Láká vás různorodá práce v oblasti administrativy, lidských zdrojů a komunikace?
Chcete se podílet na chodu Ústřední knihovny Univerzity Karlovy - podpůrného a metodologického centra všech fakultních knihoven nejstarší české univerzity?
Jste organizačně nadaní a přizpůsobíte se různým úkolům a situacím?
Pak právě Vás hledáme na pozici Asistenta/Asistentky ředitelky na 0,5 úvazek do tandemu k stávající kolegyni.
Co bude náplní Vaší práce?
spolupráce na chodu kanceláře ředitelky Ústřední knihovny,
administrativní podpora - spolupráce na přípravě pracovněprávních dokumentů, evidence a výkazy externích spolupracovníků (DPP, DPČ), inventura a správa majetku a další,
správa elektroniky a dalšího vybavení knihovny,
udržování pořádku v zasedacích a školících místnostech a mytí nádobí (myčku máme),
komunikace mezi vedením Ústřední knihovny a ostatními kolegy/kolegyněmi,
vyzvedávání a donáška pošty mezi rektorátem a Ústřední knihovnou,
spolupráce na organizaci porad a akcí pořádaných knihovnou,
spolupráce na organizaci tréninkového týdne pro univerzitní knihovníky a knihovnice v rámci programu Erasmus+.
Jaké předpoklady byste měli mít:
SŠ vzdělání, VŠ vzdělání/případně právě probíhající VŠ studium výhodou – pozice je vhodná i pro absolventy/ky
výhodou jsou i základní zkušenosti s personální administrativou (např. agenda DPP, DPČ) a souvisejícími činnostmi,
pravidelný rozvrh práce (lze upravovat flexibilně na určité období - např. rozvrh v semestru),
komunikační dovednosti,
organizační schopnosti - doložte prosím v životopise a motivačním dopisu,
počítačová gramotnost – znalost prostředí Microsoft Office (word, excel, powerpoint) - prověří několik drobných úkolů v aplikacích Microsoft 365 během osobního pohovoru,
znalost českého jazyka na úrovni rodilé/ho mluvčí/ho,
znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
Co Vám nabízíme:
pracovní smlouvu na 0,5 úvazek na 1 rok, s vysokou perspektivou prodloužení,
5 týdnů dovolené a 5 dalších dnů osobního volna a rozvoje,
předpokládaná nástupní mzda (dle doložených zkušeností, předpokladů a stupně vzdělání) 15-20 000 Kč při úvazku 0,5
flexibilní pracovní dobu (home office velmi omezeně),
pracovní notebook, telefon, příspěvek na stravné, Multisport kartu a další zaměstnanecké benefity,
možnost zahraničního výjezdu v rámci programu Erasmus+ Staff Mobility,
přátelský pracovní kolektiv a kancelář na adrese José Martího 407/2, Praha 6
nástup je možný od 1. 8. 2025 nebo po domluvě.
Součástí přihlášky musí být vždy životopis a krátký motivační dopis se zdůvodněním zájmu o tuto pozici. Na základě vyhodnocení zaslaných materiálů budou vybraní uchazeči následně pozváni do 2. kola řízení k osobním pohovorům.
Přihlášky k výběrovému řízení prosím zasílejte v termínu do středy 25. 6. 2025 na emailovou adresu: .
Těšíme se na Vaše odpovědi!
Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).
Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208