Opatření rektora č. 27/2024

Název:

Změna opatření rektora č. 17/2022, Organizační řád rektorátu Univerzity Karlovy, ve znění opatření rektora č. 10/2023 a č. 10/2024

K provedení:

-

Gestor:

Právní odbor RUK

Účinnost:

1. srpna 2024


Změna opatření rektora č. 17/2022, Organizační řád rektorátu Univerzity Karlovy, ve znění opatření rektora č. 10/2023 a č. 10/2024

I.


Opatření rektora č. 17/2022, Organizační řád rektorátu Univerzity Karlovy, ve znění opatření rektora č. 10/2023 a č. 10/2024, se mění takto:

  1. V čl. 7 odst. 1 zní: „Kancelář kvestora zabezpečuje administrativní a podle potřeby též poradenské zajištění výkonu funkce kvestora a metodické řízení agendy investic.“.

  2. V čl. 7 se za odst. 3 vkládají nové odstavce 4 až 6, které znějí:

    „4. V kanceláři kvestora se vyčleňuje oddělení metodiky a řízení investic.

    5. Oddělení metodiky a řízení investic zabezpečuje tyto činnosti:

      a. 

    Ekonomické a hospodářské řízení investic, a to zejména s důrazem na:

    1. meziodborovou spolupráci v rámci rektorátu,

    2. koordinaci a metodické vedení ekonomické stránky agendy investic,

    3. koordinaci přípravy a realizace interních i externích celouniverzitních finančních nástrojů určených pro zajištění investic, a to včetně koordinace zpracování návrhů a aktualizací vnitrouniverzitní legislativy k této agendě.

      b. 

    Ve spolupráci s ekonomickým, personálním a mzdovým odborem, odborem výstavby, odborem projektové podpory, právním odborem a odborem veřejných zakázek:

    1. metodické nastavení investičních akcí a záměrů v různých oblastech,

    2. spolukoordinace přípravy a realizace projektů, a to zejména těch, které vyžadují vícezdrojové financování (Národní plán obnovy, program 133, operační programy apod.),

    3. komunikace se součástmi univerzity, odborem projektové podpory a odborem výstavby o připravovaných projektech, synergických a komplementárních k investičním záměrům/projektům,

    4. podíl na kontrole průběhu investičních akcí dle pokynů vedení UK, metodická podpora jednotlivých týmů na fakultách, přenos dobré praxe (včetně účasti v kontrolních týmech rozsáhlých investičních akcí),

    5. předcházení, resp. prevence nežádoucího vývoje při přípravě a realizaci investic, případná komunikace s dodavateli, řešení sporných otázek s dodavateli,

    6. podíl na přípravě podkladů pro investiční akce (hodnocení investičních záměrů v rámci předložených avíz a žádostí, metodická podpora fakult v této oblasti), identifikace vhodných a dostatečně kapacitních zdrojů finančních prostředků (primárně ve spolupráci s odborem výstavby a odborem projektové podpory), připomínkování zadávacích dokumentací k těmto akcím.

      c. 

    Koordinace činnosti pracovní skupiny Energie a nová výstavba v rámci Strategie udržitelnosti UK (stanovování agendy, práce s výstupy pracovní skupiny, s výstupy energetického auditu atd.), příprava podkladů pro akční plány Strategie udržitelnosti UK a aktualizace Strategie udržitelnosti v rámci dané agendy, spolupráce s odborem výstavby (zavádění BIM a facility managementu).

    6. Oddělení metodiky a řízení investic přijímá pokyny ke své činnosti od rektorky, kvestora, výkonné ředitelky rektorátu a prorektora pro strategii a rozvoj.“.



II.

Toto opatření nabývá platnosti dnem jeho podpisu a účinnosti dne 1. srpna 2024.


V Praze dne 15. července 2024

prof. MUDr. Milena Králíčková, Ph.D.

rektorka



.pdf ke stažení

.doc ke stažení


Opatření rektora č. 17/2022 ve znění opatření rektora č. 10/2023, opatření rektora č.10/2024 a opatření rektora č.27/2024 - ÚPLNÉ ZNĚNÍ


.pdf ke stažení

.doc ke stažení


Poslední změna: 17. červenec 2024 12:38 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Za obsah stránky zodpovídá: Právní odbor
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám