Kancelář rektorky

Kancelář rektorky zabezpečuje vykonávání rozhodnutí rektorky a případně dalších orgánů univerzity a zajišťuje podmínky pro činnost rektorky a dalších orgánů univerzity.


Kancelář rektorky se člení na:

  a. 

Sekretariát rektorky

  b. 

Oddělení kolegia rektorky

  c. 

Organizační oddělení

  d. 

další organizační útvary, které zřizuje rektorka


Do kanceláře rektorky se pro pracovněprávní účely zařazuje zejména též kancelář Akademického senátu univerzity a sekretariát správní rady. Do kanceláře rektorky se dále zařazuje pověřenec pro ochranu osobních údajů a bezpečnostní ředitel a ti, kteří jsou přímo podřízeni rektorce.


Činnost kanceláře rektorky řídí kancléřka UK.




Poslední změna: 21. duben 2023 12:35 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Za obsah stránky zodpovídá: Kancelář rektora
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám