Praktická doporučení

1. Pokud to situace umožňuje, poskytněte jako součást svého podnětu co nejvíce konkrétních informací – zejména detailní popis situace, její vývoj, uvedení osob (stačí anonymizovaně – např. studenti, pracovníci oddělení apod.), které jsou v situaci angažovány, vaše vnímání a postoje k celé situaci, příp. i očekávání, jak by měla být situace řešena. To vše nám umožní operativněji váš podnět řešit a předejdeme zbytečnému dotazování, které by pro vás mohlo být nepříjemné.


2. Pokud se rozhodnete obrátit se se svou situací na ombudsmana, ověřte si, zda není tato pozice zřízena na vaší domovské fakultě nebo součásti univerzity. Je pravděpodobné, že fakultní ombudsman bude lépe obeznámený s povahou fakultního prostředí a zdroji, které bude možné k řešení vaší situace využít.


3. Pokud máte vážné důvody kontaktovat přímo ombudsmana UK, neváhejte tak učinit.


Další doporučení budou průběžně doplňována.


Poslední změna: 18. leden 2023 14:43 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Za obsah stránky zodpovídá: UK POINT
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám