V rámci meziuniverzitních dohod lze vyjet na studijní pobyt na:
Within the framework of inter-university agreements, it is possible to experience a study stay at
|
Universidad de Lima
Participující fakulty: FF, FSV, PF
Participating faculties: FF, FSV, PF
Počet míst: 4 semestrální nebo 2 roční místa na akademický rok
Number of available slots: 4 semester-long or 2 AY-long places per year
Podmínky: Výměnní studenti neplatí školné, ostatní náklady na pobyt si hradí sami.
Conditions: The agreement exempts from paying tuition.
Podrobné informace týkající se přihlašovacího procesu, požadovaných dokumentů, výběru předmětů, termínů apod. najdete v infosheet. Výuka je pouze ve španělštině na úrovni undergraduate.
Detailed information regarding the application procedure, course selection, language requirements, deadlines, etc. can be found in the link above.
Výběrové řízení probíhá podle stanovených kritérií, která jsou také základním vodítkem pro uchazeče. Najdete zde informace o tom, na co je u přihlášek kladen důraz a jaké dokumenty je třeba předložit. Je proto důležité si tato kritéria důkladně nastudovat.
Přihlášku je nutné podat prostřednictvím online aplikace – informace o tom, jak celý proces přihlašování probíhá, naleznete ZDE.
Podklady k výběrovému řízení pro akademický rok 2025-2026 studenti nahrávají do on-line aplikace v termínu 1. - 31. října 2024.
PODKLADY K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ (v češtině nebo v angličtině, nikoli ve španělštině):
CV (uveďte e-mail a mobil)
motivační dopis
konkrétní studijní plán na partnerské univerzitě
doporučující dopis od vyučujícího z katedry
potvrzený výpis studijních výsledků a celkový studijní průměr, obojí za celé studium na VŠ
oficiální doklad o jazykové způsobilosti min. na úrovni B2
Studenti doktorského studijního programu dodají k výběrovému řízení příslib přijetí od akademického pracovníka partnerské univerzity.
souhlas se zpracováním osobních údajů
Vybraní studenti budou informováni, jaké dokumenty předloží k přijímacímu řízení na příslušnou univerzitu. Po obdržení přihlášek partnerská univerzita zváží, zda nominované studenty UK přijme.
V souladu s Opatřením rektora č. 33/2016 je student povinen se před výjezdem seznámit s informacemi týkajícími se podpory studentům při mimořádných událostech a krizových situacích. Dále je student povinen:
zajistit si dostatečné zdravotní pojištění platné pro zemi výjezdu
zaregistrovat se do systému Dobrovolná registrace občanů České republiky při cestách do zahraničí DROZD
poskytnout Univerzitě Karlově platné kontaktní údaje (včetně spojení na kontaktní/blízkou osobu), na nichž bude k zastižení i v zahraničí
Před výjezdem do zahraničí je student povinen zaslat na vyplněné formuláře s kontaktními údaji a čestným prohlášením (čeští studenti v ČJ a zahraniční v AJ). Oba formuláře si lze stáhnout na výše uvedené webové stránce Podpora studentům při mimořádných událostech a krizových situacích.
Po návratu ze studijního pobytu obdrží student z Odboru zahraničních vztahů RUK výpis studijních výsledků z partnerské univerzity (Transcript of records), který mu bude předán proti předložení zprávy z pobytu (rozsah 1,5 až 2 strany A4) se zhodnocením studia, přínosu pobytu a popisem praktických zkušeností využitelných pro další zájemce.
--------------------------------------------------------------------------------
Referent: Mgr. Jitka Černá, e-mail: , tel.: 224 491 304
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208