Interní auditor/auditorka

Do týmu interního auditu Rektorátu Univerzity Karlovy hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se bude podílet na realizaci interních auditů v oblasti kontroly veřejných financí.


Jaká bude náplň Vaší práce?

  • Provádění interních auditů napříč celou Univerzitou Karlovou v rámci menších pracovních týmů;

  • Auditní, poradenská a ujišťovací činnost se zaměřením zejména na funkčnost vnitřního kontrolního systému v oblasti financí - účetnictví, daňových procesů, hospodaření a souvisejících vnitřních předpisů a postupů;

  • Navrhování dílčích i systémových opatření k odstranění zjištěných nedostatků, identifikace a řízení rizik.


Co od Vás očekáváme?

  • Středoškolské vzdělání s maturitou nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření;

  • Praxe v oboru je výhodou, ale vítáme i šikovné a talentované absolventy – rádi Vás vše potřebné naučíme!

  • Znalost zákona o účetnictví, včetně připravované transformace na nový zákon o účetnictví; znalost účetních standardů, podvojného účetnictví, zákona o finanční kontrole ve veřejné správě, zákona o vysokých školách, zákoníku práce a základní orientaci v daňovém systému;

  • Znalost Globálních standardů interního auditu – výhodou;

  • Analytické myšlení, preciznost a schopnost pracovat s daty;

  • Dobré komunikační a prezentační dovednosti;

  • Zájem o obor a aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, odpovědnost a spolehlivost

  • Schopnost pracovat samostatně a zároveň úzce spolupracovat s ostatními odděleními a zaměstnanci univerzity;

  • Znalost práce s MS Office, MS 365 a nástrojů využívajících umělou inteligenci;

  • Angličtinu na komunikativní úrovni slovem i písmem;

  • Trestní bezúhonnost a morální integritu.


Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní zaměstnání na prestižní univerzitě;

  • Profesní růst, širokou nabídku školení a dalšího vzdělávání;

  • Příjemné pracovní prostředí, menší kolektiv zkušených a přátelských zaměstnanců, vlídné, přímé, otevřené a spravedlivé zacházení;

  • Pracoviště v historickém centru Prahy;

  • Podporu vyváženého pracovního a osobního života – flexibilní pracovní doba, možnost pracovat z domu, možnost zkráceného úvazku;

  • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje

  • Příspěvek na stravné, kartu Multisport, řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity a další benefity - https://cuni.cz/UK-9945.html

  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.


Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám prosím Váš profesní životopis a ideálně také krátký motivační dopis, ve kterém nám sdělíte, proč Vás zaujala právě tato pozice v našem týmu.


Podklady prosím posílejte na emailovou adresu: ruk@teamio.eu.

Těšíme se na Vaši odpověď a na možnost přivítat Vás mezi námi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR). Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.


Poslední změna: 22. říjen 2025 16:15 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám