OPP: Moderní nástroje SharePoint a MS Teams využíváme na maximum

Pokud jste zvědaví, jaké projekty OPP administruje ve spolupráci s jednotlivými fakultami, jaká jsou úskalí a pravidla projektového řízení a mnohé další, tak již brzy budete mít možnost vše zjistit prostřednictvím zmiňovaného SharePointu „UK-OPP Projekty“. Tento web je nyní ve finální fázi přípravy a bude otevřený naprosto všem, nejen projektovým manažerům. Informace budou moci využít i jednotlivá oddělení spojená s agendami projektového řízení, jako například ekonomické oddělení, účtárna, právní oddělení a další. Současně tento ShP web bude sloužit jako rozcestník pro jednotlivé projektové manažerky a manažery z celé univerzity, kteří se z obecných stránek dostanou odkazem do svého soukromého projektového týmu na MS Teams a na SharePointu – málokdo to ví, ale MS Teams a SharePoint pracují se stejnými informacemi, ale v jiném kabátě a to, proč jsou dvě platformy se stejným obsahem a ne jen jedna, je z důvodu, že nám každá z nich umožňuje využívat různé/jiné funkce.


Celý připravovaný koncept je výsledkem spolupráce mezi OPP, ÚVT a externím IT konzultantem. Tato spolupráce je tak úspěšná, že se přemýšlí o využití dobré praxe OPP i pro další části univerzity. Vedení univerzity totiž cítí potřebu sjednotit, zefektivnit a zmodernizovat komunikaci a řízení, a to prostřednictvím nástrojů, které máme již k dispozici, jen se s nimi musíme naučit zacházet a plně využít jejich potenciál.




Poslední změna: 9. říjen 2023 10:34 
Za obsah stránky zodpovídá: Kancelář rektora
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám