1. Pokud to situace umožňuje, poskytněte jako součást svého podnětu co nejvíce konkrétních informací – zejména detailní popis situace, její vývoj, uvedení osob (stačí anonymizovaně – např. studenti, pracovníci oddělení apod.), které jsou v situaci angažovány, vaše vnímání a postoje k celé situaci, příp. i očekávání, jak by měla být situace řešena. To vše nám umožní operativněji váš podnět řešit a předejdeme zbytečnému dotazování, které by pro vás mohlo být nepříjemné.
2. Pokud se rozhodnete obrátit se se svou situací na ombudsmana, ověřte si, zda není tato pozice zřízena na vaší domovské fakultě nebo součásti univerzity. Je pravděpodobné, že fakultní ombudsman bude lépe obeznámený s povahou fakultního prostředí a zdroji, které bude možné k řešení vaší situace využít.
3. Pokud máte vážné důvody kontaktovat přímo ombudsmana UK, neváhejte tak učinit.
Další doporučení budou průběžně doplňována.
Univerzita Karlova
Ovocný trh 560/5
Praha 1, 116 36
Česká republika
Identifikátor datové schránky: piyj9b4
IČO: 00216208
DIČ: CZ00216208