Správce rozpočtu malých odborů

Oddělení rozpočtů a projektového hospodaření Ekonomického personálního a mzdového odboru Rektorátu Univerzity Karlovy (RUK) vyhlašuje výběrové řízení na pozici:


Správce rozpočtu malých odborů – oblast DKRVO, příspěvku a výdajů na reprezentaci


Jaká bude náplň Vaší práce?

  • Zajištění komplexní rozpočtové agendy malých odborů RUK včetně tvorby, sledování a aktualizace rozpočtu.

  • Správa finančních toků v oblastech:

    • příspěvek MŠMT,

    • DKRVO,

    • výdaje na reprezentaci a drobná provozní agenda, doplňková činnost.

  • Průběžná kontrola čerpání prostředků v souladu s interními předpisy UK a se zákonnými požadavky (včetně zásad návrhu zákona o finanční kontrole a zákona o řízení a kontrole ve veřejných financích – zejména princip 3E, předběžná a průběžná kontrola, dokumentace finančních operací).

  • Příprava podkladů pro rozhodování vedení UK a pro interní/externí kontrolní orgány.

  • Spolupráce s ostatními pracovišti RUK a fakultami UK.

  • Administrace interní evidence a ekonomického informačního systému/MIS, podpora tvorby metodik a vnitřních procesů.


Požadavky, které byste měli splňovat:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.

  • Znalost prostředí VŠ či praxe v oblasti veřejných financí, rozpočtování nebo finanční kontroly výhodou.

  • Orientace ve finančních procesech veřejné vysoké školy; znalost základních principů finanční kontroly dle připravované legislativy výhodou.

  • Uživatelská znalost práce s ekonomickými informačními systémy výhodou.

  • Pokročilá znalost práce v Excelu.

  • Pečlivost, samostatnost, spolehlivost a schopnost dodržovat kontrolní postupy.

  • Dobré komunikační dovednosti a schopnost týmové spolupráce.


Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci na plný úvazek pro prestižní univerzitní instituci.

  • Smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení při oboustranné spokojenosti.

  • Finanční ohodnocení ve výši 40 - 50 tis. Kč dle kvalifikace a zkušeností

  • Možnost podílet se na rozvoji metodik a procesů ekonomického řízení.

  • Stabilní pracovní prostředí a možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje.

  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby, po zapracování možnost práce z domova.

  • 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje.

  • Příspěvek na stravování, kartu Multisport, řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních a u externích partnerů univerzity a další Benefity.

  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.


Zaujala Vás nabídka?

Zašlete nám prosím svůj životopis a krátký motivační dopis se zdůvodněním zájmu o tuto pozici na emailovou adresu: ruk@teamio.eu.  


Uchazeče vybrané k osobní schůzce budeme kontaktovat v průběhu prosince a ledna.

Těšíme se na Vaše odpovědi!


Informace o zpracování osobních údajů uchazečů o zaměstnání na rektorátu Univerzity Karlovy jsou uvedeny na webových stránkách Univerzity Karlovy v sekci Ochrana osobních údajů (GDPR).

Zasláním životopisu zároveň prohlašujete, že jste byl/a správcem řádně informován/a o zpracování osobních údajů v souladu s nařízením GDPR a že Vámi poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé. Následně Vás ještě požádáme o udělení souhlasu se zpracováním osobních údajů pro účely výběrových řízení zaměstnavatele.


Poslední změna: 3. prosinec 2025 22:58 
Za obsah stránky zodpovídá: Ekonomický, personální a mzdový odbor
Máte dotaz?
Kontakty

Univerzita Karlova

Ovocný trh 560/5

Praha 1, 116 36

Česká republika


Identifikátor datové schránky: piyj9b4

IČO: 00216208 

DIČ: CZ00216208




Jak k nám