Administrátor a analytik IS pro UK

Ústav výpočetní techniky Univerzity Karlovy rozšiřuje svůj tým pečující o provoz a rozvoj ekonomických informačních systémů a napojených aplikací o pozici Administrátora/Analytika IS:

https://uvt.cuni.cz/UVT-792.html


Co budete dělat?

  • Zajišťovat správu aplikačního a databázového prostředí ekonomického systému iFIS a jeho subsystémů a webových modulů

  • U přidělených systémů, zejména iFIS a jeho subsystémů a webových modulů řešit a spolupracovat:

    • při přechodu od ekonomického informačního systému JASU na IFIS (přistupující součásti)

    • na administraci aplikačního prostředí – konfigurace menu, skupin a přístupů a dalších oblastí

    • při správě reportovacího automatu, nastavování potřebných parametrů

    • na správě číselníků a domén, globálních a lokálních parametrů a atributů

    • s vlastníky procesů a klíčovými uživateli při definici rozvoje procesů a konfigurace

    • s metodiky, administrátory a analytiky jednotlivých součástí Univerzity Karlovy

    • při zajištění podpory pro koncové uživatele na úrovni SLA-1, zprostředkování požadavků vyžadujících zásah dodavatele na úrovni SLA-2

  • Ve spolupráci s dodavatelem implementovat rozvojové požadavky na IS

    • realizovat testování nových verzí v prostředí Univerzity Karlovy včetně definice testovacích scénářů

    • provádět uživatelská školení IS 

    • připravovat technické dokumentace a uživatelské příručky

  • Evidovat požadavky předávané na placenou podporu nebo rozvoj aplikace od dodavatele IS

  • Sledovat připravované změny pro EIS iFIS

  • Udržovat si podrobnou znalost o integracích EIS iFIS na další systémy a spolupracovat při zajištění dostupnosti a funkčnosti implementovaných rozhraní.

  • Zajišťovat technickou údržbu (kontrola logů a chybových hlášení, apd.)


Co byste měl/a mít/znát:

  • Nutná praktická víceletá znalost EIS iFIS zejména v oblasti administrace, nastavení, konfigurace a struktury

  • Praktická znalost databázových systémů, zkušenosti s tvorbou Oracle SQL dotazů

  • Orientace ve webových technologiích

  • Minimální požadované vzdělání: středoškolské/vysokoškolské technického směru nebo vysokoškolské ekonomického směru s technickou praxí min. 5 let

  • Další požadavky:

    • analytické myšlení a systematický přístup

    • pečlivost, samostatnost, ochota učit se novým věcem, schopnost týmové spolupráce

    • rychlá orientace v procesech v rámci svěřené agendy

    • schopnost popsat navržené řešení, jeho argumentace a komunikace s klíčovými uživateli a následně s dodavatelem

  • Požadované jazyky: plynulá čeština, angličtina na úrovni porozumění technické dokumentaci


Bonusy, které nás potěší (ale nejsou podmínkou):

  • základní znalosti ekonomiky a účetnictví

  • znalost ekonomického informačního systému JASU (znalost IFIS podmínkou)

  • znalost manažerského informačního systému

  • znalost SW platformy VERSO

  • znalost problematiky spisové služby

  • praxe a orientace ve vysokoškolském prostředí


Nabízíme Vám:

  • smysluplnou práci u prestižního zaměstnavatele

    • patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě

    • jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě

  • příjemné pracovní prostředí

    • pracoviště v centru Prahy (Petrská ulice)

    • práce v malém týmu s přátelskou atmosférou

    • pružná pracovní doba s možností práce z domova

  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů dalšího volna na osobní rozvoj

  • služební notebook a telefon + zvýhodněný zaměstnanecký mobilní tarif pro členy rodiny

  • možnosti dalšího profesního a osobního rozvoje

  • příspěvek na stravu, kartu Multisport, řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních (rekreační střediska, knihovny, sportoviště apod.) a u externích partnerů univerzity a další benefity

  • plný pracovní úvazek na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

  • nástup možný ihned nebo dohodou.


V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis nebo odkaz na LinkedIn profil na adresu ruk@teamio.eu

Těšíme se na Vaše odpovědi a na to, že přivítáme nového kolegu nebo kolegyni v našem týmu!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).

Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.


Poslední změna: 15. říjen 2025 12:40 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám