáváme:

  • Komunikační dovednosti pro jednání s různými aktéry napříč univerzitou

  • Aktivní zájem o uvedené agendy a jejich rozvoj

  • Postupně získávaná aktivní znalost národní legislativy i vnitřních předpisů a opatření na úrovni univerzity

  • Organizační dovednosti v rámci nastavování pracovních procesů a týmové práce

  • Schopnost týmové práce i samostatného řešení úkolů

  • Zájem o práci s informačními a evidenčními systémy univerzity.


Vaše vzdělání a další kompetence:

  • Vysokoškolské vzdělání, min. na bakalářské úrovni

  • Dobrá znalost MS Office

  • Znalost českého jazyka - rodilý mluvčí nebo C2

  • V případě potřeby schopnost základní komunikace dané agendy v anglickém jazyce.


Výhodou pro Vás může být:

  • Znalost akademického prostředí

  • Znalost prostředí Univerzity Karlovy a akreditační agendy

  • Orientace v informačních systémech Univerzity Karlovy.


Jak bude vypadat spolupráce:

  • Začneme formou dohody o pracovní činnosti s možností budoucího přechodu do pracovního poměru (prozatím na dobu určitou)

  • Úvazek 20 hodin týdně s výhledem navýšení do budoucna.


Co Vám nabízíme:

  • Možnost získat zkušenost s agendu správy studijních programů

  • V případě zájmu výhled na další práci na plný úvazek

  • Výhledově prostor k dalšímu vzdělávání a osobnímu i profesnímu rozvoji

  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby

  • Možnost částečné práce z domova

  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

  • Pracoviště v historickém centru Prahy na Ovocném trhu

  • Nástup možný ihned nebo dohodou.

Zaujala Vás nabídka? Zašlete nám prosím svůj profesní životopis na emailovou adresu ruk@teamio.eu.

Těšíme se na Vaše odpovědi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR). Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele


Poslední změna: 6. červen 2025 23:25 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám