KDY: 5. října 2022 od 9.00 do 18.15 hodin KDE: Univerzita Karlova, Vlastenecký sál Karolina, Ovocný trh 3, Praha 1 |
Zahájení konference a řízení dopoledního bloku jednání
úvodní projev předsedy Nadání Václava Pavlíčka
referát rektorky Univerzity Karlovy Mileny Králíčkové
Zkušenosti z pandemie Covid-19 a rozvoj virtuální a hybridní mobility na Univerzitě Karlově
Zkušenosti s on-line výukou v období pandemie
Názory a hodnocení pedagogů a akademických pracovníků strukturované podle jednotlivých stupňů škol
Michal Buriánek
Zkušenosti základní a mateřské školy s on-line výukou v období pandemie
Jaroslav Mašek (SŠ)
Co nám Covid-19 odhalil o technologiích ve škole
Jaroslav Pekara (VŠ – LF)
Zkušenosti s výukou během pandemie Covid-19 na Vysoké škole zdravotnické
Názory a hodnocení žáků a studentů strukturované podle jednotlivých stupňů škol
Matěj Krček, student (Gymnázium Brno)
Distanční výuka z pohledu studenta gymnázia
Eliška Voříšková, doktorandka (Farm.F. UK)
Vliv online vzdělávání na výuku zdravotnických oborů
Kateřina Grygarová, doktorand (3. LF UK)
Studium zdravotnických oborů – distančně a hybridně
Michal Severa, doktorand (FF UK)
Doktorandské semináře na Ústavu českých dějin FF UK v době pandemie
Informační technologie a systémy zaměřené na vzdělávání
Odborné referáty zaměřené na informační systémy ve vzdělávání, technologie těchto systémů od základních až po systémy interaktivní a systémy umělé inteligence a jejich předpoklady pro uplatnění v jednotlivých stupních škol
Martin Popel (MFF UK)
Překladač z angličtiny a ukrajinštiny a další aplikace AI
Martin Kotek (CIIRC)
Virtuální realita, fotogrammetrie a metaverse: vytvořte si vlastní virtuální svět
Michael Šebek (FEL ČVUT)
Cíle a metody vzdělávání pro 21. století
Martin Hlinovský (FEL ČVUT)
Využití stavebnice LEGO Mindsorms EV3 nejen ve výuce technických předmětů
Zahraniční zkušenosti a hodnocení IT a jejich uplatnění v období pandemie
(sekce v angličtině)
José Aznarte (UNED Spain)
Virtual Examination Hall: Ensuring Trust without Automatic Facial Recognition
Stefania Bocconi (ITD, Italy)
Fostering the digital capacity of schools: the SELFIE self-reflection tool and its support during the pandemic
Klára Jelínková (Harvard, USA)
Learning from the Pandemic
Sabine Bottin-Rousseau (Sorbonna, France)
Distance teaching and online proctoring at the faculty of Science in Sorbonne University
Záměry a opatření v oblasti uplatnění IT
Předpokládané uplatnění informačních technologií ve vzdělávání žáků a studentů českých škol z hlediska dlouhodobých záměrů.
Ondřej Neumajer (NPÚ ČR)
Kurikulum do nejistoty
Lucie Rohlíková (PedF ZČU Plzeň)
Flexibilní formy vzdělávání: zkušenosti a trendy
Tomáš Foltýnek (FI MU Brno)
Detekce plagiátorství – aktuální výzvy
Hodnocení IT z hlediska sociálního a celospolečenského
Vliv informačních systémů a technologií v procesu vzdělávání a výchovy mladé generace.
Petr Soukup (FSV UK)
Vliv epidemie covidu na psychický stav studentů
Zdeněk Zdráhal, Michal Huptych (CIIRC)
Identifikace studentů ohrožených studijním neúspěchem pomocí analýzy dat
David Souček (výzkumná společnost Kalibro Projekt)
Dopady distanční výuky během kovidové pandemie na žáky a učitele základních škol v České republice
Závěrečné hodnocení a panelová diskuse
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208