Často kladené dotazy (FAQ)

Nedaří se mi změnit heslo. Po kliknutí na odkaz, který přijde na můj mail potvrdím na zobrazené stránce nové heslo, ale není přijato.


Problém můze být v tom, že když Vám přijde po použití možnosti zaslání nového hesla odkaz na adresu na které si máte nastavit nové heslo, tak jej např. Seznam (tedy poštovní služba seznam, email a post) nezobrazí celý jako adresu (typicky odkaz rozdělí na více samostatných řádek, konec bývá zobrazen az někde na konci emailu), je pak nutno tuto adresu zadat ručně do prohlížeče (respektive celou označit a pomocí schránky přenést do adresního pole prohlížeče). Též nezapomeňte na to, že odkaz má platnost jen 2 hodiny. V případě, že ani pak se Vám nedaří změnit heslo, je třeba se obrátit osobně na výdejní centrum průkazu pro nové dočasné heslo.




Mám v tomto akademickém roce podanou žádost na předcházející období. Nyní chci podat novou žádost pro další období, ale systém mi hlásí, že to v současné době není možné.


Nejprve je třeba se zamyslet nad tím, zda je opravdu nutné podávat novou žádost. V případě, že předchozí žádosti (v aktuálním akademickém roce) bylo vyhověno, rozhodnutí platí do konce akademického roku a není tedy třeba novou žádost během akademického roku podávat (vyjímkou je např. rozhodnutí žádosti o zvýšenou kategorii stipendia na podporu ubytování, u níž měly dodané doklady časovou platnost kratší než je konec akademického roku, typicky při dokládání dávek hmotné nouze viz. dále).

V případě, že student chce podat novou žádost, protože předchozí žádosti nebylo vyhověno, nebo chce žádat o změnu kategorie na vyšší, nebo dokládal pro přiznání vyšší kategorie potvrzení jehož platnost je omezena na dobu kratší než je akademický rok, pak je třeba podat novou žádost a situaci doložit příslušným potvrzením. Jelikož je ale podání nové žádosti v takovém případě blokováno kvůli případnému odvolání po dobu 50 dní od vydání rozhodnutí, je buď možno počkat až tato doba vyprší, nebo (zvláště v případě, kdy by tato doba vypršela až po termínu pro podání nové žádosti) je možno se zasláním písemného prohlášení na adresu rektorátu (Ovocny trh 5, 116 36, Praha 1) o vzdání se nároku na přezkum rozhodnutí o stipendiu na podporu ubytování nebo sociálního stipendia (v tomto prohlašení uvádějte prosím datum a číslo příslušného rozhodnutí, nezapomeňte jej též podepsat) vzdát nároku na přezkum. Podání nové žádosti bude odblokováno po doručení tohoto prohlášení.




V SISu jsem si změnil číslo účtu, ale v aplikaci na podávání žádostí o stipendia na podporu ubytování a sociální stipendia mám číslo účtu stále stejné. Jak ho mám změnit?


Číslo účtu pro účely zasílání plateb stipendia na podporu ubytování nebo sociálního stipendia je třeba změnit přímo v aplikaci na podávání žádostí o stipendia na podporu ubytování a sociální stipendia a to v sekci WhoIS. Při zadávání čísla účtu je vždy nutné znovu vyplnit číslo účtu, kód banky a předčíslí (pokud ho Váš účet má).




Poslední změna: 29. listopad 2022 15:53 
Sdílet na: Facebook Sdílet na: Twitter
Sdílet na:  
Za obsah stránky zodpovídá: Odbor pro studium a záležitosti studentů
Máte dotaz ?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám